شیائومی 12 پرو مکس با نمایشگر غول‌پیکر در راه است

کمپانی شیائومی کماکان به روند گسترش جدیدترین مجموعه از اسمارت‌فون‌های خود ادامه می‌دهد و بر اساس اطلاعات لو رفته این گروه چینی در تدارک عرضه گوشی شیائومی 12 پرو مکس با نمایشگر لمسی بزرگ‌تر است.

شیائومی در اواخر ماه دسامبر 2021 از اسمارت‌فون جدید و رده‌ بالای خود با نام شیائومی 12 رونمایی کرد. در ادامه این برند به لطف موفقیت تجاری گوشی پرچم‌دار خود از چندین دستگاه دیگر این خانواده نیز رونمایی کرد. بدین‌ترتیب مشخصا شاهد عرضه مدل‌های شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X بودیم.

بر اساس اطلاعات لو رفته، کمپانی چینی صرفا به عرضه این مدل‌ها بسنده نخواهد کرد. در حال حاضر این برند در تدارک عرضه یک مدل بسیار پیشرفته از سری شیائومی 12 با نام شیائومی 12 اولترا است. این اسمارت‌فون همانند مدل‌های عرضه شده طی سالیان گذشته بر مقوله دوربین تمرکز خواهد کرد. همچنین این هندست مجهز به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی جدید ساخت شرکت سونی بوده و از تخصص کمپانی لایکا در حوزه عکاسی بهره خواهد برد. با این‌حال غول چینی احتمالا طی ماه‌های آتی از یک اسمارت‌فون پیشرفته دیگر در سری شیائومی 12 نیز رونمایی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعاتی که توسط یک خبرچین معتبر با شناسه Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است؛ کمپانی در تدارک رونمایی از اسمارت‌فون شیائومی 12 پرو مکس طی آینده‌ای نه‌چندان دور است. این خبرچین هنگام بررسی پایگاه داده یکی از مراجع صدور تائیدیه در کشور چین موفق به کشف اسم رمز و شماره مدل یک دستگاه جدید شد. بر اساس نام مطرح شده توسط Digital Chat Station به‌نظر می‌رسد که این اسمارت‌فون از تشابه بسیار زیادی با شیائومی 12 پرو برخوردار خواهد بود. استفاده از واژه مکس در نام این هندست نشان می‌دهد که گجت مذکور مجهز به یک نمایشگر لمسی با اندازه بزرگ‌تر خواهد بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی 12 پرو به‌همراه یک نمایشگر لمسی 6.73 اینچی با کیفیت نسبتا تحسین‌برانگیز روانه بازار می‌شود.

با این‌حال اعمال برخی تغییرات دیگر خصوصا در بخش دوربین و ظرفیت باتری نیز به هیچ وجه دور از انتظار نخواهد بود. شیائومی 12 پرو مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی با عملکرد بسیار متعادل بوده و انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. بر اساس اطلاعات لو رفته، شیائومی به‌دنبال عرضه این گوشی هوشمند در بازار چین طی 6 ماهه دوم سال 2022 است.

همچنین شیائومی اخیرا تولید مچ‌بند هوشمند می باند 7 را آغاز کرده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گجت پوشیدنی مجهز به نمایشگر بزرگ 1.56 اینچی آمولد و گیرنده داخلی GPS خواهد بود. این نمایشگر از رزولوشن 490×192 پیکسلی و باتری 250 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. بعلاوه مچ‌بند تناسب اندام آینده شیائومی کماکان در 2 نسخه یکی مجهز به NFC و دیگری بدون این مشخصه روانه بازار خواهد شد. بعلاوه شیائومی می باند 7 از مشخصه نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی نموده و به سیستم‌عامل Zepp OS مهاجرت خواهد کرد.

در حال حاضر پیرامون ساعت هوشمند آینده شیائومی جزئیات خاصی در دست نیست. این گجت می‌تواند یک دستگاه کاملا جدید یا صرفا ورژن ارتقایافته یکی از مدل فعلی شیائومی باشد. بر اساس اعلام برخی منابع خبری، ضمن برگزاری رویداد معرفی مچ‌بند می باند 7 و یک اسمارت‌واچ جدید از اسمارت‌فون شیائومی 12 اولترا نیز رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH