راک استار توسعه نسخه جدید بازی محبوب GTA را تائید کرد

کمپانی راک استار بازی محبوب Grand Theft Auto V را در سال 2013 منتشر کرد. این پدیده بدان معناست که از زمان عرضه آخرین نسخه بازی GTA تقریبا یک دهه گذشته است. در واقع اگرچه این بازی بسیار قدیمی به‌نظر می‌رسد؛ اما کماکان کاربران بسیاری را سرگرم می‌کند. این موفقیت تا حد زیادی مدیون تصمیم هوشمندانه شرکت راک استار برای عرضه نسخه آنلاین بازی است. این پدیده به کمپانی امکان می‌دهد تا به منظور حفظ تازگی و جذابیت آیتم‌های مختلف در بازی همواره محتوای جدیدی را به اضافه نماید.

با این‌حال بی‌تردید اکنون بسیاری از گیمرها منتظر معرفی نسخه آینده بازی GTA و مشاهده امکانات و قابلیت‌های جدید آن هستند. اخیرا اخبار خوشایندی برای این دسته از کاربران منتشر شده است. کمپانی راک استار با صدور بیانیه‌ای تائید کرده که فرآیند توسعه نسخه جدید بازی GTA هم‌اکنون به شکلی فعالانه در حال پیشرفت است.

راک استار در بیانیه خود اعلام کرد: “با توجه به قدمت بی‌سابقه بازی GTA V اکنون می‌دانیم که بسیاری از شما در رابطه با عرضه نسخه جدید سری Grand Theft Auto کنجکاو هستید. هدف ما هنگام آغاز یک پروژه جدید همواره این است که به سمت عرضه محصولی با پیشرفت‌های چشمگیر نسبت به گذشته حرکت کنیم. اکنون با خرسندی کامل خبر توسعه فعال نسخه جدید سری GTA را تائید نموده و اعلام می‌کنیم که این فرآیند به نحوی مطلوب در حال پیشرفت است.”

شایعات در رابطه با بازی GTA 6 و بعضی ویژگی‌های آن نظیر کاراکترهای غیرقابل بازی هوشمندتر اکنون مدتی است که از گوشه و کنار به گوش می‌رسند. بنابراین تائید توسعه این بازی توسط کمپانی راک استار بی‌تردید خبر خوبی به‌شمار خواهد رفت. با این‌حال در صورت صحت شایعات پیش‌تر منتشر شده، عرضه نسخه جدید GTA به بازار کماکان چند سال دیگر زمان خواهد برد. با این‌حال کارشناسان امیدوارند که راک استار به‌زودی جزئیات بیش‌تری را در این زمینه ارائه نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH