سونی از سرویس اشتراکی جدید پلی‌استیشن پلاس رونمایی کرد

شایعات منتشر شده از مدت‌ها قبل نشان می‌دادند که شرکت سونی روی توسعه یک سرویس اشتراکی جدید با ساختاری مشابه پلتفرم Xbox Game Pass مایکروسافت کار می‌کند. اکنون غول ژاپنی از این سرویس جدید رونمایی کرده است؛ اما سونی در عوض استفاده از نامی جدید برای این سرویس ترجیح داده تا کماکان از نام تجاری پلی‌استیشن پلاس بهره‌برداری نماید.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که پلی‌استیشن پلاس پیش‌تر در سال 2010 معرفی شد و گیمرها در صورت تمایل به انجام بازی‌های آنلاین با دیگران بایستی از این سرویس شرکت سونی استفاده می‌کردند. با این‌حال غول ژاپنی در ورژن بازبینی شده سرویس خود از امکانات جدیدی بهره گرفته و مزایای بیش‌تری نظیر دسترسی به کتابخانه بازی‌ها و استریمینگ را برای کاربران به ارمغان آورده است.

ابتدایی‌ترین تعرفه پلی‌استیشن پلاس امکاناتی مشابه با اشتراک پیشین این سرویس را در اختیار کاربران قرار داده و با پرداخت مبلغ 9.99 دلار به‌صورت ماهیانه قابل خریداری است. در این اشتراک، کاربران به 2 بازی قابل دانلود در هر ماه، تخفیفات ویژه، فضای ذخیره‌سازی ابری و حالت بازی چندکاربره آنلاین دسترسی خواهند داشت.

تعرفه Extra امکان دسترسی کاربران به کتابخانه‌ای شامل حداکثر 400 عنوان بازی PS4 و PS5 را فراهم نموده و گیمرها با پرداخت مبلغ 14.99 دلار به‌صورت ماهیانه می‌توانند از دانلود و اجرای بازی‌های مختلف لذت ببرند. نهایتا برترین تعرفه موسوم به Premium نیز دارای قابلیتی اضافی بوده و امکان پخش بازی‌ها از طریق سرویس PlayStation Now را فراهم می‌کند. در این اشتراک، بازی‌ها روی پلتفرم‌های PS5، PS4 و PC قابل پخش بوده و هزینه ماهیانه آن نیز برابر با 17.99 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH