تصاویری از شاهکار جدید سونی: اکسپریا زد 3

XperiaZ2-HandsOn-06-580-90

اگر پیش‌تر در جریان اخبار پرچم‍‌دار جدید سونی قرار گرفته‌اید، حتما می‌دانید که احتمالا سونی، نسل جدید شاهکار ژاپنی خود یعنی اکسپریا Z3 را در ماه سپتامبر ارائه خواهد کرد. پیش‌تر نیز تصاویر سفید رنگ این مدل، در ماه ژوئن منتشر شده بود و حال به‌تازگی، نسخه سیاه رنگ پرچم‌دار سونی در جایی در چین، گرفتار شده است.

Sony-Xperia-Z3-new-leaked-photos-black-01

اگر به‌تصاویر دقیق شوید، متوجه خواهید شد که طراحی اکسپریا زد 3 نسبت به نسخه‌های پیشین خود تغییر چندانی نیافته و ما نیز انتظار نداریم که طراحی سری اکسپریا، به‌این زودی‌ها تغییر نماید. اکسپریا زد 3 در این تصویر با مدلی تحت عنوان L55t معرفی شده و به‌نظر می‌رسد که برای چین، تولید شده است. در این مدل با مشخصات نسبتا کسل‌کننده‌ای نظیر نسخه 4.4.4 کیت‌کت اندروید، پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون سری 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز برای هرهسته و یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی ناامید خواهید شد؛ لازم به‌ذکر است که درباره کیفیت نمایشگر اکسپریا زد 3 تاکنون چیزی منتشر نشده است.

Sony-Xperia-Z3-new-leaked-photos-black-04

سونی ممکن است که این مدل را در اوایل ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA 2014 هم‌زمان با Xperia Z3 Compact معرفی نماید. آیا این مدل می‌تواند از شکست‌های برادران قبلی‌اش در برابر پرچم‌داران سامسونگ و کمپانی اپل درس عبرت بگیرد و با تمام قوا، وارد میدان مبارزه شود یا همانند اکسپریا زد 2، پدیده‌ای کوتاه مدت خواهد بود؟!

6 در مورد “تصاویری از شاهکار جدید سونی: اکسپریا زد 3”

  1. محمد جهانی

    این که گفتم شاهکاره اشاره‌ای به نوع شاهکار بودنش نکردم؛ مثلا ممکنه طراحی‌اش از نظر من شاهکار باشه!
    درباره حرف آقای «عمران» باید بگم همه چی که فقط تعداد مگاپیکسلای لنز دوربین نیست…

  2. ممنون از اطلاع رسانی خوبتون ..اما یه انتقاد دوستانه : نوشته اید تصاویری ازشاهکار جدید سونی ! در اینجا دو نکته وجود داره : 1.هنوز گوشی معرفی و عرضه نشده بنابراین ما هنوز نمیتونیم لقب شاهکار رو بهش بدیم چون هنوز معلوم نیست که گوشی خوبی خواهد بود یا نه 2.خودتون تیتر زدید شاهکار اما در متن خبر از عناوینی مانند “مشخصات نسبتا کسل کننده ” استفاده کرده اید و در متن عنوان شده که از مشخصات صفحه نمایش هم اطلاعی در دست نیست ! پس چطور میشه به گوشی ایی که هنوز نیومده و کارایی و امکاناتش هنوز کاملا معلوم نیست و البته در متن تحت عنوان کسل کننده ازش یاد شده تیتر شاهکار رو براش انتخاب کرد ؟ حرفم سر خوب وبد بودن گوشی نیست چون هنوز نمیشه در موردش قضاوت کرد بیشتر منظورم در مورد انتخاب عنوان خبره . با تشکر

    1. محمد جهانی

      این که گفتم شاهکاره اشاره‌ای به نوع شاهکار بودنش نکردم؛ مثلا ممکنه طراحی‌اش از نظر من شاهکار باشه!
      درباره حرف آقای «عمران» باید بگم همه چی که فقط تعداد مگاپیکسلای لنز دوربین نیست…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH