گوشی‌های جدید اکسپریا سونی در روز 21 اردیبهشت ماه معرفی خواهند شد

شرکت سونی در تدارک رونمایی از نسل جدید گوشی‌های اکسپریا خود است. واحد موبایل کمپانی ژاپنی اعلام کرده که رویداد آینده خود را در روز 11 مه (21 اردیبهشت ماه) برگزار خواهد کرد. در جریان این مراسم شاهد رونمایی از گوشی‌های جدید سری اکسپریا خواهیم بود. بی‌تردید اکسپریا 1 مارک 4 محتمل‌ترین گزینه برای معرفی طی این رویداد محسوب می‌شود؛ اگرچه رونمایی از گوشی‌های جدید اکسپریا 5 و اکسپریا 10 نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

پیش‌تر شاهد انتشار رندرهایی از اسمارت‌فون اکسپریا 1 مارک 4 بوده‌ایم. این تصاویر نشان می‌دهند که اکسپریا 1 مارک 4 از حواشی جانبی تخت‌تر نسبت به مدل سال گذشته بهره برده و زبان طراحی آن برای کاربران آشنا به‌نظر می‌رسد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون مجهز به تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 کوالکام، نمایشگر 6.5 اینچی، پیکره‌بندی دوربین چهارگانه و ماژولی مشابه با لنز پریسکوپی اختصاصی خواهد بود.

از سوی دیگر هندست شایعه شده اکسپریا 5 مارک 4 احتمالا مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 ساخت کمپانی تایوانی TSMC خواهد بود. بر اساس شایعات این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی اولد و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خواهد بود.

تصاویر لو رفته از اکسپریا 10 مارک 4 نشان می‌دهند که این هندست از ظاهری غالبا مشابه با اکسپریا 10 مارک 3 برخوردار بوده و از یک نمایشگر 6 اینچی اولد در قسمت جلویی و سیستم دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH