سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در راه است

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه دوربین معرفی خواهد شد. یک خبرچین قابل اعتماد با نام Dohyun Kim معتقد است که دوربین اصلی این هندست تاشو به 108 مگاپیکسل ارتقاء خواهد یافت. ادعای وی طبیعتا موجب طرح این پرسش شد که آیا ماژول دوربین مورد استفاده در اسمارت‌فون تاشو آینده، مشابه نمونه به‌کارگیری شده در گلکسی S22 اولترا (مجهز به سنسور ISOCELL HM3 با اندازه 1/1.33 اینچی) خواهد بود یا خیر.

اینجاست که یک خبرچین دیگر با شناسه chunvn8888@ دست به کار شده و ادعا می‌کند که پیکره‌بندی دوربین گلکسی زد فولد 4 به‌جز یک سنسور پریسکوپی 10 مگاپیکسلی تقریبا مشابه با گلکسی S22 اولترا خواهد بود. این اظهارات بدان معناست که گوشی تاشو آینده سامسونگ احتمالا همانند پرچم‌دار سری گلکسی S مجهز به ماژول فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 3 برابری خواهد بود.

همچنین شایعات اخیر نشان می‌دهند که رزولوشن دوربین سلفی از 4 مگاپیکسل در گلکسی زد فولد 3 به 10 مگاپیکسل در گلکسی زد فولد 4 ارتقاء خواهد یافت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فولد 4 از تراشه معرفی نشده اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 پلاس استفاده خواهد کرد. همچنین این هندست از بدنه سبک‌تر و باریک‌تر نسبت به مدل نسل قبلی خود بهره گرفته و فاقد حفره اختصاصی جهت حمل قلم S Pen خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH