جزئیات مربوط به نمایشگرهای گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو اعلام شد

اخیرا گزارش جدیدی پیرامون اسمارت‌فون تاشو نسل آینده سامسونگ از سری گلکسی زد فلیپ در فضای اینترنت منتشر شد. در این گزارش مشخصا به ویژگی‌های نمایشگر مورد استفاده برای هندست مذکور اشاره شده بود.

بر اساس اعلام راس یانگ؛ مدیرعامل موسسه Display Supply Chain Consultants، اسمارت‌فون پیکسل 7 شرکت گوگل مجهز به یک نمایشگر 6.3 اینچی خواهد بود. بنابراین اندازه پنل مورد استفاده توسط این هندست در مقایسه با نمایشگر 6.4 اینچی گوگل پیکسل 6 کمی کوچک‌تر است. همچنین گوگل پیکسل 7 پرو همانند پیکسل 6 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی خواهد بود.

“اندازه نمایشگر گوگل پیکسل 7 در مقایسه با مدل نسل قبلی کاهش یافته و از 6.4 به 6.3 اینچ خواهد رسید؛ اما پیکسل 7 پرو کماکان از یک پنل 6.7 اینچی بهره خواهد برد. نقل و انتقال پنل‌ها 1 ماه زودتر از موعد مقرر و از ماه مه امسال آغاز خواهد شد.” راس یانگ (DSCCRoss@)؛ 15 مارس 2022

بر اساس گزارشات، نقل و انتقال پنل‌ها از ماه مه و 1 ماه زودتر از موعد زمانی مربوط به سری پیکسل 6 در سال گذشته آغاز می‌شود. همچنین راس یانگ در پاسخ به یک توئیت دیگر خاطرنشان می‌کند که پیکسل 7 پرو مجهز به یک پنل LTPO بوده و این نمایشگر همانند مدل نسل فعلی از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

تغییر اندازه نمایشگر با گزارشات پیشین مبنی بر کاهش سایز پیکسل 7 نسبت به مدل نسل قبلی مطابقت دارد. همچنین بر اساس رندرهای اولیه لو رفته از گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو این هندست‌ها به لحاظ ظاهری دارای شباهت بسیار زیادی با دستگاه‌های نسل فعلی سری پیکسل 6 هستند.

رندرهای احتمالی گوگل پیکسل 7

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که هر 2 اسمارت‌فون پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو (که به‌ترتیب از اسامی رمز Cheetah و Panther استفاده می‌کنند) مجهز به دومین نسل از تراشه تنسور گوگل به‌همراه مودم اگزینوس 5300 خواهد بود.

تصویر اولیه از گوگل پیکسل 7 پرو

برای هرگونه اظهارنظر پیرامون مشخصات این هندست‌ها هنوز خیلی زود است؛ اما طی سالیان اخیر شرکت گوگل در زمینه پنهان نگه داشتن جزئیات مربوط به اسمارت‌فون‌های پیکسلی خود چندان موفق عمل نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH