معرفی 5 بازی اندروید با تم زامبی در ژانر‌های مختلف

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی 5 بازی اندروید با محوریت زامبی بپردازیم که هر کدام سبک‌و‌سیاق خود را داشته و تجربه متفاوتی ارائه می‌دهند.

یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها و هیولا‌ها در طول تاریخ زامبی‌ها بوده‌اند. رفته رفته محبوبیت این هیولا بیشتر می‌شود و شاهد حضور آن‌ها در انواع محتوا و رسانه هستیم. بی‌شک صنعت بازی‌سازی نیز عقب نمانده و زامبی‌ها را با انواع رویکرد به دنیای خود وارد کرده است.

در این مقاله فقط به معرفی بازی‌ها با تم زامبی می‌پردازیم، اگر مایل هستید بهترین‌ بازی‌های موبایلی هر ژانر را بدانید، سری به مقاله بهترین بازی موبایلی در ژانرهای مختلف بزنید که در آن به معرفی بیش از 100 تا از بهترین بازی‌های اندروید و iOS می‌پردازیم.

در دنیای بازی‌ها، ما زامبی‌ها را در عناوین ترسناک، اکشن، چندنفره و حتی طنز دیده‌ایم و با بسیاری از آن‌ها خاطره داریم. همچنین این بازی‌ها به هیچ پلتفرمی محدود نمی‌شوند و در کامپیوتر‌های شخصی، کنسول‌ها و گوشی‌ها مانند زامبی پخش شده‌اند. در این مقاله نیز قصد داریم تا به معرفی 5 بازی زامبی محور برای اندروید بپردازیم.

 

 Plants vs. Zombies 2

یکی از عنوان‌های نام آشنا میان بازی‌های گوشی و حتی پلتفرم‌های دیگر، عنوان گیاه‌ها علیه زامبی‌ها است. در این بازی اندروید باید با گیاه‌هایی که هر کدام قدرت خاص خود را دارند، مانع هجوم زامبی‌ها به باغتان شوید.

بهترین بازی های آفلاین

باید گیاه‌های درست را انتخاب کنید و در جایگاه درست قرارشان دهید چون زامبی‌ها نیز اینبار قدرت‌های ویژه‌ای دارند که کار را برایتان دشوار‌تر خواهند کرد. یکی از بازی‌های معتاد کننده این لیست Plant vs Zombies است که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

از این بازی همچنین در لیست 12 تا از بهترین بازی‌های آفلاین برای اندروید و iOS نام برده شده است که می‌توانید آن را نیز مطالعه کنید.

Into the Dead 2

یکی از بای‌های هیجانی‌تر این لیست است که طی آن شما از زاویه دوربین اول شخص از دست موجی از زامبی‌ها در حال فرار هستید. در مسیر ممکن است که با زامبی‌هایی روبه‌رو شوید که ناگهان سر راهتان سبز می‌شوند و استرس شما را به سقف می‌رسانند.
همچنین شما در راه اسلحه‌هایی پیدا می‌کنید که تعداد تیر محدودی دارند و این که چه زمانی از آن‌ها استفاده کنید و آیا آن‌ها را برای روز مبادا نگه دارید از چالش‌های بازی به شمار می‌رود. این بازی همچنین فضایی تاریک دارد و گرافیک به نسبت واقع‌گرایانه آن شما را بیشتر در فضای پر استرس بازی غرق می‌کند.

The Walking Dead

یک سری بازی پنج قسمتی است (قسمت 2-5 را می‌توان از طریق برنامه خریداری کرد) که در همان دنیای سریال برنده جایزه رابرت کرکمن جریان دارد. در نقش لی اورت، یک جنایتکار محکوم، بازی کنید که در دنیایی که توسط زامبی‌ها ویران شده، شانس دوباره زندگی به او داده شده است.

بازی زامبی اندروید

با بازگشت اجساد به زندگی و بازماندگان برای حفظ امنیت خود، محافظت از یک دختر یتیم به نام کلمنتاین ممکن است به او رستگاری ارائه دهد. با مردم ملاقات کنید و از مکان‌هایی دیدن کنید که داستان معاون کلانتر ریک گرایمز را پیش‌بینی می‌کند. در این بازی انتخاب‌ها و تصمیم‌هایی که می‌گیرید بر نحوه نمایش داستان شما در کل مجموعه تأثیر می‌گذارد و در اصل شما در این بازی به انتخاب کردن خواهید پرداخت.

DEAD TRIGGER 2: Zombie

اگر به اول شخص‌های شوتر و قتل و عام زامبی‌ها علاقه دارید، باید بگوییم که این بازی برای شماست. در دد تریگر 2 شما گیم‌پلی مشابه باپجی را تجربه خواهید کرد با این تفاوت که به کشتن زامبی‌ها خواهید پرداخت.
بازی زامبی اندروید
در این بازی اندروید شما به بیش از 70 اسلحه دسترسی خواهید داشت تا زامبی‌های وحشی را از سر راه خود بردارید. پناه‌گاه خود را بسازید و شروع به آزاد کردن 10 ریجن بازی کنید تا زمانی که هیچ زامبی در نقشه‌ها باقی نمانده باشد.

State of Survival

برای زنده ماندن در این جنگ وحشتناک هر کاری می‌توانید انجام دهید. پیروزی در این نبرد آسان نخواهد بود. افراد آلوده همه جا هستند و شما جنگی علیه ارتش زامبی در دست دارید. منابع کمیاب است و شما باید آنچه را که می‌توانید، نجات دهید. برای زنده ماندن در این MMORPG یک شهر، تیم و استراتژی جدید بسازید. تبدیل به یک شکارچی زامبی شوید چون زمان زنده ماندن است.
بازی زامبی اندروید
یک بازی چند نفره تیراندازی بقاست که باید در آن یک استراتژی و داستان خود را بسازید. در این بازی استراتژی بقا می‌توانید بمب بکارید یا به زامبی‌ها شلیک کنید. طلا، سکه و هر چیزی را که برای زنده ماندن در این زمان ویرانگر لازم است، جمع آوری کنید.
شما چه بازی‌های دیگر با تم زامبی سراغ دارید؟ آن‌ها را به ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان معرفی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH