آنر مجیک 4 با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

تا موعد برگزاری رویداد MWC 2022 تنها چند هفته دیگر زمان باقی مانده است. آنر یکی از برندهایی است که در این مراسم به‌صورت حضوری مشارکت نموده و از دستگاه پرچم‌دار جدید سری مجیک خود رونمایی خواهد کرد.

جورج ژائو؛ مدیرعامل آنر با انتشار تیزر جدیدی از این دستگاه در شبکه اجتماعی فیس‌بوک بار دیگر تائید کرد که پرچم‌دار آینده این شرکت مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 کوالکام خواهد بود. پیام ضمیمه شده به این تیزر، دستگاه جدید را تحت‌ عنوان “فراتر از استاندارد” توصیف می‌کند؛ اما به جزئیات بیش‌تری در رابطه با این هندست اشاره نکرده است.

همچنین این دستگاه با نام احتمالی آنر مجیک 4 در فهرست مقایسه اولیه گیک‌بنچ با اسمارت‌فون اخیرا معرفی شده سامسونگ گلکسی S22 اولترا نیز رویت شده است. یک خبرچین با نام RODENT950@ به مقایسه مستقیم امتیازات کسب شده توسط پرچم‌دار آنر و گوشی جدید گلکسی S22 اولترا پرداخته است. بر این اساس هندست آنر با کسب امتیاز 1245 در تست پردازش تک هسته‌ای از گلکسی S22 اولترا با امتیاز 1215 پیشی گرفت. بعلاوه پرچم‌دار آنر با کسب امتیاز 3901 در تست پردازش چند هسته‌ای از رقیب سامسونگی خود با امتیاز 3303 پیشی گرفت.

منبع منتشرکننده خبر تائید می‌کند که توان پردازشی هر 2 هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 تامین می‌شود. بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم آنر چه اصلاحاتی را روی هندست خود اعمال نموده است.

مقایسه امتیازات کسب شده توسط آنر مجیک 4 و سامسونگ گلکسی S22 اولترا در پایگاه داده گیک‌بنچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH