برگزاری و پوشش ۱۲ روز جشنواره فیلم فجر با همراهی اینترنت پرسرعت

همراه اول با فراهم آوردن سرعت اینترنت مطلوب در خانه جشنواره فیلم فجر (کاخ جشنواره)، روند انجام فعالیت‌های رسانه‌ای برای خبرنگاران، هنرمندان و عموم مردم را فراهم آورد و این کیفیت تا پایان روز برگزاری یعنی امشب که اختتامیه این جشنواره است، ادامه‌دار است.
چهلمین دوره جشواره بزرگ فیلم فجر از 12 بهمن آغاز شده و تا 22 بهمن در 1400 در تهران برگزار می‌شود. کاخ اصلی جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار می‌شود و همراه اول به عنوان حامی فرهنگ و هنر ایران، از این جشنواره حمایت می‌کند.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه در کشور، اقدامات موثری در جهت توسعه عرصه‌ دیجیتال و فرهنگ کشور برداشته و همواره در این راه، پیش‌قدم بوده است.
همراه اول به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا نقش موثری در توسعه راه‌های ارتباطی از محروم‌ترین نقاط کشور داشت که باعث شد گروه‌های مختلف مردم از دانش‌آموزان تا کارمندان و خانواده‌ها بتوانند در این دوران از مسیرهای ارتباطی همراه اول استفاده کنند و به زندگی عادی خود ادامه دهند.

نگاه مسئولانه همراه اول را می‌توان در تولید و توسعه پلتفرم روبیکا، شاد و ذره‌بین مشاهده کرد که نقش موثری را برای برقراری راه‌های ارتباطی در دوران کرونا به ویژه برای دانش آموزان و مدارس داشتند.

اما همراه اول از ابتدای بهمن ماه اعلام کرد که با شعار “همراه اول حامی فرهنگ و هنر ایران زمین” به کاخ اصلی جشنواره فجر خواهد رفت و در این راه برای دومین بار همراه عوامل، هنرمندان، خبرنگاران و مردم در طی برگزاری جشنواره فجر خواهد بود.

البته همراه اول در راستای حمایت از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری کشور، در سال 97 نیز حامی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شده بود.

اما همراه اول به عنوان اپراتور پیشتازی که توانسته تکنولوژی 5G را نیز وارد کشور کند و براساس نگاه مسئولانه خود به دنبال توسعه سرویس‌ها و یوزکیس‌های مرتبط با این تکنولوژی است؛ در پوشش ارتباطی این جشنواره مبتنی بر تکنولوژی LTE و LTE-A تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار عرصه فرهنگی قرار داده است تا عوامل و خبرنگاران در پوشش این رویداد فرهنگی هنری مهم کشور با کوچکترین کاستی مواجه نشوند.

خبرنگار ما برای تست و بررسی کیفیت ارتباطات اینترنت همراه اول در جشنواره فجر، تست‌های مختلفی را در نقاط مختلف کاخ برگزاری این جشنواره انجام داده که در ادامه نتایج آن را مشاهده می‌کنید:
بر اساس تست‌های انجام شده توسط خبرنگار ما، اینترنت با سرعت 122 مگابیت بر ثانیه برای دانلود و با سرعت 18.4 مگابیت بر ثانیه برای آپلود در کاخ جشنواره فیلم فجر (داخل سالن اصلی برج میلاد) برقرار است.

همچنین مردم داخل پارکینگ طبقه سه مرکز همایش‌ها می‌توانند با سرعت 18.7 مگابیت بر ثانیه دانلود و با سرعت 13.4 مگابیت بر ثانیه آپلود کنند.

در محوطه راهروی اصلی دور سالن اصلی کاخ جشنواره سرعت دانلود 70 مگابیت برثانیه و سرعت آپلود 11.2 مگابیت بر ثانیه برقرار است.

1 در مورد “برگزاری و پوشش ۱۲ روز جشنواره فیلم فجر با همراهی اینترنت پرسرعت”

  1. بسیار هم خوب و عالی است و شرکت وزین همراه اول خدمات بسیار ارزنده و بزرگی به این کشور نموده است و جوانان نخبه زیادی را در آنجا مشغول ساخته و من از مرورگر ذره بین آنها برای جستجوهایم استفاده می کنم و فقط هم همان را قبول دارم و کاملا از گوگل و سرویس های جاسوسی آن بی نیاز شدم. در شرکت خودم همیشه نگرانی بابت این مسائل داشتم و از روزی که موتور ذره بین تست هایش را پس داد نفس راحتی کشیدم و دادم تا گوگل و همه متعلقاتش را داخل فایروال مسدود کردند و بسیار از این بابت خرسند و راضی هستم و کارمندان ما هم به شدت از این تصمیم حمایت و استقبال کردند. امیدوارم شرکت های بیشتری همچون ما دست به این اقدام بزند و سرویس های داخلی را در فرآیند های روتین جایگزین سرویس های مجهول و مخرب غیر ملی نمایند.
    در مورد این نسل پنجم هم من موافق نیستم چونکه اولا پهنای باند کشور همینطورش پایین است و بحث دوم و مهم تر فرهنگ سازی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH