چگونه با ساخت اپلیکیشن موبایل ثروتمند شویم؟

امروزه همه می خواهند یاد بگیرند که چگونه یک برنامه را به صورت رایگان ایجاد کنند و درآمد خوبی از آن کسب کنند، همینطور

طراحی اپلیکیشن موبایل امروزه راه حل های بسیار خوبی برای اهالی کسب و کارهای محتلف هستند تا بتوانند کار خود را توسعه دهند و درآمد خود را از این طریق نیز افزایش دهند.

بهتر است قبل از شروع و ساخت یک اپلیکیشن، برنامه هدفمندی برای آن در نظر گرفته باشید تا مانند سایر افرادی که تصمیم برای ساخت یک اپلیکیشن موبایل می گیرند ولی در نهایت به شکست مواجه می شوند، شما هم شکست نخورید.

 

شما می توانید به راحتی تنها با ساخت و طراحی یک اپلیکشن درآمد زیادی کسب کنید.

تنها کافی است برنامه خود را پس از ساخت به صورت گسترده ای تبلیغات کنید، این باعث می شود تا میلیون ها نفر از اپلیکیشن شما استفاده کنند و در عرض چند ماه ممکن است به درآمد میلیونی برسید؛ البته به یاد داشته باشید که جذب میلیون ها کاربر قطعا کار دشواری خواهد بود و به مهارت بازاریابی عالیی نیاز دارد، همچنین نباید انتظار داشت که در همان روزهای ابتدایی پس از ساخت اپلیکیشن و راه اندازی آن یک میلیو ن جذب کاربر داشته باشید، این راه صبر زیادی را از شما میطلبد.

 

چرا به ساخت اپلیکیشن نیاز داریم؟

با توجه به اینکه امروزه به طور چشمگیری تمامی افراد از موبایل برای استفاده کاری و سرگرمی و … استفاده می کنند، در حقیقت افراد از اپلیکیشن های داخل موبایل استفاده می کنند!

به این دلیل می توان این را یک فرصت بسیار ویژه برای خود در نظر گرفت که به راحتی با طراحی اپلیکیشن با توجه به نیاز و هدف شناسایی شده در بازار رقابتی کسب و کار امروز، اقدام به ایجاد اپلیکیشن کنیم.

نکته مهم و کلیدی ایجاد و نحوه انتخاب یک برنامه عالی مورد علاقه کاربران است، تا استفاده از آن کار ما را توسعه دهد و باعث بالا رفتن درآمد ما شود، البته این نکته نیز که ممکن است در طوبل مسیر ساخت یک اپلیکیشن از نظر مالی دچار مشکل شوید را نمی شود چشم پوشی کرد که بهتر است قبل از شروع کار برسی دقیقی انجام شود تا در آینده سود خوبی برای شما به وجود آورد و ایجاد ضرر نکند.

 

چگونه با برنامه نویسی پولدار شویم؟

اگر شما برنامه نویس هستید و یا به فکر این حرفه هستید تا بتوانید درآمد خوبی داشته باشید و پولدار شوید، باید به شما بگوییم که کار به این آسانی نیست!

اگر در برنامه نویسی، تمایل به اقدام و تعهد داشتن به یادگیری و مهارت های کافی و اصولی در برنامه نویسی در شما وجود نداشته باشد، شما به راحتی نمی توانید برای رسیدن به درآمد بیشتر موفق شوید.

در طول سال های اخیر به دلیل افزایش چشمگیر دنیای الکترونیک و استفاده زیاد افراد از این فضا، شغل برنامه نویسی بسیار مورد توجه افراد مختلف کسب و کارها قرار گرفته است و دستمزد های بالایی برای برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن و تمام مواردی که به این حوزه مربوط می شود، به برنامه نویسان از طرف کارفرمایان کسب و کارها پیشنهاد می شود.

اما باید به این توجه داشته باشید که به دلیل افزایش افراد متخصص در این حوزه برای اینکه بتوانید درآمد خود را افزایش دهید باید رزومه قوی را همراه داشته باشید و ارائه دهید، رزومه ای که نشان دهنده کار قوی شما در این حوزه است.

 

ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به کدنویسی

اگر به فکر ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به کدنویسی هستید، باید بگوییم که شما به راحتی می توانید این کار را در چند مرحله انجام دهید!

در گذشته، توسعه اپلیکیشن موبایل نیازمند مهارت های کدنویسی و دانش برنامه نویسی بود. یادگیری کدنویسی بسیار آسان نیست و فرآیندی زمان بر است به علاوه، اولین باری که اپلیکیشن های موبایلی بومی را با کد می‌سازید، احتمالاً محصول نهایی با کیفیت بالایی را به دست نخواهید آورد.

ایجاد یک اپلیکیشن موبایل بدون کد نویسی ساده تر و ارزان تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. شما فقط کافی است که از برنامه ساز های مختلف کمک بگیرید که با استفاده از ابزار های موجود برای ساخنت اپلیکیشن موبایل، می توانید برنامه خود را در چند روز راه به سادگی راه اندازی کنید.

بهتر است ساخت اپلیکیشن را در 4 مرحله خلاصه کنیم:

  1. انتخاب الگو
  2. برند سازی اپلیکیشن خود
  3. تغییرات بر روی محتواها
  4. بارگذاری اپلیکیشن و انتشار آن

 

در ابتدا برای ایجاد یک اپلیکیشن موبایل بدون کدنویسی باید از ابزارهای سازنده اپلیکیشن استفاده کنید.

این اپلیکیشن ها ابزارهایی هستند که دارای قالب ها و ویژگی های از قبل برنامه ریزی شده می باشند که می توانید از آنها برای ویرایش برنامه خود استفاده کنید؛ شما می توانید ظاهر، محتوا و دیگر ویژگی ها را با توجه به سلیقه و هدف کسب و کار خود سفارشی کنید.

در مرحله بعدی انتخاب الگو و قالب است، شما می توانید با توجه به معیارهایی که دارید برای انواع مختلفی از کسب و کارها، الگوهای زیادی را پیدا کرده، ایده بگیرید و یا از آنها استفاده کنید.

در مرحله برندسازی بهتر است از یک طرح و رنگ را برای قالب و الگوی خود استفاده کنید. می توانید با استفاده از پالت های گوناگونی که وجود دارد، برای اپلیکیشن خود ایده بگیرید.

انتخاب یک نام تجاری زیبا و متناسب با نوع کار شما بسیار در زمینه برندسازی مهم می باشد. این نام قرار است اپلیکیشن شما را در بین عموم مردم مورد توجه قرار دهد.

ویژگی ها و محتواهایی را که در ساخت اپلیکیشن خود استفاده می کنید باید با توجه به نیاز کاربر و به طور هدفمند، ایجاد کنید.

در آخر شما می توانید با بازارهای موجود برای انتشار اپلیکیشن ها، برنامه خود را بارگذاری کرده و در کنار آن تبلیغات استفاده از آن را انجام دهید تا کاربران به آن دسترسی پیدا کرده و استفاده کنند.

 

جمع بندی

دقت کنید که هرکسی می تواند اپلیکیشن خودش را بسازد، اپلیکیشن ها امروزه برای تمامی کسب و کارها بسیار کارآمد می باشند، همینطور هزینه ساخت یک اپلیکیشن بدون کدنویسی از قیمت پایین تری نیزبرخوردار است، با طراحی و ساخت یک اپلیکیشن توسط

شرکت برنامه نویسی وب نگاه به  راحتی می توانید درآمد کسب کنید و بازاریابی خود را به وجود آورید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH