گلکسی اس 4 اکتیو خرد شد، اما هنوز کار می‌کند (به همراه تصویر)

سال گذشته، سامسونگ اولین تلفن راگد خود را با نام گلکسی اس 4 اکتیو عرضه کرد. این هوشمند در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بود، اما مقاومت دربرابر ماشین چمن زنی، جز هیچیک از ویژگی‌هایش نبود.

ماجرا از این قرار است، یکی از کاربران ردیت داستانی از خرد شدن اس 4 اکتیو تعریف کرده که قسمت جالب ماجرا سالم ماندن این هوشمند پس از سانحه است. او می‌گوید: یکی از دوستانم در حالی که با اس 4 اکتیو خود به موسیقی گوش می‌داد، مشغول زدن چمن‌هایش بود که ناگهان دستگاه از جیبش به زمین می‌افتد. او بلافاصله زمین را نگاه می‌کند تا شاید دستگاه را پیش از آسیب دیدن بیاید، اما دستگاه با تیغ ماشین چمن زنی برخورد داشته و تکه‌ای از آن کاملا جدا می‌شود و شیشه آسیب می‌بیند.

او ادامه می‌دهد: خدا را شکر، دستگاه هنوز کار می‌کند و صفحه نمایش هیچ مشکل عملکردی پیدا نکرده است و ترکها زمان روشن بودن صفحه نمایش نیز زیاد به چشم نمی‌آیند. معمولا چنین داستانهایی بر محبوبیت تلفنهای شرکت کننده در آنها می‌افزایند.

حالا هم برای بهتر درک کردن و لمس کردن ماجرا به تماشای تصاویر زیر بنشینید:

Bwqsnq0


TLs88D0


Sw3eWeF

3 در مورد “گلکسی اس 4 اکتیو خرد شد، اما هنوز کار می‌کند (به همراه تصویر)”

  1. خوش به حالش
    ایپاد تاچ4 من از رو یخچال افتاد{بلای یخچالم جا بود من گذاشتم} صفحهش خورد و خاکشیر شد البته هنوزم کار می کنه ولی ترک های صفحهش خیلی ناجوره مخصوصاً رو این صفحه 3.5اینچی
    اینم شانس من x :/ :l:

  2. سلام.شما کجای کارید چند روز اولی که اس 4 امد داییم یهکیشو گرفت چند روز بعد داخل خیابون موبایلش میفته زمینو یه ماشین از روش رد میشه بخدا تقریبن 70 درصد ازش میشکنه مانند تصویر بالا اما حنوز مثل ساعت کار میکنه

  3. سلام
    ببخشید اینو اینجا می گم ولی چرا ای تی رسان تولبارتون فقط از فایرفاکس و اکسپلورر پشتیبانی می کنه …
    من اپرا دارم خواهشا یه کاری کنید از کروم و اپرا هم پشتیبانی کنه
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH