مدیریت مالی کسب‌ و کارهای شراکتی با درگاه پرداخت زرین پال

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و دردسرهای کسب‌وکارهای شراکتی، که گاه به مانعی در راه توسعه و پیشرفت آن‌ها بدل می‌شود، بحث مدیریت مالی است. مشکلی که با یک درگاه پرداخت اشتراکی به‌راحتی قابل حل است!زرین پال که همواره شرکتی پیشگام در زمینه‌ی پرداخت بوده و تلاش کرده تا همگام با فناوری جهانی ایده‌ها و امکاناتی متناسب با کسب‌وکارهای ایرانی ارائه دهد، در جدیدترین نوآوری خود سراغ مشکل دیرینه‌ی کسب‌وکارهای شراکتی رفته و با ایجاد یک درگاه پرداخت خاص، فرآیند مدیریت مالی این کسب‌وکارها را روشن و آسان کرده است.در این یادداشت، قصد داریم شما را با درگاه پرداخت اشتراکی و امکاناتی که در اختیارتان می‌گذارد آشنا کنیم. لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

درگاه پرداخت چیست و چه کاربردی دارد؟

بگذارید پیش از صحبت راجع به درگاه پرداخت اشتراکی، ابتدا در مورد درگاه پرداخت صحبت کنیم. درگاه پرداخت اینترنتی، یک ابزار تجارت الکترونیک است که امکان انجام تراکنش‌های مالی را برای کسب‌وکارهای مجازی یا فیزیکی فراهم می‌کند.

فرآیند کار درگاه پرداخت بدین صورت است که مشتری پس از مراجعه به فروشگاه اینترنتی و انتخاب کالا یا خدمت مدنظر خود، روی دکمه‌ی خرید کلیک می‌کند و وارد صفحه‌ی پرداخت می‌شود. در این مرحله، مشتری اطلاعات حساب خود (شامل شماره‌ی کارت، رمز دوم، CVV2 و تاریخ انقضای کارت) را در فرم مربوطه وارد کرده و روی دکمه‌ی پرداخت کلیک می‌کند.در نهایت و طی فرآیند مشخصی، پول از حساب مشتری کسر شده و به حساب فروشنده (که در اصطلاح پذیرنده نامیده می‌شود) واریز می‌گردد.

این روزها که خرید اینترنتی در حال فراگیر شدن است و به‌تدریج جایگاه خود را در میان کاربران ایرانی اینترنت پیدا می‌کند، استفاده از یک درگاه پرداخت مناسب و مطمئن می‌تواند سبب افزایش فروش محصولات یا خدمات فروشگاه‌های اینترنتی شود.

انواع درگاه پرداخت

معمولا درگاه های پرداخت به دو نام واسط و مستقیم شناخته می‌شوند اما منظور از این دو چیست؟اگر مشتریان بعد از کلیک بر روی دکمه پرداخت، ابتدا وارد یک صفحه جداگانه به عنوان صفحه واسط شده و در مرحله بعد وارد صفحه پرداخت اصلی شوند، اصطلاحا از درگاه واسط استفاده کرده اند. اما اگر مشتریان بعد از کلیک بر روی دکمه پرداخت، مستقیما وارد صفحه پرداخت اصلی (صفحه پرداخت بانکی) شده و هیچ صفحه واسطی به آنها نشان داده نشود از درگاه پرداخت مستقیم استفاده کرده اند.

زرین‌پال برای افزایش نرخ تراکنش ‌های موفق نهایی، به تمامی کاربران خود درگاه پرداخت مستقیم ارائه می‌دهد و پرداخت‌کنندگان بلافاصله بعد از کلیک بر روی دکمه پرداخت به صفحه پرداخت بانکی (به پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک پاسارگاد و ..) هدایت شده و هیچ صفحه‌ای در این میان به آنها نشان داده نمی‌شود. از این نظر هیچ تفاوتی میان استفاده از درگاه پرداخت زرین‌پال و سایر روش‌های دریافت مستقیم درگاه وجود ندارد (دریافت از PSP ها). تنها تفاوت استفاده از خدمات زرین‌پال در سریع‌ تر بودن و راحت تر بودن فرایند دریافت درگاه پرداخت و همینطور کیفیت و تعدد خدمات ارائه شده در زرین‌ پال است.

درگاه پرداخت اشتراکی چیست؟

همان‌گونه که در ابتدای این یادداشت توضیح دادیم یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کسب‌وکارهای شراکتی، مدیریت مالی و تقسیم درآمد فروش بین شرکا است. این مشکل، در کسب‌وکارهای اینترنتی می‌تواند پررنگ‌تر نیز باشد و سبب ایجاد اختلافات ریز و درشت گردد.اما در این میان، زرین پال که اولین پرداخت یار کشور و یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌ها در این زمینه است، با ایده‌ای خلاقانه دست به یک نوآوری جدید زد و از درگاه پرداخت اشتراکی خود رونمایی کرد.

درگاه پرداخت اشتراکی زرین پال، که با نام تسهیم شناخته می‌شود، بهترین روش برای مدیریت مالی کسب‌وکارهای شراکتی است و می‌تواند درآمد حاصل از فروش محصولات یا خدمات را در سهم‌های ثابت یا متغیر میان شرکا تقسیم کرده و به‌صورت جداگانه به حساب هر یک از آن‌ها واریز کند.

درگاه پرداخت اشتراکی زرین پال چه ویژگی‌هایی دارد؟

درگاه پرداخت اشتراکی زرین پال (تسهیم)، ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فردی دارد که برخی از مهم‌ترین موارد آن عبارتند از:

ایجاد حس اطمینان میان شرکای تجاری

شفافیت، مهم‌ترین پیش‌نیاز ایجاد حس اطمینان است. سرویس تسهیم زرین پال با شفاف‌سازی فرآیند فروش و تقسیم درآمد بین شرکا به ایجاد و تقویت حس اطمینان میان آن‌ها منجر می‌شود و از بروز بسیاری از اختلافات ریز و درشت ناخواسته جلوگیری می‌کند.

 تسهیم درآمد حاصل از فروش کل یا جزء

در این سرویس امکان تقسیم و تسهیم درآمد حاصل از فروش یک محصول یا خدمت، به‌صورت کلی یا جزئی بین شرکای مختلف وجود دارد. برای مثال ممکن است

آسان‌سازی امور مالی میان شرکای تجاری

با استفاده از سرویس تسهیم زرین پال، مدیریت امور مالی کسب‌وکارها میان شرکای تجاری آسان و بی‌دردسر خواهد بود.

سرعت‌دهی به فرآیند تسهیم درآمد میان شرکا

درگاه پرداخت اشتراکی زرین پال بلافاصله پس از پرداخت پول توسط مشتری، سهم شرکای مختلف را تفکیک کرده و به موجودی حساب آن‌ها اضافه می‌کند. با این اتفاق، تسهیم درآمد میان شرکا در لحظه اتفاق خواهد افتاد.

به‌علاوه، این امکان نیز وجود دارد که برای شرکای مختلف سهم یکسان یا متغیر در نظر گرفته شود تا همه‌چیز برای مدیریت سیستمی توزیع درآمد مهیا باشد.

چرا باید از سرویس تسهیم زرین پال استفاده کنیم؟

سرویس تسهیم زرین پال، ساده‌ترین و شفاف‌ترین راه تقسیم درآمد فروش میان شرکای مختلف است. اما این تنها دلیلی نیست که باعث می‌شود ما استفاده از این سرویس را به شما پیشنهاد کنیم.تعرفه‌ی استفاده از سرویس تسهیم 0% است. این مطلب، به این معنی است که زرین پال هیچ کارمزد اضافه‌ای را بابت ارائه‌ی سرویس تسهیم از پذیرندگان خود دریافت نمی‌کند.امکان تسهیم درآمد به‌صورت ثابت یا شناور نیز نقطه‌ی قوت دیگری است که نباید به‌سادگی از آن گذشت.

در تسهیم ثابت، به ازای فروش هر محصول درصد ثابتی که از پیش تعیین گردیده است به‌حساب شرکای تجاری واریز می‌شود. در مقابل، تسهیم شناور برای مدیریت امور مالی با شرکایی است که درصدهای مختلفی از محصولات متفاوت به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

این موارد سبب می‌شود که ما استفاده از سرویس تسهیم زرین پال را به صاحبان کسب‌وکارهای شراکتی، بازارگاه‌ها، فروشگاه‌سازها، ربات‌های تلگرامی، سرویس‌های ابری و پلتفرم‌های برنامه‌نویسی و اجرا پیشنهاد کنیم. درگاه پرداخت اشتراکی زرین پال، تاکنون توسط بیش از 5000 پذیرنده مورد استفاده قرار گرفته است که این مورد، خود به منزله‌ی تأییدی بر کارآمدی و اثربخشی روش ابتکاری زرین پال برای تقسیم سود میان شرکای مختلف است.

زرین پال چه خدمات دیگری ارائه می‌دهد؟

درگاه پرداخت اشتراکی تنها خدمت ارائه شده توسط زرین پال نیست. زرین پال، نخستین درگاه واسط پرداخت در کشور است که طیف وسیعی از خدمات حوزه‌ی پرداخت الکترونیک را پوشش می‌دهد.

در این قسمت، نگاهی به دیگر خدمات ارائه شده توسط زرین پال خواهیم انداخت:

زرین لینک

زرین لینک، یک درگاه پرداخت منحصربه‌فرد برای فروشگاه‌های مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است. اگر از اینستاگرام به‌عنوان ابزار کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید یا یک کانال تلگرامی برای فروش محصول یا انجام تبلیغات دارید، با استفاده از زرین لینک، می‌توانید فرآیند پرداخت را برای مشتریان خود ساده‌تر کنید.

زرین پال، در این سرویس خود به شما امکان ایجاد یک لینک اختصاصی برای هر محصول یا خدمت را می‌دهد. تنها کافی است لینک ایجاد شده را در اختیار خریدار قرار دهید تا از این طریق نسبت به واریز وجه و نهایی‌کردن خرید خود اقدام کند.

درگاه پرداخت اینترنتی

به جز درگاه پرداخت اشتراکی، امکان ساخت درگاه پرداخت اینترنتی نیز در زرین پال میسر است. با استفاده از درگاه پرداخت زرین پال یک مسیر خرید آسان و مطمئن پیش‌روی مشتریان شما خواهد بود و در نتیجه میزان فروش‌تان افزایش خواهد یافت.

زرین کارت

زرین کارت یک کارت بانکی متصل به شبکه‌ی شتاب است که تمام ویژگی‌ها و امکانات یک حساب بانکی را در خود دارد. پذیرندگان زرین پال، با دریافت زرین کارت می‌توانند از تعرفه‌ی کارمزد کمتر در روزهای عادی و کارمزد رایگان در سه‌شنبه‌های طلایی بهرمند شوند.

دریافت شماره شبا

در صورتی که قصد تبدیل شماره‌ی حساب بانک‌های مختلف به شماره‌ی شبا را دارید، زرین پال آماده است تا به شما کمک کند. دریافت شماره شبا در زرین پال بسیار ساده است و کاربران تنها با چند کلیک می‌توانند شماره‌ی حساب یا شماره‌ی کارت مدنظر خود را به شماره‌ی شبا تبدیل کنند.

سخن پایانی

در این یادداشت تلاش کردیم شما را با زرین پال و خدمات مختلف آن (از جمله درگاه پرداخت اشتراکی) آشنا کنیم. در صورتی که قصد دریافت درگاه پرداخت را دارید، با استفاده از زرین پال همه‌چیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به طی کردن پیچ‌وخم‌های اداری معمول اتفاق می‌افتد.

زرین پال با ضمانت پرداخت و امنیت پرداخت از یک طرف خیال مشتریان را آسوده کرده و از طرف دیگر با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و مسیردهی هوشمند، بستر سوددهی بیشتر را برای پذیرندگان فراهم کرده است.اگر شما هم متقاضی پیوستن به خانواده‌ی بزرگ زرین پال و دریافت درگاه پرداخت هستید، کافی است به سایت زرین پال به آدرس zarinpal.com مراجعه کنید.همه‌چیز برای رشد و پیشرفت سریع شما آماده است. کافی است به زرین پال اعتماد کرده و به آینده لبخند بزنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH