کامل‌ترین لیست خرید وسایل برقی برای آشپزخانه‌های کوچک

لوازم برقی می‌توانند زندگی را آسان‌تر کنند. این موضوع در هیچ قسمتی از خانه به اندازه آشپزخانه مشهود نیست. در آشپزخانه می‌توان وسایل برقی‌ای را قرار داد که استفاده از آن‌ها نه‌تنها می‌تواند به شما کمک کند غذاهای خوش‌طعمی را آماده سازید، بلکه باعث می‌شود بتوانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. بااین‌حال، انتخاب لوازم برقی مناسب برای آشپزخانه کوچک می‌تواند یک چالش باشد. اگر آشپزخانه شما کوچک است در ادامه با ما همراه باشید تا با ضروری‌ترین وسایل برقی برای آشپزخانه‌های کوچک آشنا شوید.

  1. آبمیوه‌گیری

اگر به سبک زندگی سالم بسیار علاقه‌مندید و از سوی دیگر، می‌دانید که نوشابه‌های گازدار چقدر می‌توانند برای سلامتی مضر باشند مهم است برای آشپزخانه خود یک آبمیوه‌گیری را در نظر بگیرید. آبمیوه‌گیری‌ها برای گرفتن آب سبزیجات و میوه‌ها بسیار عالی هستند و با داشتن آن‌ها می‌توانید هر روز آبمیوه‌های طبیعی و خوشمزه‌ای را برای خود آماده کنید. این امر می‌تواند در سلامتی شما بسیار موثر باشد. آبمیوه گیری بوش در انواع چهار کاره و تک کاره در دسترس است و از بهترین و باکیفیت‌ترین آبمیوه‌گیری‌ها محسوب می‌شود. اگرچه قیمت آبمیوه گیری بوش ممکن است از برخی آبمیوه‌گیری‌های دیگر بالاتر باشد اما کیفیت بالای آن، این مسئله را جبران می‌کند.

  1. مایکروویو

مایکروویو بدون شک کاربردی‌ترین وسیله برقی در آشپزخانه شماست. ممکن است فکر کنید مایکروویو تنها برای گرم کردن غذاهای باقیمانده مفید است اما لازم است بدانید این دستگاه مزایای دیگری نیز دارد. مایکروویو نسبت به سایر لوازم پخت‌وپز، با خطر کمتری برای سوختگی غذا همراه است. از سوی دیگر، استفاده از مایکروویو باعث می‌شود مواد مغذی غذاها از بین نروند. برای مثال، وقتی با مایکروویو اسفناج را می‌پزید، تقریبا تمام فولات آن حفظ می‌شود اما یک اجاق‌گاز معمولی می‌تواند حدود 77 درصد از مواد مغذی اسفناج را از بین ببرد.

  1. ماشین ظرفشویی

یکی از چالش‌های خانه‌داری، صرف زمان برای شستن ظرف‌ها و پیدا کردن بهترین راه برای تمیز کردن قابلمه‌ها، تابه‌ها و ظروف نقره است. خوشبختانه این چالش با تولید ماشین ظرفشویی حل شده است. این دستگاه می‌تواند در صرفه‌جویی در وقت شما بسیار موثر باشد و از سوی دیگر، ظروف مختلف را به‌خوبی تمیز کند. علاوه بر این، استفاده از ماشین ظرفشویی می‌تواند مصرف آب را به‌شدت کاهش دهد و درنتیجه نه‌تنها در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند، بلکه می‌تواند در کاهش قبض آب نیز بسیار موثر باشد.

  1. چای‌ساز

اگر دوست دارید روز خود را با نوشیدن چای شروع کنید و از سوی دیگر، می‌خواهید در هر زمانی، چای در خانه شما آماده باشد، داشتن یک دستگاه چای‌ساز، انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. با استفاده از این دستگاه می‌توانید به‌سرعت و به‌راحتی چای درست کنید و در زمان خستگی یا هر زمان دیگری، چای تازه‌دم بنوشید. اگر قصد خرید چای‌ساز را دارید، چای ساز پارس خزر مدل شیشه ای یا چای نوش می‌تواند انتخاب مناسبی از میان انواع چای‌سازها باشد. شما می‌توانید رنگ مشکی این دستگاه را از طریق خرید اینترنتی و با قیمت مناسب تهیه کنید.

  1. آرام‌پز

آرام‌پزها اغلب می‌توانند غذاهای خوشمزه‌ای را برای شما تهیه کنند و اگرچه به‌صورت آهسته، غذا را می‌پزند اما می‌توانند در وقت شما صرفه‌جویی کنند. وقتی شما با آرام‌پز غذا را آماده می‌کنید دیگر نیازی به ایستادن در کنار اجاق‌گاز ندارید. در عوض، آرام‌پز می‌تواند غذا را به‌آرامی بپزد و شما نیز می‌توانید با اعضای خانواده خود وقت بگذرانید. آرام‌پزها دستگاه‌هایی کاربردی برای تمام فصول سال هستند و می‌توانند در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی زیادی کنند. بنابراین، اگر آشپزخانه کوچکی دارید، خرید آرام‌پز را فراموش نکنید.

  1. اجاق‌گاز برقی

ما در این مورد صحبت کردیم که چگونه آرام‌پز می‌تواند وسیله برقی پرکاربردی برای شما باشد. بااین‌حال، این بدین معنی نیست که در آشپزخانه خود به اجاق‌گاز نیاز ندارید. اجاق‌گاز برقی می‌تواند بهترین گزینه در میان اجاق‌گازها باشد زیرا نه‌تنها نصب و نگهداری آن آسان است، بلکه تمیز کردن آن نیز بسیار آسان‌تر است. از سوی دیگر، اجاق‌گاز برقی نسبت به اجاق‌گازهای دیگر بسیار ایمن‌تر است.

  1. مخلوط‌کن

مخلوط‌کن وسیله‌ای مناسب برای کسانی است که می‌خواهند سس، سوپ، اسموتی و از این قبیل خوراکی‌های درست کنند. این دستگاه نباید با غذاساز اشتباه گرفته شود. مزیت اصلی دستگاه مخلوط‌کن این است که با استفاده از آن می‌توانید دو یا چند ماده غذایی را با یکدیگر ترکیب کنید. از سوی دیگر، قدرت موتور و تعداد تیغه‌های مخلوط‌کن نسبت به قدرت موتور و تعداد تیغه‌های غذاساز کمتر است. به همین دلیل، بهتر است که مخلوط‌کن با مایعات و یخ‌ها استفاده شود. همچنین در این مقاله می‌توانید لیستی از بهترین اسموتی ها را که میتوانید به با این دستگاه درست کنید را بخوانید.

  1. غذاساز

اگر نیاز دارید که در مدت کوتاه، سبزیجات خرد داشته باشید غذاساز بهترین انتخاب برای شماست. این دستگاه دارای انواع تیغه‌هاست که به شما امکان می‌دهد متناسب با ماده غذایی خود و کاری که می‌خواهید انجام دهید، بهترین تیغه را انتخاب کنید. بنابراین، اگرچه آشپزخانه کوچکی دارید اما داشتن غذاساز به شما امکان می‌دهد که برای خرد کردن مواد غذایی به فضای کمتری نیاز داشته باشید و این مواد را داخل غذاساز بریزید تا به‌راحتی آنچه می‌خواهید را دریافت کنید.

درنهایت، در هنگام داشتن آشپزخانه کوچک، انتخاب لوازم برقی موردنیاز می‌تواند بسیار دشوار باشد. بااین‌حال، در این شرایط آنچه اهمیت زیادی دارد این است که تنها وسایلی را انتخاب کنید که برای شما پرکاربردی‌ترین وسایل هستند. در این صورت، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و از سوی دیگر، از فضای کوچک آشپزخانه نیز بیشترین بهره را ببرید. در این مقاله با مهم‌ترین وسایل برقی برای آشپزخانه‌های کوچک آشنا شدید. بنابراین، وقتی می‌خواهید برای آشپزخانه خود وسیله بخرید، این اقلام را در ذهن داشته باشید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH