معرفی ۵ سریال سال ۱۴۰۰ که نباید از دست داد

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ سریال سال ۱۴۰۰ بپردازیم که نباید از دست داد. از سریال Foundation گرفته تا Arcane.

سال ۱۴۰۰ پر بود از سریال‌های بسیار تماشایی که اگر از سریال باز‌های حرفه‌ای هستید نباید به هیچ وجه آن‌ها را از دست بدهید.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی ۵ عدد از این سریال‌ها در ژانر‌‌های مختلف بپردازیم که در تعطیلات عید فرصت خوبی برای تماشای آن‌ها خواهید داشت، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

Foundation

بنیاد یک مجموعه‌ی علمی تخیلی آمریکایی است که توسط دیوید اس. گویر و جاش فریدمن برای Apple TV+ ساخته شده است که بر اساس مجموعه داستان‌های بنیاد، اثر آیزاک آسیموف و یکی از بزرگ‌ترین و زیبا‌ترین جهان‌های فانتزی-علمی-تخیلی ساخته شده است. این سریال شامل یک گروه از بازیگران به رهبری جرد هریس، لی پیس، لو لوبل و لی هاروی است. بنیاد در 24 سپتامبر 2021 پخش شد. در اکتبر 2021، سریال برای فصل دوم نیز تمدید شد.

داستان سریال در مورد یک ریاضی‌دان است که با روش‌های بیشرفته‌ای که از این علم می‌داند توانسته تا عاقبت امپراطوری کهکشانی را پیشبینی کند که چیزی جز نابودی نیست. به همین دلیل او تصمیم دارد تا یک مجموعه‌ای از تمام دانش بشر بسازد که بنیاد نام دارد. این سریال به هر کس که به ژانر علمی-تخیلی و فانتزی علاقه‌مند است پیشنهاد می‌شود. کیفیت و دقت بالا در ساخت این سریال در کنار داستان غنی و بازیگران سرشناس، خبر از یک سریال تماشایی می‌دهد.

How I Met Your Father

اگر به ژانر سیتکام علاقه‌مند باشید بی‌شک در کنار فرندز نام سریال چگونه با مادرت آشنا شدم به گوشتان خورده است و یا حتی به تماشای آن پرداخته‌اید. چه از طرفداران این سریال بوده و چه به سیتکام علاقه‌مند باشید، تماشای این سریال به شما پیشنهاد می‌شود چراکه در کنار یک داستان کاملا جدید با شخصیت‌های نو، سورپرایز‌های بسیاری نیز برای طرفداران به همراه دارد.

How I Met Your Father یک کمدی-سیتکام آمریکایی است که توسط آیزاک آپتاکر و الیزابت برگر ساخته شده است و در 18 ژانویه 2022 در Hulu پخش شد. این سریال یک اسپین‌اف از How I Met Your Mother است. هیلاری داف، کریستوفر لاول، فرانسیا رایسا، سورج شارما، تام آینزلی، تین تران و کیم کاترال در این سریال بازی و شخصیت اصلی یعنی سوفی (هیلاری داف) و گروه دوستانش را در منهتن شهر نیویورک را دنبال می‌کند. سوفی (کیم کاترال)، در سال 2050، وقایعی را که پس از ملاقات با پدرش در ژانویه 2022 رخ داد، برای پسر نادیده‌اش بازگو می‌کند، و اینکه چگونه در نهایت او را به دست آورد. در فوریه 2022، این سریال برای فصل دوم تمدید شد.

Arcane

چه از طرفداران سریال‌های انیمیشنی باشید و چه نباشید، آرکین سریالی است که تماشای آن به هر کسی پیشنهاد می‌شود. این سریال با آرت و گرافیک منحصربه‌فرد و دیدنی خود شما را مجذوب داستان شنیدنی خود خواهد کرد.

سریال ۱۴۰۰

Arcane یک مجموعه انیمیشنی اکشن ماجراجویی است که توسط کریستین لینک و الکس یی برای نتفلیکس ساخته شده است. این فیلم که توسط فورتیچ و تحت نظارت Riot Games تولید می‌شود، در دنیای داستانی League of Legends جریان و در درجه اول بر خواهران وی و جینکس تمرکز دارد. این مجموعه در جشن دهمین سالگرد لیگ افسانه‌ها در سال 2019 معرفی، و اولین بار در نوامبر 2021 منتشر شد. فصل اول Arcane با تحسین منتقدان، تمجید از انیمیشن، داستان، جهان‌سازی، شخصیت‌ها، وزن احساسی و صداپیشگی آن روبه‌رو شد. برخی به جذابیت این سریال هم برای بینندگان عادی که هرگز لیگ افسانه‌ها را بازی نکرده‌اند و هم برای طرفداران قدیمی این بازی تاکید دارند. همچنین در عرض یک هفته پس از نمایش، رکوردی را به عنوان پر امتیازترین سریال نتفلیکس تاکنون به دست آورد، در جدول 10 برتر نتفلیکس در 52 کشور رتبه اول و در ایالات متحده در رتبه دوم جدول قرار گرفت. در 20 نوامبر 2021، پس از پایان فصل اول Arcane، Riot Games و Netflix اعلام کردند که فصل دوم برای انتشار پس از 2022 در حال تولید است.

Mare of Easttown

Mare of Easttown یک مینی‌سریال درام جنایی آمریکایی است که توسط برد اینگلزبی برای HBO ساخته شده است. این سریال به کارگردانی کریگ زوبل و نویسندگی اینگلزبی اولین بار در 18 آوریل 2021 پخش شد و در 30 می 2021 به پایان رسید که شامل هفت قسمت بود. کیت وینسلت در نقش شخصیت اصلی، کارآگاهی که در حال تحقیق در مورد یک قتل در شهر کوچکی در نزدیکی فیلادلفیا بوده، است.

سریال ۱۴۰۰

جولیان نیکلسون، ژان اسمارت، انگوری رایس، ایوان پیترز، سوسی بیکن، دیوید دنمن، نیل هاف، جیمز مک آردل، گای پیرس، کیلی اسپانی، جان داگلاس تامپسون و جو تیپت در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند. Mare of Easttown مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و داستان، شخصیت‌ها، بازیگری و بازنمایی زنان در آن را تحسین کردند. این مجموعه 16 نامزدی در هفتاد و سومین دوره جوایز پرایم‌تایم امی دریافت کرد و چهار نامزدی از جمله بهترین بازیگر نقش اول زن برای وینسلت، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای پیترز و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای نیکلسون را دریافت کرد که آن را بدون شک به یکی از بهترین سریال های سال ۱۴۰۰ تبدیل می‌کند.

Vikings Valhalla

اگر به سریال‌های اکشن و تاریخی علاقه‌مند باشید حتما نام سری وایکینگ‌ها نیز به گوشتان خورده است. این سریال با پیچش‌های داستانی فراوان و پرداختن به مفاهیم عمیق انسانی و مذهبی در کنار وقایع هیجان‌انگیز در مورد راگنار و فرزندانش تبدیل به یکی از سریال‌های محبوب نتفلیکس مخصوصا در ایران شده بود.

سریال ۱۴۰۰

Vikings: Valhalla یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی است که توسط جب استوارت برای نتفلیکس ساخته شده است. این فیلم دنباله و یک اسپین‌آف بر وایکینگ‌ها تاریخ بوده که در شهرستان ویکلو، ایرلند فیلمبرداری شده است. این سریال که صد سال پس از وقایع وایکینگ‌ها می‌گذرد، آغاز پایان عصر وایکینگ‌ها را روایت می‌کند که با نبرد استمفورد بریج در سال 1066 پایه‌گذاری شده است. این سریال در 25 فوریه 2022 پخش شد. با ترتیب 24 قسمتی اعلام شده در نوامبر 2019، این سریال به طور رسمی برای فصل دوم و سوم در مارس 2022 تمدید شد. توجه داشته باشید که برای تماشای این سریال نیز نیازی به دیدن وایکینگ‌ها ندارید و داستان آن کاملا جدید است.

نظر شما در مورد این سریال های سال ۱۴۰۰ چیست؟ کدام‌یک بیشتر برای شما جذاب بودند و جای کدام سریال در این لیست خالی است؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

3 در مورد “معرفی ۵ سریال سال ۱۴۰۰ که نباید از دست داد”

  1. چرا پیام قبلیمو منتشر نکردین عه لطفن نترسید و منتشر کنید می ترسید خیلی مثبت بگیرم و سایت هنگ کنه؟ قول میدم زیاد فشار نیارم در همین حد روزی ۵۰ تا بیشتر نمی زارم بدن ذیگه چی؟؟

    6
    1
  2. سوسیس بسیار خوبی هستن لطفا بیایید مثبت بدین ک بالا بیام تنکس دوستان براتون میگیرم حتما، انیمیشتم بینشون یود مگ نگفتین سریاله ولی بینشون فیلم انیمیشنم بود

    6
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH