سامسونگ گلکسی A13 4G گواهینامه‌ بلوتوث SIG را دریافت نمود

کمپانی سامسونگ در ماه دسامبر سال گذشته‌ میلادی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین تلفن هوشمند 5G خود با نام گلکسی A13 5G رونمایی کرد. انتظار می‌رود این اسمارت‌فون که در ایالات‌متحده عرضه شده است؛ در ماه جاری در بازار‌های دیگر نیز عرضه شود.

از سوی دیگر سامسونگ در نظر دارد تا نسخه‌ 4G گوشی هوشمند گلکسی A13 را نیز معرفی نماید. بر اساس شواهد موجود و با توجه به اینکه اخیرا این اسمارت‌فون در پایگاه داده بلوتوث SIG رویت شده است؛ لذا احتمالا به‌زودی شاهد عرضه‌ آن به بازار خواهیم بود.

گزارش منتشر شده توسط رسانه‌ MySmartPrice نشان می‌دهد که گلکسی A13 4G در پایگاه اطلاعاتی SIG با شماره مدل SM-A135F/DSN رویت شده است. گفتنی است که در فهرست منتشر شده از این پایگاه، هیچ یک از مشخصات فنی دستگاه اعلام نشده و تنها عنوان شده که گلکسی A13 4G از بلوتوث نسل 5.0 بهره خواهد برد.

گلکسی A13 4G در پایگاه داده بلوتوث SIG رویت شد

ویژگی‌های احتمالی سامسونگ گلکسی A13 4G

شایان به ذکر است که مشخصات این اسمارت‌فون پیش‌تر در پایگاه گیک‌بنچ منتشر شده و فهرست مذکور نشان می‌دهد که گوشی هوشمند گلکسی A13 4G مجهز به تراشه‌ اختصاصی سامسونگ موسوم به اگزینوس 850 بوده و حداقل از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره‌مند خواهد شد. همچنین در فهرست مذکور عنوان شده است که این هندست به‌همراه رابط کاربری OneUI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 عرضه خواهد شد. مطمئناً غول کره‌ای این دستگاه را بسته به منطقه عرضه در پیکربندی‌های متنوع ارائه خواهد کرد.

افزون بر موارد فوق، تصویری از پنل پشتی گلکسی A13 4G فاش شده است که نشان می‌دهد این گجت از یک ماژول دوربین چهار‌گانه بهره خواهد برد. بر اساس شنیده‌ها گلکسی A13 4G دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک درگاه USB Type-C بوده و به احتمال فراوان در 5 مدل رنگی مشکی، آبی، سفید، خاکستری و نارنجی روانه بازار خواهد شد.

مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A13 5G

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A13 5G

یکی دیگر از دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ کمپانی سامسونگ که انتظار می‌رود در ماه فوریه سال جاری میلادی در سطح جهانی عرضه شود؛ سامسونگ گلکسی A13 5G نام دارد. شایان ذکر است که این هندست در حال حاضر در ایالات‌متحده قابل دسترس بوده و به فروش می‌رسد. بنابراین تمام مشخصات و ویژگی‌های آن از قبل مشخص شده است.

سامسونگ گلکسی A13 5G از یک نمایشگر ال‌سی‌دی 6.5 اینچی با وضوح 1600 در 720 پیکسل و نرخ نو‌سازی 90 هرتز برخوردار است. در قسمت فوقانی این نمایشگر، یک ناچ قطره‌ای تعبیه شده است که میزبان یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی است.

در پنل پشتی این دستگاه نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. نسخه‌ی موجود در ایالات‌متحده آمریکا به تراشه‌ دایمنسیتی 700 مدیاتک مجهز شده و از 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. همچنین می‌توان فضای ذخیره‌سازی این نسخه را به کمک کارت حافظه‌ MicroSD ارتقا داد.

قابلیت‌های ارتباطی این اسمارت‌فون شامل اتصال 5G زیر 6 گیگاهرتز، وای‌فای دو بانده، بلوتوث، درگاه USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. همچنین این اسمارت‌فون از یک حسگر اثر انگشت جانبی، یک بلندگو، اندروید 11 و باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت شارژ 15 واتی برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH