سامسونگ در تدارک عرضه یک حافظه SSD مقاوم و ضدضربه است

سامسونگ بزرگ‌ترین کمپانی سازنده تراشه‌های حافظه در جهان به‌شمار می‌رود. بعلاوه این شرکت برخی از سریع‌ترین‌ حافظه‌های SSD در جهان را تولید می‌کند. سال گذشته این برند کره‌ای از نخستین حافظه SSD PCIe 4.0 خود در کلاس مصرفی رونمایی کرد. اکنون کمپانی فرآیند تست دستگاه جدیدی را آغاز کرده که ظاهری شبیه به یک SSD قابل حمل برخوردار بوده و احتمالا به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ تست یک دستگاه مقاوم قابل حمل با هشتگ RuggedDurability را آغاز کرده است. این دستگاه به لحاظ ظاهری شبیه به ورژن مقاوم حافظه SSD مدل T7 به‌نظر می‌رسد. همچنین این محصول ظاهرا دارای بدنه‌ای مقاوم، یک پورت USB Type-C و چراغ LED نشان‌دهنده وضعیت است. حافظه مذکور احتمالا در مدل‌هایی با ظرفیت‌های متفاوت روانه بازار خواهد شد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که این دستگاه از حافظه PCIe SSD یا SATA SSD استفاده خواهد کرد.

حافظه‌های SSD مدل T7 و T7 Touch سامسونگ که در نیمه نخست سال 2020 عرضه شدند؛ از مقاومت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. این حافظه‌ها دارای یک پوشش آلومینیومی جامد بوده و در برابر شوک ناشی از سقوط تا ارتفاع حداکثر 2 متری مقاوم هستند. با این‌حال حافظه SSD آینده احتمالا دارای دوام بالاتری بوده و موفق به دریافت گواهینامه نظامی MIL-STD 810G و حتی مقاومت در برابر گرمای شدید خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH