رویداد آینده اپل در روز 17 اسفند ماه برگزار خواهد شد

افراد آگاه از برنامه‌های اپل در گفتگو با خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده‌اند که این شرکت در تدارک برگزاری رویداد آینده خود طی روز 8 مارس (17 اسفند ماه) است. بر اساس پیش‌بینی‌ها غول کوپرتینویی ضمن برگزاری این مراسم از محصولات سخت‌افزاری جدیدی شامل مدل ارتقایافته آی‌فون SE (احتمالا با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G)، ورژن آپدیت شده آی‌پد ایر و مدل به‌روزرسانی شده مک مینی مجهز به تراشه ساخت واحد Apple Silicon رونمایی خواهد کرد.

بعلاوه بر اساس شنیده‌ها شرکت اپل قصد دارد تا در نیمه نخست ماه مارس، به‌روزرسانی iOS 15.4 را به‌صورت عمومی منتشر نماید. اکنون این آپدیت در مرحله بتای عمومی قرار دارد. iOS 15.4 به آی‌فون‌های مجهز به سیستم فیس آی‌دی امکان می‌دهد تا حتی هنگام استفاده کاربران از ماسک نیز قادر به تشخیص چهره آن‌ها و بازگشایی قفل دستگاه باشند. همچنین به‌روزرسانی جدید iOS با مجموعه‌ای از امکانات کنترلی عمومی و ایموجی‌های جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها در جریان رویداد آینده اپل از مدل به‌روزرسانی شده آی‌فون‌ SE با ظاهری مشابه آی‌فون SE 2020، دوربین‌های ارتقایافته، تراشه جدید و اتصال 5G رونمایی خواهد شد. همچنین مدل آپدیت شده آی‌پد نیز در دست ساخت است. این دستگاه مجهز به تراشه A15 Bionic، اتصال 5G و نمایشگر 10.9 اینچی خواهد بود. مدل به‌روزرسانی شده مک مینی نیز با تنوع بیش‌تری از تراشه‌های اپلی نظیر M1 پرو، M1 مکس یا حتی M2 روانه بازار می‌شود.

اگرچه تا موعد برگزاری این رویداد حدودا 1 ماه زمان باقی مانده است؛ اما برخی منابع خبری ادعا می‌کنند که این رویداد احتمالا به‌دلیل تاخیرات ایجاد شده در فرآیند تولید به تعویق خواهد افتاد. به هرحال این رویداد احتمالا شامل محتوای از پیش ضبط شده بوده و به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH