تسلا رکورددار بیش‌ترین میزان جستجوی اینترنتی در میان برندهای خودروساز جهان شد

یک مطالعه جدید که توسط موسسه Confused.com انجام شده است؛ نشان می‌دهد که تسلا رکورددار بیش‌ترین میزان جستجوی اینترنتی در میان برندهای خودروساز جهان است. بر اساس گزارشات، وبسایت Confused.com که پیش‌تر در سال 2002 تاسیس شد؛ یکی از مشهورترین آژانس‌های مقایسه داده در جهان محسوب می‌شود. هدف اصلی این موسسه کمک به مشتریان جهت حل ابهامات پیش آمده برای آنها است.

محققان این وبسایت بر اساس داده‌های موتور جستجوی گوگل دریافتند که تسلا یکی از محبوب‌ترین برندهای خودروساز در جهان به‌شمار می‌رود. تسلا هر ساله حداقل 11 میلیون و 100 هزار مورد جستجوی گوگل را به خود اختصاص می‌دهد. این رقم در مقایسه با سایر برندهای محبوب خودروساز نظیر فولکس واگن و تویوتا بسیار بیش‌تر است.

همچنین در این مطالعه خاطرنشان شده که وسایل نقلیه تسلا نخستین خودروهای الکتریکی بودند که در پاسخگوی به تقاضای بازار انبوه واقعا موفق ظاهر شدند. بعلاوه هنگامی‌که از وسایل نقلیه الکتریکی صحبت می‌شود؛ تسلا شاخص‌ترین برند در این صنعت به‌شمار می‌رود. در ادامه جدولی منتشر شده که 20 برند برتر خودروساز در جهان به لحاظ میزان جستجوی اینترنتی را نمایش می‌دهد.

الکس کیندرد؛ کارشناس صنعت خودرو در وبسایت Confused.com ضمن اظهاراتی خاطرنشان کرد: “هر کدام از ما به تعدادی از برندهای خودروساز در رده‌های لوکس، اقتصادی و دارای کاربری ویژه علاقه داریم. این خودروها در داخل یا خارج از خاک بریتانیا تولید می‌شوند. بسیاری از برندهای خودرویی مورد علاقه ما به‌عنوان نمادی برای کشورهای صادرکننده آن‌ها شناخته شده و بخشی واقعی از تاریخ و میراث آنها قلمداد می‌شوند. همان‌طور که نتایج تحقیقات ما نشان می‌دهد؛ تعدادی از قدیمی‌ترین برندهای خودروساز جهان در صدر فهرست قرار گرفته‌اند و جزو موفق‌ترین محصولات صادراتی در جهان هستند. انتخاب یک خودروی جدید اوقات بسیار هیجان‌انگیزی را برای مشتریان رقم زده و در این میان انتخاب خودرو از میان تعداد زیادی از برندها امکان‌پذیر خواهد بود. اما همواره بایستی به‌خاطر داشت که هزینه‌های بیمه بسته به قیمت نهایی خودرو تا حد زیادی متغیر خواهد بود. چنان‌چه به‌دنبال یک خودروی جدید در بازار هستید؛ همواره هزینه بیمه اتومبیل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید. بدین‌ترتیب پیش از رانندگی با اتومبیل خود از رقم هزینه‌های پرداختی برای خریداری آن مطلع خواهید شد.”

تسلا: چهره‌ای شاخص در صنعت خودروهای برقی

هنگام صحبت پیرامون خودروهای برقی، نام تسلا بلافاصله در بازارهای جهانی می‌درخشد. در واقع مردم برخی مناطق جهان تصور می‌کنند که تسلا تنها تولیدکننده خودروهای الکتریکی در جهان است. البته این تصور نادرست بوده و در واقع تسلا محبوب‌ترین خودروهای برقی جهان را تولید می‌کند. طراحی باتری‌های مورد استفاده توسط این شرکت در جهان بی‌نظیر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH