فاکسکان از کاهش مشکلات تامین قطعات آی‌فون‌های اپل خبر داد

بزرگ‌ترین کمپانی مونتاژ کننده آی‌فون‌های اپل موسوم به فاکسکان اعلام کرده که مشکل کمبود قطعات مورد نیاز این هندست‌ها رو به کاهش بوده و محدودیت‌های کلی عرضه تا 3 ماهه سوم سال 2022 کمرنگ‌تر خواهند شد.

شرکت Hon Hai Precision Co یا همان فاکسکان ضمن حمایت از پیش‌بینی کاخ سفید مبنی بر تسهیل معضل کمبود تراشه تا نیمه دوم سال 2022 اعلام کرد که در حال حاضر نشانه‌های بهبود اوضاع تا حدی نمایان شده است.

بر اساس اعلام خبرگزاری بلومبرگ، جیمز وو؛ سخنگوی فاکسکان ضمن شرکت در یکی از رویدادهای اخیر کمپانی اعلام کرد که در 3 ماهه نخست سال 2022، محدودیت عرضه برخی قطعات خاص به شکل محسوسی بهبود خواهد یافت. در ادامه و تا نیمه دوم سال نیز محدودیت‌های کلی عرضه تا حدی کاهش پیدا خواهند کرد. به گفته آقای وو مشکل کمبود تراشه‌های مدیریت‌کننده انرژی کماکان به قوت خود باقی است. با این‌حال سخنگوی فاکسکان به‌طور کلی اعلام کرد که بر اساس پیش‌بینی‌ها درآمد این شرکت طی 3 ماهه نخست سال 2022 نسبت به دوره مشابه سال قبل تغییر چندانی را تجربه نخواهد کرد.

یانگ لیو؛ ریاست فاکسکان نیز ضمن سخنرانی در این مراسم اعلام کرد که تولیدکننده تایوانی در صدد معرفی 2 مدل خودرو برقی طی سال 2022 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH