تصاویر بزرگترین پاوربانک جهان با ظرفیت 27 میلیون میلی‌آمپرساعت منتشر شد

در حال حاضر تنوع پاوربانک‌های موجود در بازار بسیار زیاد است و مشتریان با پرداخت مبالغ نه‌چندان هنگفت قادر به خریداری یکی از آنها هستند. اکثر پاوربانک‌های موجود در بازار از ظرفیت حداکثر ده‌ها هزار میلی‌آمپرساعتی برخوردار هستند. اما آیا تاکنون تصاویر یک پاوربانک غول‌پیکر با ظرفیت 27 میلیون میلی‌آمپرساعتی را مشاهده کرده‌اید؟

چند روز قبل، فردی با نام Manual Geng تصاویری از جدیدترین اختراع خود یعنی یک پاوربانک بسیار غول‌پیکر 27 میلیون میلی‌آمپرساعتی را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

به گفته مانوئل گنگ، ظرفیت این پاوربانک غول‌پیکر حدودا معادل با 27 میلیون میلی‌آمپرساعت است. همچنین وی ادعا کرد که این پاوربانک می‌تواند 5000 اسمارت‌فون مجهز به باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی را به‌طور کامل شارژ کند. این پاوربانک عظیم‌الجثه مجموعا مجهز به 60 پورت شارژ است. این دستگاه نه‌تنها قادر به شارژ تعداد بسیار زیادی گوشی تلفن‌همراه به‌صورت همزمان خواهد بود؛ بلکه از قابلیت شارژ سایر پاوربانک‌ها و نوت‌بوک‌ها نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این پاوربانک قادر به تامین انرژی مورد نیاز جهت راه‌اندازی تلویزیون، ماشین لباسشویی و پلوپز خواهد بود.

برخی کاربران اینترنت با مشاهده تصاویر این پاوربانک به شوخی اعلام کردند که حمل آن واقعا بی‌دردسر خواهد بود. در رابطه با ابعاد این پاوربانک غول‌پیکر هیچ‌گونه اطلاعات رسمی از جانب طراح آن ارائه نشده است. با این‌حال با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان دریافت که طول و عرض این محصول حدودا برابر با 6 و 4 فوت است. ضخامت آن نیز احتمالا کمی بیش‌تر از 1 فوت خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این محصول به‌‌عنوان بزرگ‌ترین پاوربانک متحرک جهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت خواهد شد. تصاویر مربوط به این پاوربانک در ادامه قابل رویت هستند:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH