گوشی‌های ردمی 10C و پوکو C4 تائیدیه BIS را دریافت کردند

بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که برند ردمی به‌دنبال عرضه اسمارت‌فون ردمی 10C در بازار هندوستان طی سال جاری است. همچنین اسم رمز این گجت نیز پیش‌تر اعلام شد. در آخرین تحول، این هندست موفق به دریافت گواهینامه BIS شده است؛ پدیده‌ای که از عرضه آن در آینده‌ای قریب‌الوقوع حکایت دارد. بعلاوه اسمارت‌فون اقتصادی پوکو C4 نیز موفق به دریافت تائیدیه مشابهی شده است.

صدور گواهینامه BIS برای هندست‌های فوق از عرضه آنها در بازار هندوستان طی آینده‌ای نزدیک حکایت دارد. با این‌حال زمان عرضه 2 اسمارت‌فون هنوز اعلام نشده است. البته اکنون می‌دانیم که ردمی 10C از اسامی رمز Fog، Rain و Wind استفاده می‌کند. این اسمارت‌فون از شماره مدل 220333QBI برای بازار هندوستان بهره گرفته و مجهز به تراشه ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. متاسفانه مدل تراشه مورد استفاده به‌طور دقیق اعلام نشده است.

این هندست دارای سیستم دوربین سه‌گانه بوده و بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL S5KJN1 ساخت سامسونگ، ماژول فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی ساخت شرکت Omnivision استفاده خواهد کرد.

از سوی دیگر پوکو C4 نیز از شماره مدل مشابهی استفاده می‌کند. این هندست احتمالا مدل ری‌برند شده ردمی 10C به‌شمار می‌رود. بنابراین پوکو C4 نیز احتمالا با سیستم دوربین سه‌گانه عرضه خواهد شد. برای مقایسه جالب است بدانید که اسمارت‌فون‌های نسل قبلی موسوم به ردمی 9C و پوکو C3 با سیستم دوربین سه‌گانه 13 مگاپیکسلی روانه بازار شدند. بی‌تردید استفاده از سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی نشان‌دهنده پیشرفتی بزرگ حداقل بر روی کاغذ است.

مطابق پیش‌بینی‌ها ردمی 10C و پوکو C4 مجهز به نمایشگرهایی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و باتری‌هایی با ظرفیت بالا خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH