گوشی ارزان سامسونگ

آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A71 منتشر شد

شرکت سامسونگ در ماه نوامبر 2021 فرآیند به‌روزرسانی اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های رده بالا خود به سیستم‌عامل اندروید 12 را آغاز کرد. انتشار آپدیت اندروید 12 برای دستگاه‌های میان‌رده از ابتدای سال جاری میلادی شروع شد. اکنون نیز کمپانی کره‌ای اقدام به انتشار به‌روزرسانی اندروید 12 برای اسمارت‌فون گلکسی A71 نموده است.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری گلکسی A71 شامل فیرم‌ور با شماره ورژن A715FZHU8CVB6 بوده و رابط کاربری One UI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 و پچ امنیتی ماه فوریه 2022 را برای این هندست میان‌رده به ارمغان می‌آورد.

در حال حاضر این آپدیت جدید در کشور هنگ‌کنگ منتشر شده است؛ اما انتظار می‌رود که این نرم‌افزار طی چند هفته آینده در تعداد بیش‌تری از کشورها قابل دسترس باشد. بدین‌ترتیب کاربران گلکسی A71 در کشور هنگ‌کنگ با مراجعه به مسیر Settings » Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند از انتشار اندروید 12 برای هندست خود اطمینان حاصل نمایند.

همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند جدیدترین فیرم‌ور گلکسی A71 را از اینترنت دانلود نموده و آن را به‌صورت دستی روی اسمارت‌فون خود فلش کنند. با این‌حال بایستی به‌خاطر داشت که پیش از اجرای فرآیند فلش به‌صورت دستی بایستی از تمامی داده‌های موجود روی گوشی نسخه پشتیبان تهیه کرد.

ویژگی‌های اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.0 برای گلکسی A71

به‌روزرسانی One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 به لطف بهره‌گیری از ویژگی پالت رنگی الهام گرفته شده از زبان طراحی Material You دارای ظاهری تحول‌یافته است. اسلایدرهای بزرگنمایی شده، بهبود حالت تاریک و مشخصه نمایشگر همیشه روشن سایر ویژگی‌های رابط کاربری جدید را تشکیل می‌دهند. همچنین آپدیت جدید با وجود کلیدهای تنظیم سریع جهت قطع دسترسی به دوربین و میکروفون در سراسر سیستم، سطح امنیت و حفاظت از حریم خصوصی کاربران را ارتقاء خواهد داد. همچنین هنگام استفاده از دوربین و میکروفون دستگاه، نشانگرهای حریم خصوصی برای کاربران نمایش داده می‌شوند.

همچنین آپدیت One UI 4.0 شامل یک داشبورد اختصاصی حریم خصوصی است. این مشخصه روشی بهتر برای مشاهده عناوین برنامه‌‌هایی است که به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کرده‌اند. بعلاوه سامسونگ عملکرد کلی سیستم‌عامل و تمامی برنامه‌های پیش‌فرض را بهبود بخشیده است. همچنین در آپدیت جدید، عملکرد ویژگی‌های دسترس‌پذیری، بیکسبی و Bixby Routines نیز ارتقاء پیدا کرده است.

22 در مورد “آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A71 منتشر شد”

  1. سلام.منa71 دارم،و از وقتی اندروید ۱۱ را آپدیت کردم پارسال در این مدت هیچگونه آپدیتی نیومده…… مشکل از چیست؟!

  2. سلام ، برای منم هنوز نیومده ، ریجن ویتنام ، روزی بیست بار روش کلیک میکنیم بازم نیومده اپدیت !

    1. مجتبی مسکینی

      عزیز آپدیت‌ها به صورت منطقه‌ای عرضه میشه
      اگه دریافت نکردین یا صبر کنید و یا فریمور رو دانلود کنید و روی گوشی فلش بزنید

      1
      3
  3. نیومده الکی اطلاعات غلط ندید. نسخه فایو جی براش ابدیپ منتشر شده . معمولی نمیاد حالا حالاها .

    4
    1
      1. طبق گفته خودم ۲۶ فروردین آپدیت اندروید ۱۲ برای چند کشور منتشر شده، و تا آخر اردیبهشت برای همه کشورها عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH