اچ‌تی‌سی از دو گوشی جدید خود با نام‌های One E8 و Desire 616 رونمایی کرد!

کمپانی اچ‌تی‌سی امروز در هند کنفرانسی داشت که طی آن دو گوشی جدید و قدرتمند خود را معرفی کرد. این اسمارت فون‌ها به ترتیب One E8 و Desire 616 نام دارند که اولی نسخه‌ای شبیه به اچ‌تی‌سی وان m8 است و دومی یک اسمارت فون میان رده به حساب می‌آید. این دو اسمارت فون به ترتیب 580 و 280 دلار قیمت دارند.

htc-one-e8

با وجود این که در نام، بین وان m8 و E8 شباهتی وجود دارد اما تفاوت‌هایی نیز گریبان‌گیر این گوشی بوده است. تفاوت نخست به جنس بدنه مربوط می‌شود. برخلاف برادر بزرگتر خود، این گوشی از بدنه پلی‌کربنات بهره می‌برد. تفاوت دوم در دوربین این گوشی است. این گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ وان E8 قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان را نیز دارد. از  سایر مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه نمایش فول اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون 801 و اسپیکر‌های BoomSound اشاره کرد.

htc-desire-616

گوشی Desire 616 مشخصات سخت افزاری پایین‌تری نسبت به برادر دوقلوی غیر همسان خود دارد. این اسمارت فون از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولویشن اچ‌دی به همراه 1 گیابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. برای افزایش میزان حافظه ذخیره سازی، یک شیار میکرو اس‌دی نیز بر روی این گوشی قرار داده شده است. همانند برادر خود این گوشی نیز قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت (میکرو سیم‌کارت و مینی سیم‌کارت) را داراست. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی دزایر 616 جای گرفته‌اند. دزایر 616 از نسخه 4.2.2 سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند که نیروی مورد نیاز آن به کمک یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

منبع: gsmarena

2 در مورد “اچ‌تی‌سی از دو گوشی جدید خود با نام‌های One E8 و Desire 616 رونمایی کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH