سامسونگ گلکسی A33 5G با رم 8 گیگابایتی در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A33 5G احتمالا در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد. این گجت پیش‌تر در Google Play Console رویت شد و اکنون نیز در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده است. این گواهینامه به جزئیات کلیدی دستگاه اشاره نموده و فرضیه عرضه قریب‌الوقوع آن‌را مورد تائید قرار می‌دهد.

بر اساس اطلاعات سند گیک‌بنچ، سامسونگ گلکسی A33 5G دارای شماره مدل SM-A3360 است. این هندست در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 727 و 1852 را کسب نموده است.

این دستگاه از پردازنده‌ای با اسم رمز S5ee8825 استفاده می‌کند. این شناسه متعلق به تراشه 8 هسته‌ای اگزینوس 1200 است. پردازنده تعبیه شده در این تراشه با فرکانس پایه 2.0 گیگاهرتزی فعالیت نموده و به‌همراه 8 گیگابایت رم مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

این موضوع در تضاد با اطلاعات پیش‌تر لو رفته است. داده‌های پیشین از به‌کارگیری تراشه Dimensity 720 مدیاتک حکایت دارند. در حال حاضر تعیین صحت و سقم اطلاعات پیشین امکان‌پذیر نیست. با این‌حال شایان به ذکر است که پیش‌‌تر گلکسی A33 5G با تراشه اگزینوس 1200 در Google Play Console نیز رویت شد. بنابراین انتظار می‌رود که مدل مجهز به تراشه Dimensity 720 برای بازارهای دیگری قابل دسترس باشد.

به هرحال اسناد گیک‌بنچ نشان می‌دهند که این هندست همانند سایر دستگاه‌های میان‌رده سامسونگ مجهز به رم 6 گیگابایتی است. این اسمارت‌فون مجهز به سیستم‌عامل اندروید 12 بوده و احتمالا از رابط کاربری One UI 4.0 سامسونگ بهره خواهد برد.

فهرست Google Play Console به سایر جزئیات مربوط به گلکسی A33 5G اشاره می‌کند. بر این اساس هندست جدید سری A مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی با ناچ قطره‌ای شکل و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این پنل از نوع آمولد خواهد بود. شایعات نشان می‌دهند که این هندست مجهز به پیکره‌بندی دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH