تصاویر زنده از گوشی تاشو موتورولا ریزر 3 در فضای اینترنت منتشر شد

اسمارت‌فون موتورولا ریزر برای مدت‌ها به‌عنوان یک محصول جالب و مد روز، توجه علاقه‌مندان به گوشی‌های تاشو را جلب کرد. این هندست تاشو با طراحی باریک و صدفی‌شکل خود نمادی از مدگرایی به‌شمار می‌رفت. برند موتورولا که هم‌اکنون تحت مالکیت شرکت چینی لنوو قرار دارد؛ پیش‌تر تصمیم گرفت تا بار دیگر شکوه سری ریزر را احیاء نماید و در همین راستا شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشو صدفی‌شکل مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر بودیم.

این دستگاه‌ها تا حدی بحث‌برانگیز بوده و نخستین نسل آنها با نواقص یا محدودیت‌هایی دست‌به‌گریبان بود. گجت‌های مذکور موفق به کسب محبوبیتی چشمگیر در میان کاربران نشده و شور و هیجان قابل‌توجهی را ایجاد نکردند. با این‌حال چنین وضعیتی موجب دلسردی موتورولا نشد و اکنون این شرکت در تدارک رونمایی از سومین نسل سری ریزر است. این اسمارت‌فون دارای اسم رمز Maven بوده و اکنون تصاویر زنده آن در فضای اینترنت منتشر شده است.

البته این تصاویر دربردارنده جزئیات زیادی نبوده و امکان مقایسه دقیق هندست جدید با موتورولا ریزر 3 در کلیه جوانب را فراهم نمی‌کنند. با این‌حال بدیهی است که این هندست از نظر طراحی به سوی رقیب کلیدی خود یعنی سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ گرایش یافته و از ظاهری هموارتر همراه با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد.

از سوی دیگر پنل پشتی موتورولا ریزر از پیکره‌بندی دوربین دوگانه میزبانی می‌کند. سیستم دوربین احتمالا شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی با قابلیت ایفای نقش به‌عنوان یک ماژول ماکرو خواهد بود. از سوی دیگر دوربین سلفی این هندست از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها موتورولا ریزر 3 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 کوالکام به‌‌همراه 8 یا 12 گیگابایت رم، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی و یک پنل انعطاف‌پذیر با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. انتظار می‌رود که این هندست در ماه جولای یا آگوست سال جاری میلادی به‌طور رسمی معرفی شود.

به‌نظر می‌رسد که نخستین اسمارت‌فون مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی ظرف مدت چند روز آینده معرفی خواهد شد. موتورولا بدون اشاره به نام محصول جدید خود اعلام کرده که رویداد معرفی این گجت در روز 10 مه (20 اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود این محصول تحت عنوان موتورولا اج 30 اولترا روانه بازار شود. این اسمارت‌فون نخستین دستگاهی است که با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 پلاس معرفی می‌شود. گزارشات اخیر نشان می‌دهند که برنامه رونمایی از این تراشه به تعویق افتاده و به 6 ماهه دوم سال جاری میلادی موکول شده است. در حال حاضر مشخص نیست که فروش این هندست چه زمانی آغاز خواهد شد.

نمایشگر اولد 144 هرتزی با طول قطر 6.67 اینچ، 12 گیگابایت رم و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی سایر پارامترهای شاخص موتورولا اج 30 اولترا را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH