سامسونگ از کیس‌ها و بندهای قابل بازیافت برای گلکسی S21 و گلکسی واچ 4 رونمایی کرد

شرکت سامسونگ اخیرا از لوازم جانبی جدید برای سری گلکسی S21 و گلکسی واچ 4 خود رونمایی کرده است. اکسسوری‌های جدید محصول همکاری غول کره‌ای و یک طراح مشهور با نام Sean Wotherspoon هستند. این فرد در زمینه طراحی محصولات مبتنی بر فرآورده‌های گیاهی فعالیت می‌کند. وی مجموعه‌ای از طراحی‌های بسیار چشمگیر با تمرکز بر مقوله پایداری را در اختیار دارد.

سامسونگ به منظور گرامیداشت روز زمین (Earth Day) طی سال جاری اقدام به عرضه تعدادی ابزار جانبی قابل‌توجه برای اسمارت‌واچ خود با همکاری آقای Wotherspoon نموده است. جشن بزرگداشت روز زمین هر ساله در تاریخ 22 آوریل (2 اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود و رویداد امسال با عرضه مجموعه لوازم جانبی پایدار Samsung Galaxy x Sean Wotherspoon همزمان شد. این مجموعه شامل کیس‌های اسمارت‌فونی و بندهای مخصوص سری گلکسی واچ 4 است.

مجموعه فوق به‌صورت محدود تولید شده و از طراحی شیک و نوآورانه‌ای برخوردار است. این کالکشن شامل 3 مدل کیس برای گلکسی S21 و 3 مدل بند برای سری گلکسی واچ 4 است. همچنین چندین واچ فیس با موضوع روز زمین نیز در دسترس کاربران گلکسی واچ قرار گرفته است. مجموعه لوازم جانبی پایدار Samsung Galaxy x Sean Wotherspoon از مواد اولیه قابل بازیافت و زیست تخریب‌پذیر ساخته شده و از ابتکارات پیشین سامسونگ در رابطه با پیگیری پایداری و آگاهی از محیط زیست تبعیت می‌کنند.

نتیجه همکاری سامسونگ با طراحان برتر محصولات پایدار، ارائه مجموعه‌ای از لوازم جانبی شیک برای دستگاه‌های موبایلی بوده است. از سال 2018 که آقای Wotherspoon وارد فضای طراحی محصولات پایدار شد؛ وی همواره به تولید طرح‌های چشمگیر و نوآورانه ادامه داده است. عرضه مجموعه جدید ابزارهای جانبی برای سری گلکسی S21 و گلکسی واچ 4 از محبوبیت روزافزون وی حکایت دارد.

مجموعه لوازم جانبی پایدار Samsung Galaxy x Sean Wotherspoon توسط یک طراح مشهور با نام Wotherspoon و با الهام گرفتن از زیبایی و عظمت زمین تولید شده است. عرضه محصولاتی از این‌دست همواره رویکردی منظم در اکوسیستم طرح‌های گیاه‌محور Wotherspoon محسوب می‌شود.

کیس‌های مخصوص گوشی در 3 سبک مشابه با اسامی Orchid، Dawn و Rain عرضه می‌شوند. کیس‌های گوشی و بندهای ساعت با استفاده از مواد TPU غیر سمی و سازگار با محیط زیست تولید می‌شوند. این مواد اولیه از قابلیت بازیافت‌پذیری برخوردار هستند.

مشتریان علاقه‌مند از روز 22 آوریل (2 اردیبهشت ماه) با مراجعه به وبسایت رسمی سامسونگ و پرداخت مبلغ 49.99 دلار می‌توانند نسبت به خریداری لوازم جانبی جدید اقدام نمایند. همچنین این ابزارهای جانبی جدید از طریق اپلیکیشن NTWRK نیز قابل دریافت هستند. در این برنامه، کاربران به‌صورت تصادفی و با قید قرعه برای دریافت هر یک از لوازم جانبی مورد اشاره انتخاب خواهند شد. در رابطه با تیراژ تولید هر یک از ابزارهای جانبی هیچ‌گونه اطلاعات خاصی در دست نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH