تصاویر مربوط به طراحی نهایی پیکسل واچ گوگل منتشر شد

شرکت گوگل کنفرانس I/O 2022 خود را در ماه مه برگزار خواهد کرد. غول جستجوگر ضمن برگزاری این مراسم علاوه بر اشتراک‌گذاری اطلاعات مربوط به تولیدات جدید خود از چندین محصول سخت‌افزاری شامل گوشی میان‌رده پیکسل 6a و نخستین ساعت هوشمند خود با نام پیکسل واچ رونمایی خواهد کرد. مشخصات کلیدی و ویژگی‌های طراحی این اسمارت‌واچ در گزارشات اخیر مورد اشاره قرار گرفته است. همچنین گزارش جدیدی که توسط وبسایت Android Central منتشر شده است؛ طراحی نهایی پیکسل واچ را به خوبی نمایش می‌دهد.

در این گزارش ادعا شده که گوگل پیکسل واچ درون رستورانی در بریتانیا رویت شده است. منبع ناشناسی که این ساعت را پیدا کرده؛ ادعا می‌کند که گجت مذکور احتمالا یک مدل آزمایشی برای تیم داخلی پیکسل به‌شمار می‌رود.

دستگاه پیکسل واچ مورد ادعا با اسم رمز Rohan به رندرهای پیش‌تر لو رفته شباهت دارد. این اسمارت‌واچ دارای طراحی مینیمالیستی با حواشی فوق‌العاده باریک است. گزارشات پیشین نشان دادند که اسمارت‌واچ گوگل مجهز به حداقل 2 دکمه مخفی خواهد بود. بر اساس تصویر زیر یکی از این دکمه‌ها در کنار تاج ساعت قرار گرفته است.

به‌نظر می‌رسد که یک بند آبی‌رنگ به‌صورت اختصاصی برای پیکسل واچ طراحی شده است. این موضوع نشان می‌دهد که کاربران احتمالا قادر به تعویض بندهای ساعت نخواهند بود. غول جستجوگر احتمالا بندهایی با تنوع رنگ بیش‌تر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به‌نظر می‌رسد که این اسمارت‌واچ از طریق اتصال شارژر به قسمت پشتی آن قابل شارژ خواهد بود.

تصویر پنل جلویی گوگل پیکسل واچ

این گجت احتمالا از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گزارش مذکور ادعا می‌کند که جعبه خرده فروشی اسمارت‌واچ فاقد آداپتور شارژر است. از جنبه طراحی نیز منبع خبری مذکور ادعا می‌کند که قسمت پایینی اسمارت‌واچ دارای ظاهری فلزی است؛ اما به‌نظر می‌رسد که این بخش با لایه‌ای شیشه‌ای پوشانده شده است.

پنل پشتی گوگل پیکسل واچ

با روشن شدن ساعت صرفا یک لوگوی بوت روی نمایشگر آن ظاهر شد. این پدیده نشان می‌دهد که هنوز هیچ سیستم‌عاملی روی دستگاه نصب نشده است. بر اساس برخی شایعات این اسمارت‌واچ به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل WearOS 3.1 که با همکاری مشترک شرکت‌های گوگل و سامسونگ توسعه یافته است؛ روانه بازار خواهد شد.

دکمه گوگل پیکسل واچ

متن حک شده روی بسته‌بندی ساعت حاوی پیامی بدین شرح است: “این دستگاه مطابق با قوانین کمیسیون ارتباطات فدرال و صنعت کانادا موفق به دریافت مجوز نشده و به منظور تطابق با مقررات اتحادیه اروپا نیز مورد ارزیابی و تست قرار نگرفته است.” این متن خاطرنشان می‌کند که دستگاه مذکور صرفا به منظور تست و توسعه داخلی ساخته شده و علائم و بسته‌بندی در نظر گرفته شده برای آن هنوز نهایی نشده‌اند.

بند مخصوص گوگل پیکسل واچ

گوگل احتمالا ضمن برگزاری کنفرانس I/O 2022، ساعت هوشمند پیکسل واچ را به معرض نمایش گذاشته و همزمان با معرفی گوشی‌های پرچم‌دار سری پیکسل 7 در اواخر سال جاری میلادی از آن رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH