سایت ساز معتبر ایرانی

بهترین سایت ساز ایرانی کدام شرکت است و یک وب‌سایت حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ ساختن وب‌سایت هرگز آسان نبوده است. در این مورد بسیاری از ابزارهای ساده و ابزارهای پیچیده برای ساخت وب‌سایت وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد وب‌سایت خود کمک بگیرید.

هزینه ساخت وب‌سایت بسته به اینکه وب‌سایت خود را با چه روشی می‌سازید بسیار متفاوت است و بستگی به استراتژی شما در طراحی دارد. در ادامه ما نکات مهمی در رابطه با سایت ساز ارائه خواهیم کرد و در رابطه با انواع روش‌های ساخت وب‌سایت با شما توضیح خواهیم داد.

ضرورت سایت ساز

وب‌سایت‌ها برای همه کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها ضروری هستند. هم مشتریان فعلی و هم مشتریان آینده از یک سایت ساز انتظار دارند که جذابیت کسب‌وکار آن‌ها را افزایش دهد و موجب جذب کاربر به وب‌سایت آن‌ها شود.

در این راهنما ما به شما راه‌هایی را معرفی می‌کنیم که چگونه می‌توانید بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی وب‌سایتی بسازید که هم جذاب و هم بهینه باشد. افراد از سایت‌ها برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، امروزه این افراد با معرفی محصولات خود به‌صورت جهانی می‌توانند بیش‌ترین میزان فروش را داشته باشند. به این صورت آن‌ها هم از حمایت از اقشار مختلف جامعه برخوردار می‌شوند و هم با دیده شدن کسب‌وکارشان، مصرف‌کنندگان نهایی را در سراسر جهان به خود جذب می‌کنند. به‌صورت کلی می‌توان گفت که یک سایت ساز یک ابزار مهم دیجیتال مارکتینگ به‌حساب می‌آید.

چگونگی ساخت وب‌سایت

یک وب‌سایت می‌تواند به روش‌های مختلف ساخته شود اما برای هر راهی همیشه به یک دامنه و یک میزبان وب نیاز دارید. کد‌ نویسی، ساخت رایگان، ساخت با سیستم‌های مدیریت محتوا و ساخت با نرم‌افزار ازجمله این روش‌ها است که در زیر به هر یک از این روش‌ها اشاره می‌کنیم.

۱_ ساخت وب‌سایت با کد نویسی

کد نویسی یکی از روش‌های ساخت سایت است. کد نویسی این مزیت را دارد که می‌توانید، وب‌سایت خود را همان‌طور که می‌خواهید بدون هیچ محدودیتی ایجاد کنید، یعنی به‌صورت کاملاً سفارشی. کد نویسی یک وب‌سایت، زمان زیادی می‌برد و به دانش فنی بالایی نیاز دارد. بنابراین در این رابطه فردی به‌عنوان سایت ساز باید از دانش کد نویسی بالایی آگاه باشد.

برای آشنایی بیشتر با سیستم‌های مدیریت محتوا میتوانید مقاله بلاگ ایران سرور را مطالعه کنید: https://blog.iranserver.com/build-a-website-without-coding/

۲_ ساخت وب‌سایت با سایت سازهای رایگان

در اینترنت می‌توانید چندین گزینه مختلف را پیدا کنید که در آن‌ها ساخت وب‌سایت امکان‌پذیر است. اما به یاد داشته باشید با این سایت سازهای رایگان همیشه با عوارضی روبرو خواهید شد. به‌عنوان‌مثال وب‌سایت شما در دامنه خود شما نخواهد بود و با تبلیغات ناخواسته در وب‌سایت روبه‌رو خواهید شد. بنابراین ایجاد یک وب‌سایت رایگان توصیه نمی‌شود. بهتر است زمان خود را صرف ساخت وب‌سایت رایگان نکنید زیرا عوارض بعدی آن قطعاً هزینه‌های بیشتری در پی دارد، چه‌بسا که این هزینه‌‌ها به دلیل از بین رفتن اطلاعات کاربردی و اصلی سایت غیرقابل‌برگشت باشد.

۳_ ساخت وب‌سایت با CMS

CMS یا سیستم مدیریت محتوا به شکل فعلی ابزاری برای ساخت و نگهداری محتوای سایت شما است. معروف‌ترین و محبوب‌ترین سیستم محتوا، ورد پرس است. ساخت وب‌سایت با ورد پرس یکی از محبوب‌ترین روش‌های ساخت سایت است و نزدیک به 33 درصد از وب‌سایت‌های موجود در دنیا روی این پلت فرم مستقرشده‌اند.

ورد پرس می‌تواند بهترین گزینه برای ایجاد وبلاگ شخصی شما باشد. با توجه به اینکه سیستم مدیریت محتوا بسیار سریع و هوشمندانه کار می‌کند یکی از بهترین سایت سازها است. در رده‌های بالاتر سیستم مدیریت محتوا نیز پیچیدگی‌های خود را دارند و مشکلات و عیب‌یابی آن‌ها نیاز به دانش کد نویسی دارد و شخصی به‌عنوان سایت ساز باید به این دانش آگاه باشد.

۴_ ساخت وب‌سایت با یک نرم‌افزار وب‌سایت

ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای ساخت یک وب‌سایت از طریق یک برنامه وب‌سایت ساز است. برنامه وب‌سایت ما ابزاری کاربرپسند است که به شما امکان می‌دهد وب‌سایت خود را به‌راحتی و در کمترین زمان ایجاد کنید. شما می‌توانید از بین حدود ۱۰۰ الگو از پیش‌ساخته شده یکی را انتخاب کنید و وب‌سایت خود را بسازید. برنامه‌های وب‌سایت ساز بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند یک سایت ساده و درعین‌حال شیک بدون صرف زمان زیادی داشته باشند.

هنگام ساخت وب‌سایت چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

داشتن یک وب‌سایت با عملکرد خوب برای کسب‌وکار شما بسیار مهم است. این روزها انجام این کار توسط افراد مجرب و شرکت‌های طراحی سایت بسیار آسان است. در هنگام ساخت وب‌سایت باید به مواردی توجه داشته باشید که این موارد کاربرپسندی وب‌سایت شمارا دوچندان می‌کند.

الف- جذابیت

یکی از مهم‌ترین موارد مهم درزمینهٔ دیده شدن کسب‌وکارتان این است که یک وب‌سایت جذاب برای معرفی محصولات و خدمات خود ایجاد کنید. جذابیت وب‌سایت شما اولین برداشتی است که بازدیدکنندگان از کسب‌وکارتان دارند. وب‌سایتی که جذاب باشد بازدیدکنندگان بییشتری را جذب می‌کند و شانس موفقیت بیشتری نسبت به یک وب‌سایت شلخته و ضعیف دارد.

ب- سرعت وب‌سایت و موبایل فرندلی بودن

روزبه‌روز افراد بیشتری با تلفن همراه خود در اینترنت گشت‌وگذار می‌کنند. بنابراین ضروری است که وب‌سایت شما با دستگاه‌های تلفن همراه سازگار باشد و سایت ساز شما باید این ویژگی را داشته باشد که وب‌سایتی با این ویژگی طراحی کند. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های دیگر که یک وب‌سایت باید داشته باشد سرعت لود مناسب است. کاربران وب‌سایت‌هایی با سرعت لود بالا را دوست ندارند و معمولاً زود این وب‌سایت‌ها را ترک می‌کنند که این ویژگی نرخ پرش را بالا می‌برند و برای سئوی وب‌سایت نیز مهم است.

ج- ایمن‌سازی وب‌سایت

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که سایت شما باید داشته باشد امنیت آن است، امروزه امنیت وب‌سایت در میان حملات گسترده‌ای که هر روزه انجام می‌شود بیش از هر چیزی اهمیت دارد. بنابراین شرکت سایت ساز شما که کار طراحی سایت خود را به آن می‌سپارید باید وب‌سایتی ایمن در برابر حملات و آسیب‌پذیری‌ها را برای شما طراحی کند.

د- تولید محتوای جذاب برای وب‌سایت

در آخر در نظر گرفتن مطالب خوب و جالب بسیار مهم است. این امر برای ایجاد ترافیک بیشتر به وب‌سایت شما ضروری است. یک کاربر اگر محتوای سایت شما موردعلاقه او نباشد آن را ترک می‌کند و هرگز بازنمی‌گردد بنابراین همیشه باید محتوای خوب و جذابی مانند متن آموزنده و تصاویر زیبا یا ویدیو‌های جذاب ایجاد کنید.

هزینه ساخت سایت

طراحی و ساخت سایت به روش کد نویسی بسیار زمان‌بر و هزینه بردار است. همچنین به دلیل مبتدی بودن افراد هزینه بسیاری برای آن‌ها اعم از آموزش دیدن و… را به دنبال خواهد داشت. بنابراین بهتر است ساخت سایت خود را به سایت سازهای معتبر بسپاریم که در عین مقرون‌به‌صرفه بودن وب‌سایت مناسبی را نیز به ما تحویل دهد. از طرف دیگر بدون تردید ساخت سایت با روش‌های مختلف نیازمند کار با نرم‌افزارها و سیستم‌های مختلف است که هزینه استفاده از آن‌ها رایگان نیست. همچنین ساخت سایت به روش رایگان امنیت سایت ما را در بیشترین حد خود پایین می‌آورد، به این صورت ممکن است اطلاعاتی که سال‌ها برای چیدمان و جاگذاری آن‌ها تلاش کرده‌‌ایم در عرض چند ساعت از دسترس خارج شود.

هزینه‌های دیگری که یک وب‌سایت دارد هزینه هاست و دامنه آن است. هر وب‌سایتی برای آنکه در بستر وب قرار بگیرید و کاربران بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند نیازمند یک هاست برای میزبانی وب‌سایت و یک دامنه اختصاصی است که این دامنه آدرس وب‌سایت ما به‌حساب می‌آید. همچنین طراحی وب‌سایت‌های کد نویسی شده و یا شخصی‌سازی آن‌ها نیازمند کد نویسی های پیچیده‌ای است که ممکن است هرکسی دانش آن را نداشته باشد. بنابراین ممکن است هزینه‌هایی در پی داشته باشد. در ادامه شمارا با معتبرترین سایت ساز ایرانی آشنا خواهیم، کرد تا هزینه‌های ساخت سایت خود را به حداقل برسانید.

معرفی بهترین سایت ساز ایران

مجموعه سایت ساز ایران سرور با سال‌ها تجربه درزمینهٔ طراحی و ساخت انواع سایت‌ها یکی از بهترین‌های شرکت‌های ایران در این زمینه بوده است. در این مجموعه طراحی انواع وبسایت‌های:

  • شرکتی
  • وبلاگی
  • فروشگاهی

امکان‌پذیر است و برای شما کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. توجه به کاربرپسندی وب‌سایت و همچنین بهینه‌سازی، امنیت و جذابیت وبسیات از مهم‌ترین کارهایی است که تیم سایت ساز ایران سرور به آن خواهد پرداخت.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH