آپدیت One UI 4.1 برای سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شد

چند روز پس از انتشار به‌روزرسانی One UI 4.1 برای مدل‌های لاک شده گلکسی S21 FE در ایالات‌متحده، شرکت سامسونگ این آپدیت جدید را در بازارهای آسیایی و اروپایی نیز منتشر کرد. جدیدترین آپدیت این هندست شامل پچ امنیتی ماه مارس 2022 است.

کاربران ورژن اسنپ‌دراگون گلکسی S21 FE در اروپا، آپدیت جدید با فیرم‌ور ورژن G990BXXU1CVC3 را دریافت می‌کنند. کاربران گلکسی S21 FE با تراشه اگزینوس 2100 در کشور تایلند نیز از آپدیت با فیرم‌ور ورژن G990EXXU1CVC5 بهره‌مند می‌شوند. نرم‌افزار جدید شامل پچ امنیتی ماه مارس 2022 بوده و بیش از 50 حفره امنیتی آسیب‌پذیر را برطرف می‌کند.

کاربران گلکسی S21 FE در کلیه مناطق مورد اشاره فوق با مراجعه به مسیر Settings » Software update و لمس دکمه Download and install در هندست خود می‌توانند انتشار به‌روزرسانی جدید را به‌صورت دستی بررسی نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند جدیدترین فایل فیرم‌ور را از اینترنت دانلود نموده و آن را به‌صورت دستی روی هندست خود فلش کنند.

بی‌تردید طی هفته‌های آتی، تعداد بیش‌تری از کاربران گلکسی S21 FE در سایر بازارها و مناطق جهان نیز آپدیت One UI 4.1 را دریافت خواهند کرد.

امکانات One UI 4.1 برای سامسونگ گلکسی S21 FE

سامسونگ اسمارت‌فون گلکسی S21 FE خود را با رابط کاربری One UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار کرد. اکنون با انتشار آپدیت One UI 4.1 این هندست از دهها ویژگی یا قابلیت جدید بهره‌مند شده است. نرم‌افزار جدید شامل ویجت‌های هوشمند، تصاویر پرتره بهبودیافته، قابلیت ضبط ویدیوهای پرتره با لنز تله‌فوتو و مشخصه پالت رنگی ارتقایافته منتشر شده است.

بعلاوه آپدیت One UI 4.1 امکان ذخیره ویدیوهای ضبط شده با استفاده از دوربین‌های جلویی و پشتی در قالب فایل‌های جداگانه و سپس پخش آنها در کنار یکدیگر از طریق نرم‌افزار پیش‌فرض پخش ویدیو را فراهم می‌کند.

همچنین برنامه پیش‌فرض Gallery دارای ویژگی پاک‌کن اشیاء (Object Eraser)، حذف سایه (Shadow Eraser) و حذف انعکاس (Reflection Eraser) است. بعلاوه این به‌روزرسانی از قابلیت اسکن اشیاء در دنیای واقعی و تبدیل آنها به استیکرهای سه‌بعدی برخوردار است.

با انتشار به‌روزرسانی One UI 4.1، مشخصه Google Duo Live Sharing در دسترس کاربران گلکسی S21 FE قرار گرفته است. این مشخصه به کاربران امکان می‌دهد تا حین برقراری تماس ویدیویی Google Duo، محتوای صفحه‌نمایش هندست خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. برنامه Samsung Health اطلاعات مربوط به وضعیت سلامت و تناسب اندام را به نحوی مطلوب‌تر نمایش داده و به منظور دستیابی آسان‌تر کاربران به اهداف، توصیه‌هایی را پیش روی آنها قرار می‌دهد. مشخصه SmartThings Find به کاربران یادآوری می‌کند تا در صورت جا گذاشتن برخی اقلام، آنها را بردارند. همچنین کاربران می‌توانند آیتم‌های SmartThings Find را با سایرین به اشتراک گذاشته و برای یافتن اشیاء مورد نظر خود از دیگران نیز کمک بگیرند.

مشخصه Quick Share امکان اشتراک‌گذاری سریع اطلاعات شبکه وای‌فای با سایرین را فراهم می‌کند. اپلیکیشن Samsung Keyboard با وجود قابلیت ادغام گرامری از پیشنهادات زبانی بهتری بهره‌مند شده است. همچنین کاربران می‌توانند تنظیمات مشخصه رم مجازی (RAM Plus) را مطابق با سلیقه و نیاز خود سفارشی‌سازی نمایند. مشخصه Bixby Routines نیز از گزینه‌ای جهت تغییر واچ فیس روی گلکسی واچ 4 بهره‌مند شده است.

4 در مورد “آپدیت One UI 4.1 برای سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH