پوکو F4 پرو در پایگاه داده IMEI رویت شد

برند پوکو پس از معرفی چند هندست جدید از سری پوکو X و پوکو M اکنون در تدارک عرضه مدل‌های جانشین هندست‌های سری پوکو F3 در سال گذشته است. جزئیات کلیدی پیرامون مدل استاندارد پوکو F4 پیش‌تر در فضای وب منتشر شده است. اما به‌نظر می‌رسد که خانواده پوکو F4 طی سال جاری شامل 3 مدل مختلف خواهد بود.

نخستین مدل پوکو F4 پرو پلاس است که پیش‌تر موفق به دریافت گواهینامه از کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) شده است. اکنون نیز اسمارت‌فون پوکو F4 پرو در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است.
بر اساس اعلام وبسایت Xiaomiui، اخیرا یک دستگاه جدید شیائومی تحت برند تجاری پوکو و با شماره مدل 22011211GL11 در پایگاه داده IMEI رویت شده است. این دستگاه دارای اسم رمز matisse بوده و سند مربوط به گواهینامه از آن تحت عنوان پوکو F4 پرو یاد کرده است. بنابراین از عرضه هندستی با این نام تا حدود زیادی می‌توان اطمینان داشت. مطابق روال معمول می‌توان انتظار داشت که این گجت با نام تجاری شیائومی 12X پرو در بازار هندوستان عرضه شود.

عرضه هندست‌های پوکو F4 و پوکو F4 پرو پلاس نشان‌دهنده تغییر استراتژی کمپانی در خصوص سری پوکو F است؛ چرا که در سال گذشته صرفا شاهد عرضه مدل پوکو F3 به بازار بودیم. این هندست تحت عنوان شیائومی Mi 11X و در کنار مدل Mi 11X پرو در بازار هندوستان به فروش رفت. با این‌حال شیائومی Mi 11X پرو در دسترس کاربران مقیم سایر مناطق جهان قرار نگرفت. با این‌حال اکنون به‌نظر می‌رسد که اوضاع در حال تغییر است.

تصویری از اسمارت‌فون ردمی K50 پرو که توسط 2 خبرچین با شناسه‌های OnLeaks@ و zoutons_uae@ منتشر شده است

شایان به ذکر است که شماره مدل مربوط به اسمارت‌فون پوکو F4 پرو با ردمی K50 پرو پلاس که اخیرا در بازار چین عرضه شد؛ یکسان است. بنابراین هندست جدید پوکو صرفا مدل ری‌برند شده پرچم‌دار ردمی به‌شمار می‌رود. بنابراین مشخصات سخت‌افزاری هر 2 دستگاه کاملا مشابه یکدیگر خواهند بود.

توان پردازشی ردمی K50 پرو پلاس از طریق تراشه Dimensity 9000 مدیاتک تامین شده و این هندست مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HM2 ساخت شرکت سامسونگ روی پنل پشتی خود خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH