آپدیت One UI 4.1 برای سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد

سامسونگ انتشار نرم‌افزار One UI 4 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را برای 2 تبلت گلکسی تب S6 و گلکسی تب S6 لایت آغاز کرد. انتشار آپدیت برای گلکسی تب S6 در کشور آلمان آغاز شده است؛ در حالی‌که کاربران گلکسی تب S6 لایت در فرانسه نیز قادر به دریافت این به‌روزرسانی هستند. از سوی دیگر اسمارت‌فون گلکسی A52 5G نیز آپدیت One UI 4.1 را به‌صورت OTA دریافت نموده است.

موضوع جالب توجه اینکه آپدیت منتشر شده برای مدل استاندارد گلکسی تب S6 شامل پچ امنیتی ماه فوریه اندروید و فیرم‌ور با شناسه T865XXU5DVC3 است؛ در حالی‌که مدل لایت از پچ امنیتی ماه مارس اندروید و فیرم‌ور ورژن P615XXU4EVC5 بهره‌مند شده است.

از سوی دیگر گلکسی A52 5G، به‌روزرسانی One UI 4 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را در ماه ژانویه دریافت کرد و اکنون پس از گذشت مدت تقریبا 2 ماه، این هندست آپدیت One UI 4.1 را دریافت می‌کند. در حال حاضر این به‌روزرسانی صرفا در کشورهای اروپایی قابل دسترس است.

بر اساس شیوه معمول سامسونگ، آپدیت‌های جدید به‌صورت تدریجی در بازارهای منتخب منتشر می‌شوند. بنابراین تمامی دستگاه‌های گلکسی A52 5G احتمالا به‌زودی از آپدیت One UI 4.1 بهره‌مند خواهند شد. کاربران با دریافت این به‌روزرسانی به رابط کاربری کاملا جدید و چندین ویژگی تازه و جذاب دسترسی پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH