جدیدترین شایعات در خصوص قدرت باتری آیفون ۶

تاکنون شایعات زیادی در خصوص آخرین محصول کپانی اپل در حزه تلفن همراه، یعنی آیفون ۶ در میان سایت‌های خبری به چشم می‌خورد. از سایز صفحه‌نمایش گرفته تا جنس بدنه و … اما در این اخبار هیچ اشاره‌ای به باتری‌ای که قرار است در این گوشی استفاده شود نشده است.

و حالا به نظر می‌رسد این موضوع نیز مطرح‌شده است.

یک سایت خبری چینی، روز گذشته در مورد قدرت باتری‌هایی که در دو مدل آیفون ۶ به کار خواهد رفت، اطلاعاتی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. همان‌طور که در شایعات قبل نیز مطرح‌شده است، آخرین نسخه این گوشی احتمالا در دو سایز متفاوت به بازار عرضه خواهد شد، یکی سایز 4.7 اینچی و دیگری نسخه 5.5 اینچی.

iphone 6

طبق اطلاعات این وب‌سایت، نسخه کوچک‌تر آیفون ۶ دارای باتری باقدرت 1800 تا 1900 میلی‌آمپر است و نسخه 5.5 اینچی آن 2500 میلی‌آمپر توان دارد.

هر دو میزان اعلام‌شده توسط این وب‌سایت، نشان از پیشرفت خوب اپل درزمینهٔ انتخاب باتری نسبت به نسخه‌های 5s و 5c دارد. همان‌طور که می‌دانیم نسخه قبلی آیفون دارای باتری باقدرت 1560 میلی‌آمپر بود.

اما از سوی دیگر، سوال اصلی این است که این باتری‌ها چه میزان توانایی در روشن نگه‌داشتن این آیفون‌ها دارند. گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید در این سایز، دارای باتری‌هایی باقدرت بیشتر هستند که باز با این شرایط هم هنوز اکثر کاربران از آن راضی نیستند.

به‌طور مثال، گوشی LG G2 Mini با صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی، با اینکه پرچم‌دار ال‌جی محسوب نشده و ویژگی‌های خاصی نیز ندارد، باتری معادل 2440 میلی آمپر بر روی آن قرار داده‌شده است. یا بازهم در همین سایز، گوشی Moto X با باتری معادل 2200 میلی آمپر روانه بازار شد.

در سایز دیگر، یعنی 5.5 اینچ، هم‌اکنون آخرین پرچم‌دار ال‌جی G3، با یک باتری قدرتمند 3000 میلی‌آمپری روانه بازار شده است؛ و درنهایت گلکسی نوت ۳ که شاید دیگر فبلت جدیدی محسوب نشود دارای یک باتری باقدرت 3200 میلی‌آمپر است.

بااینکه مطلب اعلام‌شده، شایعه است، اما در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع، باید دید که آیا اپل می‌تواند علاقه‌مندانش را با این میزان باتری راضی نگه دارد؟‌

 

1 در مورد “جدیدترین شایعات در خصوص قدرت باتری آیفون ۶”

  1. شاید با این ظرفیت بتونه به اندازه گوشی های اندرویدی شارژدهی بکنه ولی میتونه باتری رو فدای نازک بودن نکنه و یه قدم جلوتر از گوشی های ادرویدی باشه تو زمینه باتری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH