سامسونگ گلکسی M23 در Google Play Console رویت شد

اخیرا پیرامون اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی M23 اطلاعات فراوانی در فضای وب منتشر شده است که از جمله آنها می‌توان به انواع مدل‌های رنگی و فهرست مشخصات احتمالی دستگاه اشاره کرد.

بر اساس اعلام وبسایت MySmartPrice اکنون این هندست در پایگاه Google Play Console رویت شده است. این پدیده نگرش دقیق‌تری را پیرامون امکانات احتمالی گوشی 5G آینده سامسونگ در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

گلکسی M23 از سخت‌افزاری مناسب برای یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت برخوردار خواهد بود

بر اساس برخی اطلاعات لو رفته، سامسونگ گلکسی M23 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 750G ساخت شرکت کوالکام خواهد بود. فهرست Google Play Console نیز چنین فرضیه‌ای را تائید نموده و اساسا به استفاده از این تراشه میان‌رده اشاره دارد. استفاده از چنین تراشه‌ای حداقل از لحاظ تئوری به گلکسی M23 امکان خواهد داد تا نسبت به اکثر رقبای خود در بازه قیمتی مشابه، عملکرد بهتری را ارائه نماید.

سایر مشخصات گلکسی M23 که در فهرست به آنها اشاره شده است؛ شامل نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (1080×2480 پیکسل) و 6 گیگابایت حافظه رم است. موضوع جالب توجه اینکه به ورژن اندروید مورد استفاده توسط گلکسی M23 هیچ اشاره‌ای نشده است. با این‌حال منطقی است که تصور کنیم این هندست با رابط کاربری One UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار شود.


با توجه به ارتقاء چشمگیر تراشه مورد استفاده در گلکسی M23، سامسونگ احتمالا به منظور حفظ قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه این هندست همانند مدل نسل قبلی آن ناچار به تعدیل برخی امکانات دیگر خواهد بود.

در این میان برخی قطعات نظیر سنسورهای دوربین و باتری احتمالا بار دیگر مورد استفاده قرار خواهند گرفت. با این‌حال علیرغم کلیه محدودیت‌های احتمالی، گلکسی M23 بایستی به‌عنوان یک اسمارت‌فون 5G ارزان‌قیمت برای عموم کاربران در نظر گرفته شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ گلکسی M23 احتمالا طی هفته‌های آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. با نزدیک شدن به موعد عرضه گلکسی M23 احتمالا شاهد حضور این اسمارت‌فون در تعداد بیش‌تری از وب‌سایت‌های صدور گواهینامه خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH