معرفی تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 پلاس تا نیمه دوم سال 2022 به تعویق افتاد!

بر اساس شایعات پیشین قرار بود کمپانی کوالکام در ماه جاری میلادی از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 پلاس رونمایی کند؛ اما اکنون یک خبرچین با شناسه Digital Chat Station ادعا کرده که این پلتفرم به احتمال فراوان در 6 ماهه دوم سال 2022 معرفی خواهد شد. کاربر چینی که در انتشار شایعاتی از این‌دست دارای سابقه‌ای طولانی است؛ ادعا می‌کند که این موضوع از وضعیت فعلی شیوع بیماری در کشور چین ناشی شده است.

آژانس دولتی Xinhua به نقل از رهبران سیاسی این کشور آسیایی اعلام کرده که بی‌تردید کاهش تدابیر پیشگیرانه موجب ابتلای تعداد زیادی از مردم به بیماری شده و بر مقوله‌های اقتصاد، توسعه اجتماعی زندگی و سلامت جامعه تاثیرگذار خواهد بود. به گفته شخص خبرچین، شرکت‌های لنوو و کوالکام روابط خوبی با یکدیگر داشته و این موضوع نشان می‌دهد که موتورولا اج 30 اولترا احتمالا نخستین اسمارت‌فون مجهز به تراشه پرچم‌دار جدید به‌شمار خواهد رفت. از این گذشته موتورولا اج 30 پرو که تحت عنوان اج ایکس 30 در بازار چین عرضه شد؛ لقب نخستین گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 را به خود اختصاص داد.

نام اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 پلاس برای تراشه جدید صرفا یک فرضیه به‌شمار می‌رود. با این‌حال پیش‌بینی می‌شود که GPU مورد استفاده در این تراشه تقویت شده و CPU آن نیز مشابه مدل پرچم‌دار فعلی باقی بماند. بدین‌ترتیب تراشه جدید احتمالا مجهز به 1 هسته بسیار قدرتمند کورتکس X2 با فرکانس تقریبی 3 گیگاهرتز، 3 هسته کورتکس A710 با کارآیی بالا و 4 هسته کورتکس A510 با بهره‌وری انرژی بالا خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH