سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 با مشکل سیاه شدن بخشی از نمایشگر خود مواجه است!

یکی از کاربران سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 اخیرا تجربه خود از این اسمارت‌فون تاشو را با سایرین به اشتراک گذاشته است. بعلاوه این کاربر به تشریح وقایعی پرداخت که نهایتا موجب شد وی گوشی خود را پس از خراب شدن داخل یک قاب قاب قرار دهد. در تصویر منتشر شده توسط این کاربر، هندست معیوب همراه با نامه امتناع سامسونگ از ارائه خدمات گارانتی به معرض نمایش گذاشته شده است.

این کاربر با نام جوهانی لهتیماکی با انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرده که وی هرگز دستگاه سامسونگی دیگری را تهیه نخواهد کرد. وی پس از تماشای ویدیوی بررسی گلکسی زد فلیپ 3 توسط یک فعال یوتیوبی معروف با نام مارکز براونلی تصمیم به خریداری این اسمارت‌فون تاشو جدید گرفته بود. در ابتدای امر وی از طراحی منحصربه‌فرد این دستگاه کاملا راضی بود. با این‌حال تجربه استفاده از گلکسی زد فلیپ 3 برای این کاربر بسیار گران تمام شد و هندست وی پس از گذشت تنها 3 ماه دچار مشکل بزرگی شد.

در یکی از روزها وی پس از خارج نمودن گوشی از جیب لباس خود متوجه ایجاد یک لکه سیاه بزرگ در قسمت میانی نمایشگر و روی لولا شد. بعلاوه نیمه فوقانی نمایشگر نیز به فرامین لمسی پاسخ نمی‌داد. در ادامه این بخش سیاه رنگ به تدریج بزرگتر شد و نمایشگر دستگاه پس از مدت کوتاهی به‌طور کامل از کار افتاد. به گفته کاربر، هندست هرگز از دست وی رها نشده و نامبرده با وسواسی زیاد از گوشی خود مراقبت کرده است.

با این‌حال دوره گارانتی گوشی هنوز به پایان نرسیده بود؛ بنابراین آقای لهتیماکی گوشی معیوب را جهت تعمیر ارسال کرد. وی تصور می‌کرد که نمایشگرهای تاشو هنوز دارای ماهیتی جدید بوده و بروز مشکلاتی از این‌دست چندان غیرعادی نخواهد بود.

با این‌حال متاسفانه غول فناوری کره‌ای اعلام کرده که دستگاه وی بر اساس مفاد گارانتی قابل تعمیر نیست. سامسونگ در نامه ارسالی خود به آقای لهتیماکی اعلام کرد: “ما بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شما با واحد خدمات پس از فروش خود تماس گرفته و در مورد تعمیر این دستگاه معیوب به اطلاعات دقیق‌تری دست پیدا کردیم. نیروی تکنسین ما در جریان معاینه فنی دستگاه شما تشخیص داد که علاوه بر نمایشگر، فریم گوشی نیز دچار شکستگی شده است. چنین آسیبی ناشی از یک ضربه مکانیکی مانند سقوط، خم شدن یا وارد آمدن فشار بیش از اندازه است.”

بدتر از همه اینکه بر اساس اعلام سامسونگ، هزینه تعمیر صفحه‌نمایش نیز حدودا برابر با 340 دلار آمریکا خواهد بود. به همین دلیل آقای لهتیماکی در اعتراض به این موضوع تصمیم گرفت تا از این پس برای خریداری محصولات سامسونگ کوچک‌ترین هزینه‌ای را پرداخت نکند. همچنین وی به منظور یادآوری پیوسته این موضوع، هندست معیوب همراه با پرینت ایمیل رد درخواست را درون یک قاب و مقابل دیدگان خود قرار داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH