اپل از نمایشگر Studio Display رونمایی کرد

اپل به تازگی نمایشگر جدیدی با نام Studio Display را در جریان رویداد Peek Performance خود معرفی کرد. این صفحه نمایش طراحی شده است تا همراهی ایده‌آل برای سری مک‌های پیشرفته و جدید این شرکت باشد – از جمله دسکتاپ جدید Mac Studio با تراشه M1 Ultra.

Studio Display دارای یک صفحه نمایش 27 اینچی با کیفیت 5K است که در یک محفظه آلومینیومی قرار گرفته است، این نمایشگر می‌تواند تا 600 نیت روشنایی داشته باشد، از رنگ گسترده P3 پشتیبانی می‌کند و همچنین ویژگی TrueTone macOS را برای بهینه سازی تعادل رنگ سفید بر اساس محیط شما ارائه می‌دهد.

Studio Display

همچنین دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی آلتراواید برای ویدئو کنفرانس است. در عقب، سه درگاه USB-C و یک درگاه Thunderbolt 4 وجود دارد که تا 96 وات شارژدهی را پشتیبانی می‌کند. اپل همچنین استودیو دیسپلی را به سیستم صوتی قدرتمند با شش بلندگو متشکل از چهار ووفر و دو توییتر مجهز کرده است. حتی یک تراشه A13 برای بهینه‌سازی عملکرد با رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌های مک اپل وجود تعبیه شده است تا ویژگی‌های نرم‌افزاری مانند سنتر استیج، صدای فضایی، و فرمان‌های صوتی «Hey Siri» را از طریق سه میکروفون داخلی فعال کنید.

Studio Display

قیمت Studio Display از 1599 دلار شروع می‌شود، اما اپل می‌گوید که با پوشش شیشه‌ای مات نانوبافت و با انواع پایه و روش‌های نصب عرضه خواهد شد و نیاز به خرید پایه جداگانه نیست. البته اپل می‌گوید که با روکش شیشه‌ای مات نانوبافت اختیاری باید 300 دلار اضافی پرداخت کرد. پیش‌سفارش‌ها از امروز آغاز می‌شود و در 18 مارس در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد این نمایشگر چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH