رندرهای سامسونگ گلکسی Xcover Pro 2 در فضای اینترنت منتشر شد

ظاهرا شرکت سامسونگ قصد دارد تا اسمارت‌فون‌های سری گلکسی Xcover خود را طی سال جاری به‌روزرسانی نماید. در اوایل ماه جاری میلادی نیز گوشی گلکسی Xcover Pro 2 در فهرست پایگاه داده بنچمارک رویت شد. امروز رندرهای CAD دقیق از این هندست در فضای اینترنت منتشر شده است.

منبع منتشرکننده رندرهای جدید ادعا می‌کند که گلکسی Xcover Pro 2 مجهز به یک نمایشگر 6.56 اینچی با طراحی Infinity-V (سامسونگ از این سبک طراحی تحت‌عنوان ناچ قطره‌ای شکل یاد می‌کند)، حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود.

ظاهرا ابعاد بدنه گلکسی Xcover Pro 2 معادل با 169.5×81.1×10.1 میلی‌متر خواهد بود. این هندست نخستین عضو خانواده گلکسی Xcover با قابلیت اتصال به شبکه 5G به‌شمار خواهد رفت؛ چرا که بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست بنچمارک، گلکسی Xcover Pro 2 مجهز به پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 778G ساخت کوالکام خواهد بود. اگرچه منبع منتشرکننده رندرهای جدید ادعا می‌کند که این اسمارت‌فون در عوض از تراشه بومی اگزینوس 1280 سامسونگ استفاده خواهد کرد. به هرحال این هندست احتمالا همانند مدل نسل قبلی خود مجهز به یک باتری قابل تعویض خواهد بود.

شایعات نشان می‌دهند که این گجت حداکثر تا فصل تابستان به بازار عرضه شده و از همان ابتدا مجهز به سیستم‌عامل اندروید 12 خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH