تمام بازی‌های Star Wars در دست توسعه

با آزاد شدن آی‌پی Star Wars از دست EA، عناوین بازی بسیاری از این سری معرفی شده‌اند که در این مقاله قصد داریم تا مروری بر آن‌ها داشته باشیم.

در سال 2013 بود که EA توانست با ثبت قرارداد 10 ساله، حق ساخت بازی برای آی‌پی Star Wars را به‌دست آورد. در این ده سال، EA عناوین زیادی از استار وارز را ساخته و به موفقیت‌های بسیاری رسید، که آخرین عنوان موفق آن نیز Star Wars Jedi: Fallen Order بود که به 20 میلیون کاربر رسیده است.

گفته می‌شود که EA با ثبت این قرارداد و عرضه انحصاری بازی‌های این مجموعه توانسته در مجموع 3 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. با نزدیک شدن به اتمام این قرارداد 10 ساله و تاسیس استودیوی Lucasfilm Games برای مدیریت آی‌پی‌های این سری، شاهد معرفی شدن بازی های مختلف Star Wars توسط دیگر بازی سازان مانند یوبی‌سافت هستیم. توجه داشته باشید که این اتمام قرارداد به معنای آن نیست که EA دیگر بازی مربوط به Star Wars نخواهد ساخت بلکه صرفا باید اجازه ساخت آن را از لوکاس‌فیلم گیمز بگیرد و حتی ۳ عنوان از این لیست متعلق به این ناشر است. در ادامه قصد داریم تا مروری بر تمام بازی‌های تایید شده و در دست توسعه برای جنگج ستارگان داشته باشیم.

دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order

اولین و یکی از مورد انتظارترین اعضای لیست دنباله بازی محبوب نظام سقوط‌کرده است که از جدید‌ترین عناوین این استار وارز نیز محسوب می‌شود. Jedi: Fallen Order داستان جدای‌ها پس از سقوط ری‍ابلیک را دنبال می‌کند که داستانی جدید منحصر به فرد داشته و گیم‌پلی بسیار خوبی نیز ارائه داد. این بازی نمره ۸۱ را در متاکریتیک دریافت کرده و همچنین به ۲۰ میلیون مخاطب دست پیدا کرد.

در دنباله این بازی انتظار می‌رود که حضور پررنگ‌تری از دارث‌ویدر ببینیم و در کنار شخصیت‌های سابق و دوست‌داشتنی، شخصیت‌های جدیدی را نیز ملاقات کنیم و داستان دوران تاریک جهان Star Wars را ادامه دهیم.

بازی FPS از استودیو‌های EA

سازنده بازی‌های تایتان‌فال و ایپکس‌لجندز یعنی ریسپان قرار است تا در کنار EA به ساخت یک بازی اول شخص شوتر از دنیای Star Wars بپردازد. از آن جایی که این استودیو تبحر خاصی در ساخت بازی‌های شوتر از خود نشان داده می‌توان گفت که حداقل خیالمان از بابت گیم‌پلی راحت خواهد بود.

بازی Star Wars

همچنین با به وجود آمدن رقبای ریز و درشت برای EA در ساخت بازی‌های این عنوان محبوب، توقع می‌رود که در مورد داستان نیست سنگ تمام گذاشته شود. اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در دسترس نبوده و باید برای اولین نمایش‌های آن نیز بیشتر منتظر بمانیم.

بازی استراتژیک از استودیو‌های EA

این بازی توسط استودیو تازه تاسیس Bit Reactor ساخته خواهد شد و ریسپان آن را منتشر خواهد کرد. اطلاعات زیادی از این بازی و یا حتی سازنده‌های آن در دسترس نیست و باید برای نمایش و اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم.

بازی Star Wars

به گفته سازندگان این بازی قرار است تا به تنوع بازی‌های استار وارز کمک کند و تجربه‌ای متفاوت ارائه کند. همچنین بسیار محتمل است که این بازی یکی از عناوینی باشد که در این لیست زودتر عرضه شود.

بازی جدید جنگ ستارگان از کارگردان آنچارتد

بازی جدید جنگ ستارگان از استودیو Skydance New Media که توسط سازنده و کارگردان بازی‌ محبوب و خوش‌ساخت آنچارتد در دست توسعه قرار دارد. به نظر می‌رسد که این بازی در دوران سه‌گانه اورجینال جریان دارد.

بازی Star Wars

به نظر می‌رسد که بازی به سبک‌ و سیاق اکشن‌-ماجراجویی و سوم شخص ساخته شده است. چند عدد تصویر از بازی اولیه تنها چیزی است که از این بازی در دست داریم و به نظر می‌رسد که برای تجربه آن چند سال باید صبر نمود.

بازی جهان‌باز یوبی‌سافت

یکی دیگر از مورد انتظارترین بازی‌های Star Wars در دست توسعه عنوانی است که در سال ۲۰۲۱ همه را شوکه کرد. در سال گذشته یوبی‌سافت اعلام کرد که در حال ساخت یک عنوان جهان‌باز برای استار وارز است که توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرد.

بازی Star Wars

همچنین اعلام شد که تاکنون دو سال از شروع توسعه بازی گذشته است که آن را برای نمایش در سال آینده آماده می‌سازد. یوبی‌سافت در ساخت بازی‌های جهان‌باز تبحر ویژه‌ای داشته و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از طرفداران معتقد باشند که استاروارز آرزو‌هایشان در حال ساخت است.

ریمیک Knights of The Old Republic

این بازی نیز در کنار مورد انتظارترین‌ها قرار می‌گیرد چراکه استودیوی Aspyr که سابقه خوبی در ساخت ریمیک بازی‌ها را دارد قرار است تا شاید بهترین بازی استار وارز تاریخ یعنی Knights of The Old Republic را با کمک لوکاس‌فیلم گیمز توسعه دهد.

بازی Star Wars

این بازی همه را با نمایش غیر منتظره خود در کنفرانس سونی شوکه کرده و از عرضه انحصاری آن برای کنسول PS5 خبر داد. احتمالا گیم‌پلی بازی دست‌خوش تغییر و به‌روز رسانی شده و گرافیک نسل جدید را دریافت خواهد کرد که آن را به یک بازی مورد انتظار برای تمام گیمر‌ها تبدیل می‌کند.

بازی Star Wars: Eclipse 

استودیو Quantic Dream، سازنده خوش‌سابقه Detroit: Become Human، Heavy Rain و Beyond قرار است تا یک بازی در جهان استار وارز توسعه دهد. این استودیو بازی خود را با یک تریلر سینماتیک جذاب و هیجان انگیز رونمایی کرد که مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

بازی Star Wars

بازی در های ری‍ابلیک جریانه داشته و چند شخصیت اصلی را دنبال می‌کند. همچنین ممکن است که عناصر مالتی‌پلیر نیز در بازی وجود داشته باشد. تاریخ عرضه برای بازی مشخص نشده اما می‌توان گفت که چند سال تا عرضه آن فاصله داریم.

نشر شما در مورد این بازی‌ها چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH