شیائومی Civi S با پیشرفت‌های جزئی نسبت به شیائومی Civi در راه است

بر اساس اطلاعات پیش‌تر منتشر شده در فضای اینترنت به‌نظر می‌رسد که کمپانی شیائومی در تدارک رونمایی از مدل جانشین اسمارت‌فون Xiaomi Civi است. پیش‌تر انتظار می‌رفت که این هندست تحت‌عنوان شیائومی Civi 2 روانه بازار شود. اما اکنون یک خبرچین با شناسه Digital Chat Station که به‌دلیل افشای اطلاعات قابل اعتماد به شهرت رسیده است؛ ادعا می‌کند که این محصول با نامی متفاوت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

به گفته وی اسمارت‌فون جدید با پیشرفت‌های جزئی نسبت به مدل نسل فعلی شیائومی Civi عرضه خواهد شد. گجت مورد اشاره از نام تجاری شیائومی Civi S و اسم رمز K9E استفاده خواهد کرد. این هندست دارای طراحی باریک با وزن سبک بوده و با تمرکز بر مشخصه دوربین سلفی تولید خواهد شد. طراحی ظاهری این اسمارت‌فون هیچ‌گونه تغییر فاحشی را تجربه نخواهد کرد؛ اما با وجود مدل‌های رنگی سفید و صورتی شاهد به‌کارگیری رنگ‌بندی‌های متفاوتی خواهیم بود.

شیائومی Civi S مجهز به یک پنل اولد خمیده با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بوده و از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون +778G ساخت شرکت کوالکام تامین خواهد شد. دوربین اصلی تعبیه شده روی پنل پشتی دستگاه دارای سنسور 64 مگاپیکسلی بوده و این اسمارت‌فون از فناوری شارژ سریع 55 واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهد کرد.

این موارد کلیه اطلاعاتی هستند که شخص خبرچین با مخاطبان گسترده خود به اشتراک گذاشته است. با این‌حال می‌توان حدس زد که شیائومی Civi S مجهز به حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم، حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی، یک باتری با حداقل ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت و اسپیکرهای استریو خواهد بود. با این‌حال بی‌تردید طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در رابطه با این اسمارت‌فون خواهیم بود.

کمپانی چینی شیائومی اخیرا از یک اسمارت‌فون میان‌رده با نام ردمی 10C مبتنی بر پلتفرم سخت‌افزاری شرکت کوالکام رونمایی کرد. این دستگاه در مدل‌های رنگی مشکی، آبی و سبز قابل دسترس خواهد بود.

فهرست مشخصات فنی کامل این هندست هنوز اعلام نشده است. با این‌حال اکنون می‌دانیم که ردمی 10C مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 680 است. این تراشه از 8 هسته پردازشی کریو 265 با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز بهره می‌گیرد. شتاب‌دهنده گرافیکی مورد استفاده در این تراشه از نوع آدرنو 610 بوده و ماژول مودم به‌کارگیری شده نیز از نوع اسنپ‌دراگون X11 LTE است.

نمایشگر هندست از اندازه قطری 6.71 اینچی برخوردار بوده و حفره کوچک تعبیه شده در قسمت فوقانی آن نیز از دوربین جلویی دستگاه میزبانی می‌کند. در پنل پشتی گوشی نیز شاهد به‌کارگیری یک ماژول مربعی‌شکل شامل اسکنر اثرانگشت، 2 لنز دوربین و فلاش LED هستیم. حسگر مورد استفاده برای دوربین اصلی نیز از رزولوشن 50 مگاپیکسلی برخوردار است.

ردمی 10C با 2 ورژن مختلف مجهز به 64 یا 128 گیگابایت حافظه فلش در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. ظرفیت رم در هر 2 پیکره‌بندی برابر با 4 گیگابایت خواهد بود. این مدل‌ها به‌ترتیب با قیمت‌گذاری تقریبی 190 و 210 دلاری به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH