اسمارت‌فون وان‌پلاس با قابلیت شارژ 160 واتی تائیدیه 3C را دریافت کرد

یک دستگاه ناشناخته وان‌پلاس با شماره مدل PGKM10 و قابلیت شارژ 160 واتی موفق به دریافت تائیدیه 3C شده است. بر اساس شایعات پیشین، شناسه PGKM10 متعلق به تبلت وان‌پلاس است؛ اما اکنون این محصول به‌عنوان یک اسمارت‌فون 5G در فهرست وبسایت 3C ظاهر شده است.

نام تجاری مورد استفاده برای دستگاه PGKM10 هنوز اعلام نشده است؛ اما اطلاعات منتشر شده توسط یک خبرچین با شناسه Digital Chat Station نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون شرکت وان‌پلاس از تراشه Dimensity 8100 مدیاتک استفاده خواهد کرد. بعلاوه این هندست مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ 150 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

این فرد خبرچین ادعا می‌کند که گوشی هوشمند آینده وان‌پلاس مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی ساخت شرکت BOE با یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی آن بوده و طی ماه آینده معرفی خواهد شد. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی این هندست از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 ساخت شرکت سونی میزبانی می‌کند.

با این‌حال وان‌پلاس نخستین برند زیرمجموعه گروه BBK نیست که اقدام به عرضه هندستی با قابلیت شارژ 150 واتی می‌کند. در واقع این افتخار نصیب برند ریلمی خواهد شد؛ چرا که این کمپانی در صدد عرضه اسمارت‌فون ریلمی GT Neo 3 با قابلیت شارژ 150 واتی در کشور چین طی اواخر ماه جاری میلادی است.

ریلمی GT Neo 3 مجهز به تراشه Dimensity 8100 مدیاتک و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه خواهد بود. بر اساس اطلاعات مندرج در وبسایت TENAA، سیستم دوربین این هندست از سنسورهای 50، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH