سامسونگ در تدارک عرضه چندین تبلت جدید گلکسی طی آینده‌ای نزدیک است

به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ روی توسعه چندین مدل جدید از تبلت‌های میان‌رده خود کار می‌کند؛ چرا که اخیرا چندین صفحه پشتیبانی جدید در وبسایت فرانسوی کمپانی راه‌اندازی شده و نتایج تست بنچمارک چند گجت سامسونگی نیز در فضای آنلاین منتشر شده است. در حال حاضر این تبلت‌های گلکسی عرضه نشده با شماره مدل‌های SM-P613، SM-P619، SM-T630، SM-T636B و SM-T503 شناخته می‌شوند.

شماره مدل‌های SM-P613 و SM-P619 توسط صفحات پشتیبانی رسمی در وبسایت فرانسوی سامسونگ مورد تائید قرار گرفته‌اند. شناسه SM-P619 در انجمن گواهینامه‌های جهانی (GCF)، وبسایت صدور تائیدیه بلوتوث و تست‌های بنچمارک آنلاین گیک‌بنچ و HTML5 رویت شده است. نتایج تست‌های بنچمارک نشان می‌دهند که این دستگاه مجهز به سیستم‌عامل اندروید 12، رم 4 گیگابایتی و تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 720G است.

موضوع عجیب اینکه اسناد مربوط به تائیدیه بلوتوث، شماره مدل SM-P619 را به گلکسی تب S6 لایت نسبت می‌دهند. گلکسی تب S6 لایت با شماره مدل  SM-P610 پیش‌تر در سال 2020 عرضه شد و هم‌اکنون نیز در بازار قابل دسترس است. بنابراین در رابطه با نحوه ارتباط گلکسی تب S6 لایت و شناسه SM-P619 نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

سامسونگ احتمالا روی توسعه یک مدل به‌روزرسانی شده سری لایت برای سال 2022 کار می‌کند؛ دستگاهی که بر پایه تبلت سال 2020 کمپانی تولید خواهد شد. با این‌حال میزان صحت و سقم این فرضیه با گذر زمان مشخص خواهد شد.

آیا سامسونگ در تدارک عرضه یک تبلت جدید و کوچک‌تر از سری گلکسی Fan Edition است؟

علاوه بر اشاره مرموز به نام گلکسی تب S6 لایت، پیش‌تر شایعاتی در رابطه با توسعه یک تبلت دیگر توسط سامسونگ منتشر شده است. این تبلت از شماره مدل SM-T630 و SM-T636B استفاده می‌کند. دستگاه نخست صرفا دارای اتصال وای‌فای بوده و دیگری از قابلیت اتصال به شبکه 5G برخوردار است.

موضوع جالب توجه اینکه شماره مدل‌های فوق به رونمایی احتمالی از مدل کوچک‌تر گلکسی تب S7 FE با نمایشگر 11 اینچی اشاره دارند. این در حالیست که گلکسی تب S7 FE از یک نمایشگر 12.4 اینچی بهره می‌گیرد. همچنین به‌نظر می‌رسد که سامسونگ روی توسعه مدل به‌روزرسانی شده گلکسی تب A7 لایت با شماره مدل SM-T503 کار می‌کند. در حال حاضر مشخصات سخت‌افزاری این تبلت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با توجه به کلیه موارد فوق می‌توان استدلال کرد که سامسونگ احتمالا از یک تبلت جدید سری تب S لایت (در 2 ورژن وای‌فای و 5G)، یک تبلت جدید و کوچک‌تر از سری Fan Edition و مدل اقتصادی گلکسی تب A7 لایت رونمایی خواهد کرد. با توجه به عرضه این تبلت‌های جدید و به‌روزرسانی شده از سری گلکسی تب می‌توان انتظار داشت که امسال سامسونگ همچنان لقب بزرگ‌ترین تولیدکننده تبلت‌های اندرویدی در جهان را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH