فناوری ویژه ال‌جی به کمک والدین خواهد آمد

lg-kizon 2

در دوران ما و در دوران فناوری‌های ویژه‌ای که در اطراف ما هرروز مانند قارچ سبز می‌شوند کنترل کودکان برای والدین تقریبا به یک معضل تبدیل شده است. فرزندان خانواده‌های مدرن در طول روز با فناوری‌های مختلفی روبرو می‌شوند که شاید شناخت آن‌ها برای والدین بسیار دشوارتر از فرزندان باشد و این فناوری‌ها به کودکان نوعی از آزادی را ارائه می‌کند که موجب دوری آن‌ها از والدین می‌شود. در این میان مقابله با این دوری برای والدین بسیار دشوار است و تا حدی غیرممکن به نظر می‌رسد ولی درعین‌حال راه‌حل‌هایی برای کنترل کودکان به‌صورت راه دور نیز وجود دارد. نمونه بارز این راه‌حل‌ها در فناوری‌های ویژه کنترل نامحسوس عملکرد کودکان با دستگاه‌های کامپیوتری است و نمونه دیگر نیز دستگاه‌های متصل به امکانات موقعیت‌یابی خواهد بود.

در این میان شرکت ال‌جی با تولید یک محصول ویژه برای رفع مواردی ازاین‌دست اقدام کرده است و در کمال سادگی، فناوری ویژه ال‌جی به کمک والدین خواهد آمد تا بتوانند کنترل لازم را بر روی کودکان خود داشته باشند. این ابزار به والدین اجازه می‌دهد که در شرایطی که ازنظر موقعیت مکانی از کودک خود دور هستند بتوانند اطلاعاتی مانند محلی که کودک در آن حضور دارد و … را مشاهده نمایند.

lg-kizon

این دستگاه در حقیقت یک دستبند پلاستیکی مقاوم در برابر رطوبت است که با رنگ‌های متنوعی ساخته شده است تا کودکان در استفاده از آن راحت باشند و از رنگ‌بندی شاد آن لذت ببرند. این دستبند به جی‌پی‌اس داخلی و همچنین گیرنده امواج وای فای مجهز است تا بتواند به شبکه اینترنت و سامانه موقعیت‌یاب جهانی متصل بماند.

این ابزار به والدین اجازه می‌‌دهد تا اطلاعات موقعیتی و سایر امکانات مربوط به دستگاه را در قالب گزارش‌های منظم بر روی تلفن همراه هوشمند خود دریافت نمایند و حتی گزارش‌ها را به‌صورت فایل‌های طبقه‌بندی‌شده بر روی سیستم خود ذخیره نمایند و در آینده نیز از آن استفاده کنند.

باتری این دستگاه تا 36 ساعت کار می‌کند و در به یک رم 64 مگابایتی مجهز است و درعین‌حال نیز می‌تواند با اتصال به شبکه‌های اینترنت همراه 2G و 3G به‌راحتی به اینترنت متصل بماند و به همین دلیل نیز در تمام شرایط، اطلاعات را به والدین ارسال نماید. همچنین برای این سیستم، یک دکمه تماس ویژه طراحی شده است تا کودک در صورت روبرو شدن با خطر آن را فشرده و با شماره از پیش تعیین شده‌ای ارتباط برقرار کند که این شماره توسط والدین کودک تعیین خواهد شد.

این امکانات می‌تواند به‌خوبی برای یک پدر یا مادر حس آسودگی خیال را فراهم بیاورد و به‌احتمال فراوان با استقبال فراوانی روبرو خواهد شد. این دستگاه کیزون نام دارد و پاییز سال جاری در آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد گردید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH