نوکیا G11 با سیستم دوربین سه‌گانه و باتری غول‌پیکر رسما معرفی شد

کمپانی HMD بدون هرگونه بیانیه رسمی از اسمارت‌فون جدید خود با نام نوکیا G11 رونمایی کرد. این هندست صرفا در وبسایت رسمی کمپانی ظاهر شد. نوکیا G11 مجهز به باتری با شارژدهی طولانی بوده و با وعده دریافت 2 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل روانه بازار می‌شود.

بخش عمده‌ای از ویژگی‌های سخت‌افزاری نوکیا G11 با نوکیا G21 مشترک است؛ اما دوربین اصلی گوشی تا حدی ضعیف‌تر شده و وزن بدنه آن نیز کاهش یافته است. نوکیا G11 کماکان از تراشه Unisoc T606 استفاده می‌کند؛ اما پیکره‌بندی حافظه به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تقلیل یافته است. این هندست از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی برخوردار بوده و امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی تا سقف 512 گیگابایت را فراهم می‌کند.

پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای شکل تعبیه شده روی نمایشگر قرار دارد.

نوکیا G11 با محوریت یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD مجهز به رزولوشن اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 180 هرتزی تولید می‌شود. باتری 5050 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 واتی ویژگی برجسته این هندست به‌شمار می‌رود. بر اساس شنیده‌ها این باتری تا 3 روز شارژدهی خواهد داشت. متاسفانه آداپتور شارژ ارائه شده در جعبه خرده فروشی گوشی از توان 10 واتی برخوردار است؛ بنابراین کاربران در صورت تمایل به بهره‌مندی از حداکثر توان شارژ بایستی نسبت به خریداری آداپتور شارژر به‌صورت مجزا اقدام نمایند.

نوکیا G11

نوکیا G11 با امکانات سخاوتمندانه‌ای برای یک هندست پایین‌رده روانه بازار شده و احتمالا قادر به دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی برای مدت 3 سال و 2 آپدیت عمده سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با این‌حال این هندست با پلتفرم موبایلی سال گذشته موسوم به اندروید 11 عرضه می‌شود؛ بنابراین نوکیا G11 احتمالا به‌روزرسانی‌ اندروید 12 و اندروید 13 را دریافت می‌کند.

اسمارت‌فون جدید نوکیا با برچسب قیمتی 159 یورویی در اروپا قابل دسترس است و مشتریان از میان 2 مدل رنگی خاکستری (Charcoal Gray) و آبی (Ice Blue) می‌توانند یکی را انتخاب کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH