سامسونگ گلکسی جامپ 2 با تراشه اگزینوس 1280 رسما معرفی شد

شرکت سامسونگ به‌صورت بی‌سروصدا از اسمارت‌فون گلکسی جامپ 2 در کشور کره رونمایی کرد. این هندست همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ جانشین مدل گلکسی جامپ محسوب می‌شود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی جامپ نیز در ماه مه سال 2021 معرفی شد و ورژن ری‌برند شده گلکسی A32 5G به‌شمار می‌رفت. اکنون گلکسی جامپ 2 نیز به‌طور مشابه مدل ری‌برند شده گلکسی A33 5G محسوب می‌شود.

مشخصات سامسونگ گلکسی جامپ 2

سامسونگ گلکسی جامپ 2 مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت ابعاد 20:9 و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. نمایشگر این هندست دارای یک لایه محافظ از نوع گوریلا گلس 5 است. همچنین پنل جلویی گلکسی جامپ 2 از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

پیکره‌بندی دوربین پشتی دستگاه شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است. لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر ماکرو و افزودن جلوه‌های عمقی به تصاویر سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند. این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 روانه بازار می‌شود.

انرژی مورد نیاز گلکسی جامپ 2 از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین می‌شود. مدل تراشه مورد استفاده در این اسمارت‌فون صریحا اعلام نشده است؛ اما با توجه به فرکانس 2.4 گیگاهرتزی پردازنده آن، تراشه مذکور به احتمال فراوان از نوع اگزینوس 1280 خواهد بود.

سامسونگ گلکسی جامپ 2

گلکسی جامپ 2 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین به منظور احراز هویت کاربران، حسگر اثرانگشت روی لبه جانبی دستگاه تعبیه شده است. این هندست از امکانات ارتباطی معمول نظیر قابلیت پشتیبانی از 2 سیم‌کارت، اتصال 5G، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، NFC، پورت USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه سامسونگ گلکسی جامپ 2

گلکسی جامپ 2 با برچسب قیمتی 419100 وون کره (تقریبا معادل با 336 دلار) در بازار کره‌جنوبی عرضه می‌شود. این هندست از طریق اپراتور کره‌ای KT و با 3 مدل رنگی آبی، سبز و سفید در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH