هواوی از ایده جدید خود برای ایجاد ارتباط یکپارچه بین دستگاه‌های مختلف رونمایی کرد

شرکت هواوی از مدت‌ها قبل در زمینه توسعه یک روش ارتباطی یکپارچه میان لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، اسمارت‌فون‌ها و اسمارت‌واچ‌ها کار می‌کند. اکنون این شرکت با رونمایی از پکیج نرم‌افزاری جدید خود موسوم به Super Device یک گام دیگر به سوی روان‌سازی هرچه بیش‌تر گردش کارها برداشته است.

Super Device یک اصطلاح کلی برای امکانات ارتباطی در حوزه‌های سلامت و تناسب اندام، مسافرت آسان، محیط کاری هوشمند، سرگرمی و خانه هوشمند است. محیط کاری هوشمند (Smart Office) همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ در صدد بهبود بهره‌وری از طریق ایجاد امکان تعامل بین دستگاه‌های مختلف است. این مشخصه کلیه دستگاه‌ها را با نوعی تجربه منحصربه‌فرد به یکدیگر متصل می‌کند. بهترین جنبه چنین مشخصه‌ای این است که سیستم‌عامل مورد استفاده توسط دستگاه‌ها حائز اهمیت نبوده و از محصولات مجهز به ویندوز یا پلتفرم HarmonyOS هواوی پشتیبانی می‌شود.

همچنین کاربران از طریق اشتراک‌گذاری نمایشگر گوشی روی دستگاه ویندوزی می‌توانند از اپلیکیشن‌های هندست روی لپ‌تاپ ساخت هواوی استفاده کنند (در این‌حالت اجرای حداکثر 3 برنامه به‌صورت همزمان امکان‌پذیر خواهد بود).

انتقال فایل‌ها نیز از طریق کشیدن و رها کردن آنها به شکلی آسان امکان‌پذیر است. حتی به لطف وجود مشخصه HuaweiMobile App Engine تعدادی از برنامه‌های سازگار در فروشگاه AppGallery هواوی بر روی سیستم‌عامل ویندوز قابل اجرا خواهند بود.

همچنین پکیج Super Device به اتصال آسان‌تر لپ‌تاپ‌های هواوی با برخی تجهیزات جانبی نظیر ایربادهای TWS کمپانی، اسپیکرها و حتی موس و کیبوردهای مجهز به اتصال بلوتوث کمک خواهد کرد.

با این‌حال تعدادی از قابلیت‌های فوق چندان جدید نبوده و پیش‌تر برخی دستگاه‌های هواوی نظیر تبلت‌های این برند از آنها بهره‌برداری کرده‌اند. البته ارائه امکانات جدید همواره موجب می‌شود تا تجربه استفاده از یک اکوسیستم برای کاربران لذت‌بخش‌تر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH