آپدیت iOS 15.4.1 برای حل مشکل تخلیه سریع شارژ باتری آی‌فون منتشر شد

روز گذشته شرکت اپل دور جدیدی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای دستگاه‌های موبایلی خود منتشر کرد. این آپدیت‌ها شامل به‌روزرسانی iOS 15.4.1 برای کلیه آی‌فون‌های مورد پشتیبانی و iPadOS 15.4.1 برای تمامی تبلت‌های تحت پوشش اپل است.

شناسه آپدیت‌های جدید نشان‌دهنده اعمال اصلاحات جزئی بوده و در واقع به‌روزرسانی اخیر iOS و iPadOS فاقد هرگونه قابلیت جدید است. با این‌حال هدف از انتشار آپدیت‌های جدید، بهبود میزان شارژدهی باتری است؛ مشخصه‌ای که برای اکثریت کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دلیل طرح چنین ادعایی این است که بر اساس یادداشت‌های متعدد منتشر شده، آپدیت جدید موجب اصلاح مشکل تخلیه سریع شارژ باتری در دستگاه‌های آی‌فون و آی‌پد خواهد شد؛ مشکلی که ظاهرا از چند هفته قبل و به‌دنبال انتشار به‌روزرسانی iOS 15.4 برای دستگاه‌های اپلی ایجاد شده بود.

بعلاوه این آپدیت، مشکل عدم پاسخگویی دستگاه‌های بریل هنگام پیمایش متن یا نمایش هشدار را برطرف می‌کند. همچنین مشکل قطع ارتباط میان دستگاه‌های شنیداری ساخته شده برای گوشی‌های آی‌فون و برخی اپلیکیشن‌های متفرقه نیز رفع شده است. البته در این میان احتمالا چندین باگ بی‌نام و نشان دیگر نیز برطرف شده و عملکرد ویژگی‌های مختلف دستگاه نیز بهبود یافته است. اما بدیهی است که آپدیت‌های جدید با محوریت رفع مشکل تخلیه باتری منتشر شده‌اند.

بنابراین چنان‌چه تصور می‌کنید که شارژدهی باتری آی‌فون‌ یا آی‌پد شما پس از دریافت آپدیت iOS 15.4 یا iPadOS 15.4 واقعا کاهش یافته است؛ در این‌صورت توصیه می‌شود تا در اسرع وقت به منوی تنظیمات دستگاه مراجعه نموده و آپدیت iOS 15.4.1 یا iPadOS 15.4.1 را نصب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH