بهترین بازی

بهترین بازی اندروید و آیفون | لیست 118 بازی برتر + دانلود

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی 118 بازی برتر اندروید و iOS تا سال ۲۰۲۲ و در ژانر و دسته‌بندی‌های مختلف مانند بازی ورزشی و ماشینی بپردازیم و لینک دانلود بهترین بازی های اندروید و iOS را در اختیار شما قرار دهیم.

با گذشت هر روز و ساعت، قدرت سخت‌افزاری و توان کلی گوشی‌ها در حال افزایش است. این موضوع تاثیر مستقیمی در گسترش و افزایش تنوع در بازی‌های این پلتفرم دارد. عنصر تاثیرگذار دیگر نیز زیاد شدن تعداد مخاطب‌های آن است. به دلیل پیشرفت چشم‌گیر در هر دوی این زمینه‌ها، شاهد لیست به ظاهر نامحدودی از بازی‌ها با تنوع بی‌سابقه‌ای برای این پلتفرم هستیم.

بالا بودن تعداد این بازی‌ها با ساعات نامحدود از تجربه‌های متفاوت اما صرفا خبر خوبی نیست، چراکه ما را وادار می‌کند تا از بین آن‌ها، بهترین‌ها را انتخاب و زمان محدودمان را صرفشان کنیم. این انتخاب اما برای بسیاری از افراد کار ساده‌ای نیست یا حتی گاهی عناوین جذابی از زیر دستانمان فرار می‌کند که حتی از وجودشان نیز خبردار نیستیم.

به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین بازی های اندروید و iOS در تمام دوران و در اکثر ژانرها بپردازیم تا شاید بتوانیم این تصمیم را کمی برایتان آسان‌تر کنیم. شما می‌توانید بهترین بازی های ایکس باکس و بهترین بازی های پلی استیشن را نیز بخوانید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دسترسی سریع به بخش‌های اصلی مقاله:

بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : ماشینی و مسابقه‌ای

Asphalt 9

بسیاری عقیده دارند که سری آسفالت بهترین سری، و عنوان نهم این مجموعه بهترین بازی Racing قابل تجربه بر روی گوشی‌های اندروید و iOS است.

بهترین بازی ماشینی asphalt

این سری، همواره به گرافیک مثال زدنی، گیم‌پلی درگیر کننده و تنوع بالای حالت‌های مختلف بازی معروف بوده و یکی از بازی‌هایی است که حتما باید تجربه کنید. صداگذاری در این بازی بسیار پرجزئیات کار شده و در هنگام بازی، پیشنهاد می‌شود که از هدفون استفاده کنید تا بیشتر در هیجان بازی غرق شوید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Gameloft SE
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4

بازی اندروید

بازی ایفون


Hill Climb Racing

یکی از نوستالژیک‌ترین بازی های ماشینی در میان تمام گیمرها!

بهترین بازی ریسینگ

در این بازی دو بعدی شما، دو پدال گاز و ترمز را در اختیار دارید و باید راننده دوست داشتنی را سالم و بدون قطع نخاع شدن به مقصد برسانید. همچنین باید حواستان به میزان بنزین موجودتان باشد که اگر تمام شود، بازی به اتمام خواهد رسید. فیزیک بازی جالب و گاها خنده‌دار است و با گیم‌پلی جذابی که دارد، باید آن را به لیست بهترین بازی های اندروید و iOS اضافه کنیم.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Fingersoft
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6

بازی اندروید

بازی ایفون


CSR Racing 2

از دیگر بازی‌هایی که طرفداران بسیاری دارد، CSR Racing است.

بهترین بازی ماشینی

حالت آنلاین آن از محبوبیت بسیاری برخوردار است و معمولا منتظر پیدا شدن یک Mach نخواهید ماند. گرافیک بازی چشم نواز و تنوع ماشین‌های آن بالاست. در بازی همچنین دست شما برای شخصی‌سازی اتومبیل‌های‌تان بسیار باز است و با به دست آوردن امتیاز و پول می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: NaturalMotionGames Ltd
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6

بازی اندروید

بازی ایفون


Boom Karts

تجربه جدید در سبک بازی های ماشینی! مسابقه دهید! منفجر کنید! اول شوید! بهترین بازی ماشینی

اگر بازی‌های Kart که با نینتندو آغاز شدند را به عنوان سبک جدید بپذیریم، بوم کارتس که از اسمش هم مشخص است دقیقا در همین سبک قرار خواهد گرفت. در این بازی مانند دیگر بازی‌های ماشینی، هدف اول شدن در مسابقه است اما روش پیروز شدن در آن فقط سریع‌تر بودن نیست! شما در این بازی، درگیری‌های زیادی با دیگر بازیکنان به قصد نابودی آنان خواهید داشت. این بازی نیز توسط Fingersoft، سازنده بازی Hill Climb Racing ساخته شده است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Fingersoft
  • مناسب برای مثبت 7 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4

بازی اندروید

بازی ایفون


Real Racing 3

یکی از بازی‌هایی که برنده جوایز بسیار شده است. Real Racing 3 از بازی‌ های محبوب ماشینی در اندروید و iOS است که به شما اجازه می‌دهد تا با 8 نفر از دوستان‌تان یا دیگر بازیکنان سراسر جهان به تجربه آن بپردازید.

بهترین بازی ماشینی

در این بازی 19 نقشه از مکان‌های واقعی و 250 اتومبیل در دسترس قرار دارند که بازی را بسیار متنوع می‌کند. البته گرافیک آن شاید به خوبی رقبا نباشد. این بازی بیشتر می‌تواند جای زیرگروه Motorsport را در سری فورتزا برای‌تان پر کند چرا که بیشتر حالت واقع گرایانه‌ای در رانندگی خود پیاده کرده است. این ساخته EA نیز جزء بازی های ماشینی خوب اندروید و iOS است.

برخی اطاعات بازی:

  • استودیو سازنده: ELECTRONIC ARTS
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4

بازی اندروید

بازی ایفون


Need for Speed: No Limits

در توضیحات خود بازی آمده است که خود را میان هرج‌ومرج و کنترل بیندازید و سعی کنید پیروز شوید. یکی از نام‌های آشنا، نه تنها در میان بازی‌ های ‌ماشینی اندروید و iOS، بلکه تمامی پلتفرم‌ها سری نید فور اسپید بوده و هست.

بهترین بازی ماشینی

No Limits یکی از بازی‌های شلوغی است که با رانندگی دیوانه‌وار می‌توانید بسیار خود را سرگرم کنید. از سویی این بازی با دید آرکیدی که به رانندگی دارد و آن را در گیم‌پلی خود پیاده کرده است می‌تواند جای زیرگروه Horizon از سری فورتزا را برای شما بگیرد و پر کند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: ELECTRONIC ARTS
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4

بازی اندروید

بازی ایفون


GRID Auto Sport

یکی از بازی‌هایی است که گرافیک فنی و نورپردازی آن بسیار جذاب و چشم نواز است.

بهترین بازی ماشینی

تنوع قابل قبولی از اتومبیل‌ها و نقشه‌ها در بازی وجود دارد که می‌تواند راضی کننده باشد. همچنین کنترل و هندلینگ ماشین‌ها در این بازی بسیار دلچسب است. این بازی نیز می‌تواند تجربه خوبی از رانندگی را برای شما رقم بزند و همچنین جزء بهترین بازی های اندروید و iOS ماشینی باشد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Feral Interactive
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: ۹.۹۹ دلار
  • امتیاز: 4.3

بازی اندروید

بازی ایفون


بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : موسیقی و ریتمیک

Dancing Line – Music Game

دنسینگ لاین یکی از بهترین بازی های موسیقی ساخته شده است که با تنوع بالای مراحل، جذابیت خود را در طول زمان برای شما نگه خواهد داشت.

بهترین بازی موسیقی

در این بازی شما کنترل یک خط را به دست خواهید گرفت و باید همزمان با ریتم آهنگ بازی، صفحه را لمس کنید تا تغییر مسیر دهید، که اگر سر ریتم این‌کار را انجام ندهید، به موانعی برخورد خواهید کرد که به صورت هوشمندانه جای‌گذاری شده‌اند و بازی را خواهید باخت.

نکته: لارم به ذکر است که سازنده این بازی یعنی چیتا گیمز توسط گوگل پلی بن شده است و بازی‌های آن، از این استور حذف شده‌اند اما نسخه اندرویدی این بازی‌ها نیز موجود هستند و شما می‌توانید آن‌ها را از سایت‌های ایرانی دانلود کنید. 

برخی اطلاعات بازی:

بازی ایفون


Piano Tiles 2™ – Piano Game

یکی دیگر از بهترین بازی های ساخته شده در این ژانر نیز توسط سازنده بازی قبلی ساخته شده است.

بهترین بازی موسیقی

این بازی خودش را به عنوان یک پیانو در اختیار شما خواهد گذاشت. از بالای صفحه مستطیل‌هایی به سمت پایین می‌آیند و شما باید با ریتم، آن‌ها را بزنید و آهنگی را تولید کنید. تجربه بازی هیجان‌اگیز است و به مرور چالشی خواهد شد.

نکته: لارم به ذکر است که سازنده این بازی یعنی چیتا گیمز توسط گوگل پلی بن شده است و بازی‌های آن، از استور حذف شده‌اند اما نسخه اندرویدی این بازی‌ها نیز موجود هستند و شما می‌توانید آن‌ها را از استورهای دیگر دانلود کنید. 

برخی اطلاعات بازی:

بازی ایفون


Cytus

یک بازی زیبا و موزیکال از استودیو Rayark که در آن شما با نواختن و گوش کردن موزیک‌های زیبا، داستان بسیار خوب آن را پیش می‌برید.
داستان نسخه اول بازی Cytus، به این شکل روایت‌شده است: در آینده‌ای بسیار نزدیک، ربات‌ها به درجه‌ای می‌رسند که در زندگی روزمره‌ انسان‌ها نقشی اساسی را پیدا می‌کنند، به‌گونه‌ای که می‌توانند جای روح انسان‌ها را نیز پر کنند. جهان بازی سیتوس نیز دقیقاً در همان زمان رخ می‌دهد. حال ربات‌ها جای روح و احساس انسان‌ها را گرفته‌اند و فقط با نواختن موسیقی قادر به بیان احساسات انسان‌ها هستند.

بهترین بازی موسیقی
منطق بازی این‌گونه است که شما باید با گوش دادن به موسیقی‌ها و نواختن موسیقی بازی، به جلو بروید و داستان بازی را تمام کنید.
نسخه دوم بازی دقیقاً پس از تمام شدن داستان نسخه اول پیش می‌رود. در نسخه دوم، انسان‌ها تصمیم گرفته‌اند که با استفاده از اینترنت، جهان و حقیقت انسان بودن را دوباره بازسازی کنند.

با آی‌تی‌رسان در مقاله بهترین بازی های سال 2022 همراه باشید.

بازی Cytus، درعین‌حال که یک بازی موزیکال خوب است از داستان زیبایی هم برخوردار است. این امر باعث می‌شود که یک انتخاب خوب برای گیمرهایی باشد که می‌خواهند این داستان زیبا را در کنار موسیقی‌های عالی آن تمام کنند.

برخی اطلاعات بازی:

بازی اندروید

بازی ایفون


Deemo

بازی Deemo، یکی از زیباترین و اعتیادآورترین بازی‌های سبک موزیکال از استودیو Rayark، همان استودیویی که بازی cytus را منتشر کرده است.

بهترین بازی موسیقی
طراحان Deemo داستان آن را اینگونه بیان کرده‌اند: دختر بچه‌ای از آسمان سقوط کرده و نمی‌داند کیست و از کجا آمده است! هم اکنون دیمو برای کمک به آن، درختی می‌کارد که با نواختنِ پیانو شروع به رشد می‌کند و این کار به دختر بچه کمک می‌کند تا حافظه‌اش را بازیابی کند!
شما در نقش دیمو، کاراکتر اصلی این بازی باید شروع به نواختن پیانو کنید تا هم درخت رشد کند و هم حافظه دختر بچه برگردد.

برخی اطلاعات بازی:

بازی اندروید

بازی ایفون


Lanota

بازی Lanota یک بازی زیبا و موزیکال با موسیقی‌های دل‌نشین از استودیوی بازی‌سازی Noxy games است.
تولیدکنندگان بازی، داستان آن را این‌گونه روایت کرده‌اند: حدود ۲۵۰ سال است که رنگ‌ها با جهان هستی قهر کرده‌اند، تنها راه مقابله با این فاجعه ساختن Notaliumهایی است که قرن‌ها پیش وجود داشته‌اند. مردم نمی‌دانند چگونه می‌توانند آن‌ها را بسازند. پس تنها راه رهایی انسان‌ها از این جهان بی‌رنگ، استفاده از Natoliumهای باقی‌مانده است.

بهترین بازی موسیقیاما دو کودک بانام‌های Fisica و Ritmo تصمیم می‌گیرند با نواختن موسیقی، این سنگ‌ها را به‌دست آورده و شادی را به زندگی انسان‌ها بازگردانند!
در اینجاست که شما، باید به این دو کودک کمک کنید تا بتوانند Natoliumها را به‌دست آورند. داستان بازی با تصاویر و انیمیشن‌های زیبایی روایت می‌شود و حال هوای انیمه‌ها را دارد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Noxy Games Inc.
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6

بازی اندروید

بازی ایفون


VOEZ

و دوباره یک بازی دیگر از استودیو Rayark، سازنده دو بازی معروف Cytus و Deemo.

بهترین بازی موسیقی
این بازی هم مانند دیگر بازی‌های استودیو Rayark دارای خط داستانی است و شما باید به شخصیت‌های بازی کمک کنید.
در این بازی شما باید به یک عده از جوانان کمک کنید تا هرچه بیشتر در زندگی خود موفق باشند و مشهور شوند. این بازی داستان خوبی دارد و از گیم‌پلی زیبایی برخوردار است.

برخی اطلاعات بازی:

بازی اندروید

بازی ایفون


Lost in Harmony

Lost in Harmony بازی جدید و فوق‌العاده زیبا در سبک موزیکال از استودیوی بازی‌سازی Digixart Entertainment، برای پلتفرم‌های موبایلی است که به‌صورت رایگان عرضه‌شده و با استقبال عالی کاربران سراسر جهان روبرو شده است. در این بازی شما با دو شخصیت دوست‌داشتنی، که یک پسر و دختر عاشق هستند، همراه می‌شوید و می‌بایست آن‌ها را در رویاهایشان غرق کنید! شما باید با دویدن و جاخالی دادن از موانع مختلف به‌سلامت بگذرید و به نواختن موسیقی ادامه دهید!

بهترین بازی موسیقی
در این بازی انواع وسایل نقلیه از پشت سر به سمت شما می‌آیند که باید با چپ و راست رفتن از آن‌ها بگذرید و همچنین با نواختن موسیقی‌هایی فوق‌العاده از محبوب‌ترین آهنگسازان دنیا تجربه یکی از زیباترین بازی‌ها را در دستگاه‌تان به ارمغان بیاورید! گرافیک اچ‌دی، گیم‌پلی عالی، کنترل‌های لمسی ساده و از همه مهم‌تر، موسیقی خارق‌العاده این بازی، باعث شده است که با یک بازی با کیفیت روبه‌رو باشیم.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Digixart Entertainment
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5

بازی اندروید

بازی ایفون


بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : پلتفرمر

Ninja Arashi

شما در نقش قهرمان داستان یعنی همان Arashi از زندان یخی فرار می‌کنید و به دنبال انتقام خون‌های ریخته شده توسط دشمن همیشگی خودتان یعنی Dosu می‌روید!

بازی گرافیک جذاب و گیم‌پلی خوبی داشته و در ۴ بخش ۲۰ مرحله‌ای ساخته شده تا در مجموع با ۸۰ مرحله جذاب و بعضا سخت روبه‌رو باشید. یادتان باشد که این بازی دنباله سری قبلی بوده و بهتر است ابتدا نسخه یک را بازی کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Black Panther
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6

بازی اندروید

بازی ایفون

Leo’s Fortune

با توپ نرم و بامزه اما جدی و بی‌اعصاب بازی یعنی لئو همراه شوید تا بفهمید که گنجینه او را چه کسی دزدیده است! عمه‌اش یا پسر دایی‌اش؟ او به همه مشکوک است و به سرزمین‌های مختلف سفر می‌کند تا دزد را در نهایت پیدا کند.

بهترین بازی های آفلاین

گرافیک بازی در عین واقعی بودن، فانتزی است و با ایفای نقش خوب کاراکتر‌ها و داستان شنیدنی، این بازی به یکی از عناوین مهم این لیست و یکی از بهترین بازی های پلتفرمر تبدیل می‌شود که تجربه آن به هر کسی پیشنهاد می‌شود.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: 1337 & Senri LLC
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: 4.99 دلار
  • امتیاز: 4.6

بازی اندروید

بازی ایفون


Limbo

این بازی یکی دیگر از عناوین نام آشنای صنعت بازی است که هنگام عرضه سر و صدای بسیاری به پا کرد. در دنیای بی‌رحم و تاریک بازی به جلو حرکت کنید و سعی کنید لیمبو را زنده نگه دارید.

بهترین بازی limbo

از عنکبوت‌های غول پیکر تا پازل‌هایی که اگر در حل آن‌ها اشتباه کنید، تقاصش را با جانتان خواهید پرداخت، در بازی وجود دارند. بازی همچنین بدون آن که کلامی صحبت کند، داستان عجیب و شنیدنی‌ خودش را روایت می‌کند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Playdead
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: 4.99 دلار
  • امتیاز: 4.5

بازی اندروید

بازی ایفون


Dead Cells

یکی از بهترین بازی های پلتفرمر مستقل که قبل‌تر بر روی کنسول‌ها و پی‌سی عرضه شده بود، به گوشی‌ها آمد!

بهترین بازی dead cells

بازی دد سلز جایزه‌ها و موفقیت‌های بسیاری را کسب کرد و با گیم‌پلی چالشی و جذابی که دارد، می‌توان به راحتی آن را یکی از بهترین بازی های پلتفرمر گوشی‌ها دانست. گرافیک بازی، پیکسلی و چشم‌نواز است. در این بازی شما در یک قلعه خواهید بود و هنگام مبارزه با انواع مختلف دشمن‌ها سعی دارید متوجه بشید که چه بلایی بر سر این جزیره آمده است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Playdigious
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: 8.99 دلار
  • امتیاز: 4.4

بازی اندروید

بازی ایفون


Rayman Fiesta Run

یکی از چشم نواز‌ترین و شنیدنی‌ترین عنوان‌های لیست است که یک بازی از معدود عناوین سری Rayman است. با شخصیت‌های بامزه و دوست‌داشتنی این بازی همراه خواهید شد تا با آهنگ‌های شلوغ و گاها خنده‌دار بازی با دشمنان خود مبارزه کنید.

بهترین بازی rayman

تنوع محیطی بازی خوب است و خسته کننده نمی‌شود و هر ازچندگاهی شما را با چالشی جدید رو به رو می‌کند. مراحل بازی نیز تعداد خوبی دارد و برای طولانی مدت می‌توانید با این بازی سر و کله بزنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Ubisoft Entertainment
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3

بازی اندروید

بازی ایفون


Dandara: Trials of Fear Edition

بازی داندارا شاید برای تعداد زیادی از مردم، آشنا نباشد، اما این بازی یکی از بهترین و مهیج‌ترین گیم‌پلی‌ها را در این لیست دارد و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند.

بهترین بازی اکشن

گرافیک بازی پیکسلی اما جذاب و خیره کننده است. شخصیت اصلی بازی که داندارا نام دارد که از روی یک شخصیت واقعی برزیلی نام‌گذاری شده است که در تلاش بود انسان‌ها را از بردگی نجات دهد. داندارا در دنیای بازی سفر می‌کند و به مبارزه با دشمنان خاص خود به روش خاص خود می‌پردازد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Raw Fury
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: 3.99 دلار
  • امتیاز: 4.4

بازی اندروید

بازی ایفون


Sonic the Hedgehog™ Classic

نوستالژی بزرگ برای بسیاری از گیمرهای قدیمی! بعضی از نسخه‌های اول سونیک هم‌اکنون برای دانلود در گوشی در دسترس هستند!

بهترین بازی سونیک

سگا و سری محبوب سونیک از سال 1991 پیش ما بودند و گرچه این مسیر بلند، فراز و نشیب زیادی داشته، اما بازهم سونیک توانسته تا میلیون‌ها طرفدار در جای‌جای دنیا جذب کند. با توجه به عرضه بازی بزرگ Sonic Frontiers در اواخر امسال، بد نیست که برگردیم به جایی که همه چیز از آن جا شروع شد یعنی Sonic the Hedgehog™ Classic!

در این بازی دو بعدی مانند اکثر بازی‌های سونیک شما به دنبال شکست دادن دشمنان خود و جمع کردن حلقه‌ها هستید!

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Sega
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3

بازی اندروید

بازی ایفون


Badland

BADLAND یک پلتفرمر اکشن ماجراجویانه ساید اسکرول اتمسفریک است که در جنگلی باشکوه مملو از ساکنان، درختان و گل‌های مختلف قرار دارد.

بهترین بازی اندروید و iOS

اگرچه به نظر می‌رسد که جنگل، از یک افسانه زیبا بیرون آمده است، اما یک چیز وحشتناکی وجود دارد. بازیکن یکی از ساکنان جنگل را کنترل می‌کند تا بفهمد چه خبر است و تعداد شگفت انگیزی از تله‌ها و موانع تخیلی را در راه کشف می‌کند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: HypeHype Inc
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5

بازی اندروید

بازی ایفون


بهترین بازی های اندروید و iOS : ورزشی

FIFA Soccer

FIFA Mobile نسخه رسمی فرنچایز محبوب EA برای گوشی است. تمرکز آن بر ارائه واقعی‌ترین تجربه فوتبالی است که می‌توانید با موبایل بازی کنید. برخلاف بازی‌هایی مانند SEGA’s Football Manager، شما در حال انجام مسابقات واقعی هستید، بنابراین در حین بازی، بازیکنان را کنترل خواهید کرد.

بهترین بازی فیفا

شما همچنین مسئول برخی از امور مدیریتی نیز خواهید بود. می‌توانید با انتخاب بازیکنان و ترکیب‌هایی که می‌خواهید در آن‌ها حضور داشته باشند، تیم خود را شخصی‌سازی کنید. بازی در کل سرگرم‌کننده است، اما باید یک آموزش طولانی را طی کنید. با استفاده از فروشگاه درون برنامه‌ای می‌توانید انواع کالاها و ارزها را خریداری کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: ELECTRONIC ARTS
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


FIE Swordplay

شمشیربازی ورزشی نیست که اقتباس‌های زیادی در بازی‌های ویدیویی داشته باشد، اما FIE Swordplay این ورزش را به نمایشگرهای کوچک می‌آورد. این بازی در تلاش است تا یک تجربه شمشیربازی واقع گرایانه را به ارمغان بیاورد و در این زمینه کار خوبی انجام می‌دهد. هیچ قدرت یا توانایی خاصی در این بازی وجود ندارد، فقط شمشیربازی صادقانه.

بهترین بازی شمشیری

همراه با ارتقای لباس خود، می‌توانید ظاهر لباس خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید شخصیت خود را حتی بیشتر شخصی‌سازی کنید، می‌توانید حرکات ویژه شخصیت خود انتخاب نمایید. با برنده شدن در مسابقات پول نقد به دست می‌آورید و می‌توانید از شمش‌های طلا برای خرید بسته‌های سلاح و تجهیزات استفاده کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: FIE
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


Head Basketball

Head Basketball یکی از بازی‌های غیر متعارف در بخش بازی های ورزشی لیست است. شخصیت شما فقط از یک سر، دو پا و دو دست تشکیل شده است. در زمین بسکتبال دو بعدی با بازیکن دیگری روبرو می‌شوید. در هر مسابقه، شما به جلو و عقب می‌دوید تا توپ را به حلقه حریف پرتاب کنید.

بهترین بازی ورزشی

این بازی به هیچ وجه به دنبال قانون‌مندی نیست، زیرا در واقع می‌توانید بازیکنان دیگر را با مشت خود هدف قرار دهید. برای منحرف کردن حریفان و بیهوش کردن آن‌ها باید از خشونت کمک بگیرید. ناگفته نماند، در واقع خون به پا می‌شود و تا حدی خشونت درکار است. همچنین توانایی‌های ویژه‌ای وجود دارد که با جلوه‌های جالب، توپ را پرتاب خواهید کرد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: D&D Dream
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


Football Manager 2022 Mobile

یکی دیگر از فرنچایزهای محبوب سگا، این بار با قیمت 5 دلاری بر روی تلفن‌های همراه قابل استفاده است.بهترین بازی مدیریت فوتبال

سگا در کنار آی‌پی‌های شناخته شده خود، مالک یکی از دقیق‌‎‌ترین و بهترین بازی های ورزشی و مدیریت تیم فوتبال است. شما در این بازی تیم خود را خواهید ساخت و با ترکیب و استراتژی‌های مختلف به میدان خواهید فرستاد. توجه داشته باشید که بازی گیم‌پلی مانند فیفا و پس ندارد و شما بیشتر در نقش سرمربی تیم خواهید بود.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Sega
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: 9.99 دلار
  • امتیاز: 4.4


Score! Hero 2022

شما ناشناخته هستید اما پتانسیل شما فوق‌العاده است. شما می‌دانید که استعدادهای‌تان باید نمایش داده شود تا دنیا ببیند! قهرمان خود را با شوت، پاس دادن و به ثمر رساندن گل‌های مختلف، در مسیر تبدیل شدن به یک سوپراستار در یک حرفه پر زرق و برق همراهی کنید! گرافیک باورنکردنی، نمایش انیمیشن‌های باشکوه و گیم‌پلی خاص و درگیرکننده از خصوصیات این بازی است.

بهترین بازی ورزشی

در حال حاضر با مجوز رسمی، باشگاه‌ها و لیگ‌های واقعی، کیت‌ها و نشان‌های معتبر تجربه خوبی از فوتبال را به شما ارائه می‌کند. شما در قلب اکشن خواهید بود که قهرمان خود را از یک ستاره پرطرفدار به سوپراستار جهانی هدایت می‌کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: First Touch Games Ltd.
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


Pool Stars – 3D Online Multiplayer Game

بازار بازی‌های موبایل با شبیه‌سازهای بیلیارد غریبه نیست. آن‌ها حتی قبل از این‌که اولین گوشی‌های هوشمند واقعی عرضه شوند، جزء اصلی بازی‌های موبایل بودند. Pool Stars شبیه ساز کلاسیک بیلیارد شما است، اما مزایای خود را دارد.

بهترین بازی بیلیارد

همانطور که شبیه‌سازهای بیلیارد دیگر عمل می‌کنند، گیم‌پلی ساده است. روی صفحه ضربه بزنید و نگه دارید تا پرتاب‌های خود را تنظیم کنید و به بهترین‌ها امیدوار باشید. فیزیک در یک بازی بیلیارد واقعاً مهم است، و بازی Pool Stars شما را از این بابت ناامید نخواهد کرد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Giraffe Games Limited
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.2


Soccer Stars: Football Kick

یک بازی فوتبالی که سعی می‌کند خود را از دیگر رقیبان تمایز دهد. گیم‌پلی بازی بسیار ساده بوده و شباهت‌های زیادی به بازی‌های رومیزی پیدا کرده است، به گونه‌ای که هر بازیکن حکم یک مهره ساده را دارد.

بهترین بازی

شما باید با انتخاب زاویه و میزان سرعت هر بازیکن، مهره را به سمتی پرت کنید تا در زاویه مناسب به توپ بخورد. بقیه قوانین بازی، همانند فوتبال است تیم برنده کسی است که بیشترین گل را زده باشد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Miniclip.com
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.2


بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : ماجراجویی

Crashlands

Crashland در حال حاضر در میان بهترین بازی های ماجراجویی 2016 قرار دارد. شما به عنوان یک کامیون دار فضایی به نام Flux بازی می‌کنید. بازی با برخورد شما به یک سیاره بیگانه شروع می‌شود. وظیفه شما این است که محموله خود را بازیابی کنید، برای خود پایگاه بسازید، با افراد بد مبارزه کنید و جهان را نجات دهید.

بهترین بازی ماجراجویی

این بازی دارای عناصر بسیار زیادی از جمله کاردستی، مبارزات، سطح بندی شخصیت‌ها به سبک RPG است و حتی می توانید موجودات را رام کنید تا برای طرف شما بجنگند. این یک بازی عمیق با حجم زیادی از محتوا است که می‌توانید هم در موبایل و هم در رایانه شخصی بازی کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Butterscotch Shenanigans
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: 6.99 دلار
  • امتیاز: 4.5


Evoland 2

بازی Evoland 2 به راحتی یکی از بهترین بازی های ماجراجویی در سال‌های اخیر است. با گنجاندن یک دسته کامل از ژانرها در بازی از انتظارات فراتر می‌رود.

بهترین بازی ماجراجویی

این دسته شامل RPG دو بعدی، جنگنده سه بعدی، کارت تجاری، هک اند اسلش و بسیاری موارد دیگر است. بازی اساساً در دوره‌های مختلف پیشرفت می‌کند و هر مکانیک جدید سبک گرافیکی جدیدی را نیز به ارمغان می‌آورد. بازی کاری می‌کند که شما همواره در حال حدس زدن سبک و سیاق بازی بعدی باشید. با این حال، ما بازی با یک کنترلر فیزیکی را برای بهترین تجربه توصیه می‌کنیم.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Playdigious
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: 4.99 دلار
  • امتیاز: 4.0


Genshin Impact

Genshin Impact یکی از جدیدترین بازی های ماجراجویی در این لیست است و بسیار شبیه به Zelda: Breath of the Wild است. بازیکنان یک دنیای بزرگ و باز برای کاوش با مجموعه‌ای از ماموریت‌ها برای انجام دادن دارند. بازیکنان حتی یک گلایدر برای پیمودن مسافت‌های بزرگتر دریافت می‌کنند.

بهترین بازی ماجراجویی

شما بیشتر شخصیت‌ها را از طریق ماموریت‌ها به جای احضار تصادفی به دست می آورید، بنابراین کمی طعم تفاوت به بازی اضافه می‌شود. گرافیک بازی خوب به نظر می‌رسد، کنترل ها عالی هستند، و شما را برای مدت طولانی در دنیای خود سرگرم نگه خواهد داشت.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: COGNOSPHERE PTE. LTD.
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.2


Oddmar

Oddmar یک پلتفرمر ماجراجویی جذاب از همان توسعه دهندگان Leo’s Fortune است. شما به عنوان یک وایکینگ در حال مبارزه بازی می‌کنید که می‌خواهد افتخار خود را بازگرداند. شما در سراسر جهان بازی ماجراجویی می‌کنید تا دقیقاً این کار را انجام دهید.

بهترین بازی ماجراجویی

این بازی دارای گیم‌پلی روان، کنترل‌های عالی و طراحی مرحله عالی است. بازی فقط با 24 مرحله، کمی کوتاه است، اما هر مرحله دارای یک سیستم رتبه بندی 3 ستاره برای تشویق قابلیت تجربه دوباره مراحل آن با سلاح‌هایی که بعد‌تر جمع‌آوری کرده‌اید است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Mobge Ltd.
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


Pokemon Go

Pokemon Go یکی از جاه طلبانه‌ترین بازی‌های ماجراجویی است. شما در واقع به دنیای واقعی می‌روید و پوکمون‌ها را می‌گیرید، در ورزشگاه‌ها می‌جنگید، Poke Stops را غارت می‌کنید و خیلی چیزهای دیگر.

بهترین بازی ماجراجویی

عنصر ماجراجویی در این بازی کمی بیشتر از بقیه است. لازم است که خودتان به مکان‌هایی بروید و بازی را در آن مکان‌ها انجام دهید. بازیکنان در دنیای باز پرسه می‌زنند و پوکمون را می‌گیرند، در سالن‌های ورزشی می‌جنگند، با یکدیگر می‌جنگند، پوکمون‌ها را معامله می‌کنند، آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری می‌کنند و انواع کارهای دیگر را انجام می‌دهند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Niantic, Inc.
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


Sky: Children of the Light

بازی Sky: Children of Light یک بازی ماجراجویی لذت بخش با گرافیک مناسب و داستانی سرگرم کننده است. هفت جهان برای کشف وجود دارد و حتی یک عنصر اجتماعی وجود دارد که می‌توانید با بازیکنان دیگر صحبت کنید.

بهترین بازی ماجراجویی

از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به بازی مشترک، سفارشی‌سازی شخصیت‌های مختلف، آزمایش‌های مختلف برای ایجاد تنوع و موسیقی متن بالاتر از حد متوسط ​​اشاره کرد. عنصر اجتماعی جذابیت اصلی اینجاست و اینکه بتوانید دنیا را با مردم کاوش کنید قابلیت جذابی است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: thatgamecompany inc
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.7


بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : آرکید

Crossy Road

Crossy Road یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی بوده که تا به حال ساخته شده است. این بازی اساساً نسخه این نسل از Frogger است. شما یک شخصیت را در جاده‌ها، ریل قطار، رودخانه‌ها و مناطق دیگر حرکت می‌دهید. هدف جلوگیری از له شدن، زیر گرفتن یا غرق شدن است.

بهترین بازی ارکید

این بازی دارای تعداد زیادی شخصیت قابل بازی، پشتیبانی از حالت چند نفره لوکال و آنلاین است. پشتیبانی از Android TV و موارد دیگر نیز از خصوصیات این بازی است. این بازی سرگرم کننده، بیشتر خانواده پسند، و نمونه‌ای عالی از یک بازی آرکید مدرن است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: HIPSTER WHALE
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


Angry Birds 2

سری انگری برد نیز از آن بازی‌هایی هستند که به قدری سر و صدا به پا کردند که تقریبا همه ماها حداقل یک بار آن‌ها را شنیدیم و یا با احتمال بالا آن‌ها را تجربه هم کردیم.

بهترین بازی پرندگان خشمگین

در طول بازی شما در مراحل مختلف و با پرتاب کردن پرندگان مختلف سعی در کشتن خوک‌های سبز رنگ را دارید. به مرور زمان پرندگان بیشتر با قابلیت‌های بیشتری در دسترس شما قرار خواهد گرفت تا بازی برای شما تکراری نشود و ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

برخی اطلاعات بازی:


Orbia: Tap and Relax

اسم بازی تقریبا تجربه شما از بازی را خلاصه می‌کند. این بازی آرام‌بخش با داشتن اتمسفر و موسیقی‌های لذت‌بخش یک تجربه جذاب و ساده را برای شما رقم می‌زند.

بهترین بازی ارکید

در این بازی شما کاری جز تپ کردن (لمس کردن صفحه) انجام نمی‌دهید و با هر بار لمس شما، شخصیت بازی به سمت هدف بعدی می‌پرد، اما باید حواس‌تان باشد که این کار را در زمان مناسب انجام دهید و به موانع بازی نخورید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: JOX Development LLC
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


Grand Mountain Adventure

بازی Grand Mountain Adventure یکی از جدیدترین بازی های آرکید در لیست است. این یک بازی اسکی با گرافیک شگفت‌آور برجسته، کنترل‌های ساده و رضایت‌بخش، و کارهای زیادی برای انجام دادن است. در حین انجام چالش‌های مختلف، در کوه‌های مختلف اسکی می‌کنید.

بهترین بازی ارکید

علاوه بر این، مناطق پنهانی برای یافتن، پشتیبانی از کنترلر سخت افزاری و حتی یک سیستم ترفند ابتدایی وجود دارد. نسخه رایگان یک نوع دمو است و می‌توانید اولین کوه را رایگان بازی کنید. نسخه پریمیوم کل بازی را باز می‌کند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Toppluva AB
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


Smash Hit

اسمش هیت شاید نامش در ابعاد بازی انگری برد شناخته شده نباشد اما بازهم تعداد زیادی از افراد آن را خواهند شناخت.

بهترین بازی ارکید

در این بازی شما به سمت موانع مختلف حرکت خواهید کرد و باید با پرتاب گوله‌های فلزی شیشه‌های جلوی خودتان را بشکنید، در غیر این صورت شما با آن‌ها برخورد خواهید کرد و بازی به اتمام خواهد رسید. بازی مراحل زیادی دارد که گاها چالش‌های آن کمی سخت می‌شوند اما بازی دائما جذبه خود را حفظ می‌کند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Mediocre
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : هایپر کژوال

Rush

یکی از ساده‌ترین بازی‌های این لیست، راش نام دارد که سادگی آن از عکس‌های زیر مشخص است.

بهترین بازی

همانطور که تمام بازی‌های ژانر هایپرکژوال به ما اثبات کردند که سادگی دلیل عدم جذابیت نیست، این بازی نیز در کنار سادگی بالا، تجربه‌ای مهیج و اعتیادآوری دارد. تنها کاری که باید انجام دهید، عدم برخورد به موانع بازی است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Ketchapp
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


Rider

بازی رایدر ترکیب دو ژانر ماشین بازی و هایپر کژوال است که این کار را به خوبی انجام داده است.

بهترین بازی

در این بازی شما موانع مختلف را رد خواهید کرد با معلق زدن در پرش‌های بلند امتیاز اضافه دریافت خواهید کرد. حواستان باشد که باید در مسیر بازی باقی بمانید و جایی غیر از چرخ‌های ماشین یا موتورتان به زمین برخورد نکند.

این مقاله را نیز بخوانید: لیست مورد انتظارترین بازی‌های 2023

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Ketchapp
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


Stack

برجسازی به سبک هایپرکژوال!

بهترین بازی

در این بازی شما یک برج بلوکی را بلوک به بلوک می‌سازید. با هر تپی که انجام می‌دهید، یک بلوک به سمت پایین رها می‌شود و اگر زمان بندی خوبی داشته باشید برج صافی خواهید داشت و برعکس اگر این کار را نامنظم انجام دهید، برج شما کج خواهد شد و با فرو ریختن آن، بازی تمام خواهد شد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Ketchapp
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 3.9


Swipe Brick Breaker

اگر سوار مترو یا اتووبوس شده باشید حتما یکی را دیدید که مشغول بازی Swipe Brick Breaker است.

بعد از عرضه شدن این بازی و موفقیت‌های به دست آمده توسط آن، بازی‌سازان مختلفی شروع به عرضه بازی‌های مشابه با آن کردند اما هیچ کدام نتوانستند موفقیت اولیه را کسب کنند. در این بازی شما سعی دارید تا با شلیک توپ‌ها به سمت مربع‌های بازی آن‌ها را نابود کنید. به مرور زمان، تعداد توپ‌ها بالا خواهد رفت و صفحه بازی شلوغ اما بسیار دیدنی خواهد شد!

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Nine Games
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : نقش آفرینی

THE BANNER SAGA

یک اثر هنری دیگر که روند برعکس بعضی از بازی‌های لیست را طی کرده است. این بازی اول برای موبایل‌ها عرضه شد و بعد از استقبال کاربران، بر روی کنسول‌ها نیز عرضه شد.

بهترین بازی

بازی در سبک نقش‌آفرینی و تاکتیکال در دنیای وایکینگی است و با صداگذاری‌های بی‌نقص، انیمیشن‌های روان و آرت زیبایی که دارد باعث می‌شود که لحظات زیادی به جای نبرد با دشمنان به تماشای محیط جذاب بازی بنشینید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Stoic
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: 9.99 دلار
  • امتیاز: 3.9


WitchSpring 4

WitchSpring یک جواهر پنهان در موبایل است. چهار بازی در فرنچایز وجود دارد که هر یک از آن‌ها عنوان RPG خوبی هستند. بازی‌ها از نسخه‌ای به نسخه دیگر متفاوت هستند. با این حال، همه آن‌ها به طور کلی RPG‌های خوبی با مکانیک‌های RPG معمول هستند. جذابیت بزرگ‌تر در اینجا داستان سرایی بالاتر از حد متوسط، کارهای مختلف، گرافیک بالاتر از حد متوسط ​​و کنترل‌های ساده است.

بهترین بازی rpg

سه بازی اول به طور همزمان در دنیای بازی اتفاق می‌افتند و دو عنوان اول یک داستان را از دو دیدگاه متفاوت روایت می‌کنند. بنابراین، شما مجبور نیستید این سریال را برای اکثر اوقات بازی کنید. ما بازی اول را قبل از دومی توصیه می‌کنیم، اما می‌توانید عنوان سوم و چهارم را به طور مستقل در هر زمانی بازی کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Kiwiwalks Co.,Ltd.
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: 5.49 دلار
  • امتیاز: 4.6


MHST The Adventure Begins

Monster Hunter Stories یکی از بهترین بازی‌های RPG در سال 2018 بود. این بازی یک پورت از بازی Nintendo 3DS از سال 2016-2017 است. این بازی دارای مکانیک‌های نوبتی، گرافیک مناسب و یک خط داستانی مناسب برای بازی است.

بهترین بازی rpg

البته، شما همچنان هیولاها را شکار، دستگیر و با آن‌ها مبارزه می‌کنید. این بازی یک پورت است، اما در واقع برای یک پورت موبایل بسیار خوب عمل می‌کند. علاوه بر این، بازی دارای یکی از بهترین دموهایی است که تا به حال دیده‌ایم. شما اساساً پیش درآمد را در نسخه‌ی دمو بازی کرده و سپس ذخیره را به بازی اصلی در نسخه پریمیوم پورت می‌کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: CAPCOM CO, LTD.
  • مناسب برای مثبت 7 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.1


ANOTHER EDEN Global

Another Eden یکی از RPG‌های جدید این لیست است. این بازی توسط همان شخصی نوشته شده است که Chrono Trigger را کار کرد و آهنگ‌ساز همان نیز است. بازیکنان زمان را طی می‌کنند تا خواهر خود (و بسیاری از افراد دیگر) را از دست یکسری افراد بد نجات دهند.

بهترین بازی

دنیای بازی به زیبایی طراحی شده و مکانیک‌های مبارزه نسبتا ساده هستند. بازی از طراحی سنتی RPG موبایل که دارای تعداد زیادی منو و بسیاری از رویدادهای مختلف است، دوری می‌کند. بازیکنان در حالت کمپین قرار می‌گیرند و با شروع بازی در آن‌جا رها می‌شوند. مبارزه برای سلیقه ما کمی ساده است، اما به راحتی در بین بهترین بازی های RPG در تمام سال 2019 قرار می‌گیرد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: WFS, Inc.
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


FFVII The First Soldier

اسکوئر انیکس در چند سال گذشته دست به کار شده است تا مجموعه بازی‌های RPG خود را در اندروید منتشر کند. خوشبختانه اکثر آن‌ها RPG‌های خارق العاده‌ای هستند. برخی از مواردی که می‌توانید پیدا کنید عبارتند از Final Fantasy I-VII (و IX)، Dragon Quest I-VI (و VIII)، Secret of Mana، Adventures of Mana، Final Fantasy XV: Pocket Edition، Chrono Trigger، و بسیاری موارد دیگر مانند همین اولین سرباز که ما به‌عنوان نماینده بازی‌های اسکوئر انیکس در این لیست قرار می‌دهیم.

بهترین بازی فاینال فانتزی

آن‌ها همچنین دارای بازی‌های RPG موبایلی مانند Final Fantasy Brave Exvius، NieR Re[in]carnation، و Dissidia Final Fantasy Opera Omnia هستند. حتی می‌توانید بازی‌های RPG استراتژی مانند Heavenstrike Rivals و Final Fantasy Tactics: War of the Lion را انتخاب کنید. مجموعه بازی‌های RPG Square Enix نسبتاً گسترده است و هر سال بزرگتر می شود.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: SQUARE ENIX Co.,Ltd.
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


RAID: Shadow Legends

پیدا کردن یک بازی RPG همه‌چیز تمام روی موبایل بسیار دشوار است؛ اما نمی‌توان از یک بازی با این گرافیک عالی و جلوه‌های ظاهری جذاب گذشت.

پوستر بازی رید Raid شدو لجندز Shadow Legends

 

عنوان RAID: Shadow Legends، یک RPG تمام‌عیار نیست، ولی یک بازی نقش‌آفرینی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش با ظاهری مدرن و زیباست که حالت‌های PvE و PvP برای رقابت و هم‌کاری آنلاین با افراد دیگر را در چند گیم‌مود مختلف دارد.

از بین تعداد زیادی قهرمان، شخصیت خود را انتخاب کنید و مهارت‌های مرتبط به او را فرا بگیرید و در نبردهای مختلف، به کمک سایر قهرمان‌ها برای نجات دنیای Teleria، با باس‌های متنوع بازی بجنگید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Plarium Global Ltd
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : شوتر

Ailment and Endurance

Ailment ترکیبی است بین یک شوتر و یک RPG سیاهچال محور. بازیکنان جهان را کاوش، غارت و به افراد بد شلیک و در یک مبارزه اکشن شرکت می‌کنند. گرافیک به سبک یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل است، بنابراین این زیباترین بازی‌ای نیست که تا به حال دیده‌ایم.

بهترین بازی شوتر

با این حال، مکانیک‌ها قوی و کنترل‌ها به اندازه کافی آسان برای یادگیری هستند. بازیکنان همچنین می‌توانند ایستراگ پیدا کنند، NPC‌ها را برای سواری، همراه خود بیاورند و موارد دیگر. Endurance در سال 2020 به‌عنوان پیش درآمدی برای Ailment منتشر شد و به همان اندازه Ailment خوب است، اگر کمی بهتر نباشد. این دو بازی تیراندازی عالی هستند و ما آن‌ها را به شدت توصیه می کنیم.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Creauctopus
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


Critical Ops: Multiplayer FPS

Critical Ops یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی در حال حاضر است. دارای گرافیک مناسب، چند نفره آنلاین، هزاران سلاح مختلف برای برداشتن، و پوسته سلاح برای افزودن کمی شخصی‌سازی است. مکانیک کنترل نسبتاً معمولی برای تیراندازی اول شخص نیز دارد.

بهترین بازی شوتر

وقتی یک شوتر را روی صفحه لمسی بازی می‌کنید همیشه یک منحنی یادگیری وجود دارد. با این حال، فهمیدن همه چیز نباید زیاد طول بکشد. توسعه‌دهندگان این پروژه کاملاً فعال هستند، بنابراین به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای مکرر دریافت می‌کند. Infinity Ops یک بازی مناسب دیگر است که عناصر مشابه زیادی دارد، اما علمی تخیلی‌تر است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Critical Force Ltd.
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.2


Modern Combat 5

Modern Combat 5 یکی از محبوب ترین بازی های تیراندازی در موبایل است. این بازی در ابتدا یک بازی یکبار پرداخت بود تا اینکه چندی پیش Gameloft آن را به یک بازی رایگان تبدیل کرد. طرفداران زیاد، گرافیک مناسب، و تعداد زیادی حالت در بازی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

بهترین بازی شوتر

در بازی یک حالت کمپین معمولی همراه با حالت چند نفره محبوب، اما همچنان بسیار رقابتی وجود دارد. شما می‌توانید یکی از شش کلاس را برای بازی انتخاب کنید، که هر کدام امتیازات و مزایای خاص خود را دارند.

اگر به این ژانر علاقه دارید، با ما در مقاله معرفی بهترین بازی شوتر اول شخص همراه باشید.

PUBG Mobile و Fortnite به نوعی مدرن Combat 5 را تحت الشعاع قرار دادند، اما یکی از اصلی‌ترین بازی‌های تیراندازی برای موبایل است. Modern Combat Versus از نظر فنی جدیدترین بازی این سری است، اما قبل از اینکه عنوان بهترین مبارزات مدرن در Google Play را به آن بدهیم، هنوز به کمی کار نیاز دارد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Gameloft SE
  • مناسب برای مثبت 17 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


N.O.V.A. Legacy

عناوین NOVA برخی از موفق‌ترین بازی‌های تیراندازی هستند. NOVA Legacy جدیدترین عنوان این سری است. برخلاف مبارزات مدرن، این یکی بیشتر موضوعی علمی تخیلی دارد. این بازی را می‌توان از Halo تا Modern Combat’s Call of Duty نیز نام گذاری کرد.

بهترین بازی شوتر

دارای گرافیک خوب، چند نفره آنلاین و حالت مبارزاتی برای بازی انفرادی است. همچنین رویدادهای ویژه، مکانیک‌های ساخت و سایر موارد برای کمک به گسترش بازی وجود دارد. بخش‌هایی از بازی خسته‌کننده هستند، به غیر از این، چیزهای زیادی برای دوست داشتن این عنوان وجود دارد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Gameloft SE
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.0


Mech Arena

به سراغ یک شوتر نسبتا متفاوت‌تر، از سازنده بازی RAID: Shadow Legends که بالاتر معرفی کردیم، می‌رویم. این بار به جای نقش سرباز، کنترل یک ربات را به عهده خواهید گرفت.

پوستر بازی مک آرنا Mech Arena شوتر موبایل

نقشه‌های مناسب برای نبردهای 5 دقیقه‌ای سریع، آپگریدهای مختلف برای ربات‌ها، استفاده از سلاح‌های انفجاری و گیم‌پلی هیجان‌انگیز، باعث شده‌اند که Mech Arena یک بازی اکشن لذت‌بخش با بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل‌پلی باشد.

این بازی حالت‌های مختلف مبارزه مثل free-for-all و نبردهای تیمی 2v2 یا 5v5 دارد و می‌توانید با دوستان خود در تورنمنت‌های مختلف هم شرکت کنید. با وجود آن‌که قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی برای ربات شما وجود دارد، بازی هم‌چنان ساده و دارای نبردهای سریع است؛ پس اگر خیلی اهل بازی‌های رقابتی طولانی و پیچیده نیستید، این بازی برای شما ایده‌آل خواهد بود.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Plarium Global Ltd
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


Xenowerk

Xenowerk یک تیراندازی سوم شخص از بالا به پایین با دید ایزومتریک است. بازی شامل 70 سطح برای پاکسازی است. از یک سبک کنترل دوتایی استفاده می‌کند که در آن برای حرکت صحیح به هر دو نیاز دارید. این بازی همچنین شامل گرافیک مناسب، کلکسیون‌های مختلف، قدرت‌های ویژه است. همچنین اگر دوست داشته باشید، با اکثر کنترلرهای سخت افزاری نیز کار می‌کند.

بهترین بازی شوتر

صادقانه بگویم، بازی ایراد زیادی ندارد. کمی قدیمی‌تر است و این بدان معناست که اگر بخواهید از کنترل‌های روی صفحه استفاده کنید، برخی از کنترل‌ها و مکانیک‌ها به اندازه بازی‌های تیراندازی جدیدتر ظاهر نمی‌شوند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Pixelbite
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


بهترین بازی‌‌ های اندروید و iOS : رانر

Subway Surfers

چطور می‌توان به ژانر رانر اشاره کرد و از بازی سابوی سرفر نامی نبرد؟ این بازی، جزو معدود بازی‌هایی است که تنها در گوگل پلی به بیش از یک میلیارد دانلود رسیده است.

بهترین بازی ساب وی سورف

اگر واقعا هنوز این بازی را نمی‌شناسید، شما در این بازی در نقش یک پسر بچه بازی می‌کنید که چون روی قطارها با اسپری نقاشی کشیده است باید بر روی ریل‌های قطار و با جاخالی دادن خود قطارها و موانع دیگر از دست نگهبان آنجا فرار کند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: SYBO Games
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


Alto’s Odyssey

یکی از بهترین بازی‌های رانر اندروید، Alto’s Odyssey است. این در اصل یک دونده بی‌پایان است که در آن شما به عنوان آلتو به ماجراجویی خواهید رفت. ترفندهایی را برای کسب امتیاز، به دست آوردن ارتقاء، لباس‌های مختلف و کسب امتیاز بالا انجام می‌دهید.

بهترین بازی

به علاوه از موسیقی متن آرام محیط و تصاویر پس‌زمینه فوق‌العاده لذت ببرید. زمانی که فقط 10 یا 15 دقیقه فرصت دارید، بازی فوق العاده‌ای عمل خواهد کرد و به خوبی وقت شما را پر می‌کند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Noodlecake
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


Vector: Parkour Run

یک بازی دو بعدی در ژانر رانر و با تم پارکور!

بهترین بازی vector

در بازی وکتور شما در نقش یک کارمند بازی می‌کنید که قصد دارد از شرکت فرار کند و مامورها به دنبال او هستند. و شما (زمانی که جان‌تان در خطر است) هنگام فرار ترجیح می‌دهید که حرکات نمایشی و پارکور انجام دهید!

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: NEKKI
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان (به همراه نسخه ویژه یک دلاری)
  • امتیاز: 4.4


!Crash Bandicoot: On the Run

از همان لحظه خریده شدن استودیو فوق‌العاده King توسط اکتیویژن‌بلیزارد، گمان می‌رفت که در آینده نزدیک شاهد بازی‌های موبایلی از روی آی‌پی‌های اکتیویژن‌بلیزارد خواهیم بود.

بهترین بازی crash روی گوشی

!Crash Bandicoot: On the Run یکی از این مثال‌هاست که شما در آن کرش را کنترل می‌کنید که در چارچوب بازی‌های رانر در حال فرار از دست دشمنانش است.

باید دید بعد از خریده شدن اکتیویژن‌بلیزارد‌ و کینگ توسط ایکس‌باکس شاهد چه بازی‌های موبایلی توسط کینگ خواهیم بود.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: King
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


Temple Run

اسطوره بازی‌های رانر، تمپل ران است که جزو بازی‌های بسیار قدیمی موبایل شمرده می‌شود.

بهترین بازی تمپل ران

این بازی نیز مانند تمام بازی‌های رانر باید به دویدن ادامه دهید و از موانع مختلف بازی جاخالی دهید، در غیر این صورت به دام خواهید افتاد و باید بازی را از اول شروع کنید. گرافیک بازی کمی از استانداردهای امروزه فاصله دارد اما با این حال تجربه آن به شما پیشنهاد می‌شود.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Imangi Studios
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


Tomb of the Mask

یک بازی تقریبا آرکید که اگر به بطن آن نگاه کنید یک بازی رانر به تمام معناست!

در طول این بازی شما کنترل یک موجود کوچک را در اختیار خواهید گرفت که قصد دارد از موانع بازی فرار کند. شما می‌توانید جهت حرکت را مشخص کنید تا موجود بازی با تمام سرعت، تا می‌تواند در آن جهت حرکت کند. موانع بازی بسیار زیاد است و سرعت بازی، بسیار بالا. شما باید سرعت عمل بسیار خوبی داشته باشید تا بتوانید امتیاز بالایی ثبت کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Playgendary Limited
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


بهترین بازی های اندروید و iOS : دسته جمعی

Rocket League Sideswipe

Rocket League Sideswipe یکی از محبوب‌ترین بازی های آرکید چند سال اخیر است. این یک نسخه دو بعدی از نسخه کلاسیک رایانه شخصی و کنسول بازی است. شما و یکی از هم تیمی‌های خود به اطراف می‌چرخید و سعی می‌کنید یک توپ فوتبال را در مقابل دو حریف به دروازه بکوبید.

بهترین بازی راکت لیگ

این نسخه دارای حالت های 1v1 و 3v3 نیز برای تنوع است. مسابقات در دو دقیقه انجام می‌شود و حتی مسابقات آفلاین را نیز به نمایش می‌گذارد. یک Rocket Pass با برخی سفارشی‌سازی‌های اضافی و یک حالت معمولی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بدون تأثیر بر رتبه خود بازی کنید. این بازی یک سرگرمی کامل و بدون هیچ گونه جنبه منفی است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Psyonix Studios
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.2


Brawl Stars

Brawl Stars جدیدترین بازی سوپرسل، توسعه دهندگان کلش آف کلنز و کلش رویال است. این بازی آنلاین به طرز شگفت انگیزی جذاب است. شما و چند بازیکن آنلاین تصادفی دیگر در چندین نوع بازی مختلف به مصاف دیگر بازیکنان می‌روید. این حالت‌ها شامل سه در مقابل سه، دو در مقابل دو و یک در مقابل یک است.

بهترین بازی استراتژی

Brawl Stars یک بازی سریع با یک سری اکشن است. سوپرسل یک بازی بسیار خوب دیگر را به کارنامه خود افزوده است. ظاهرا این ناشر تصمیم ندارد تا از خلق بازی‌های اعتیادآور دست بردارد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Supercell
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.2


Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free

استیکمن پارتی، مصداق بارز یک بازی کامل است. در این بازی، مراحل مختلف با چالش‌های مختلف برای 1 تا 4 نفر وجود دارد که هر کدام جذابیت بسیاری دارند.

بهترین بازی stickman

اگر با دوستان خود جمع شده‌اید، به شدت پیشنهاد می‌کنیم حتما یک بار استیکمن پارتی را تجربه کنید چرا که لحظات خنده‌دار زیادی را تجربه خواهید کرد. در این بازی هر بازیکن یک رنگ دارد و سعی می‌کند در رنج وسیعی از بازی‌های مختلف امتیاز نهایی بیشتری کسب کند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: PlayMax Game Studio
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


Heads Up

یک بازی که توسط الن در الن شو معرفی شد و موفقیت‌های بسیاری کسب کرد.

بهترین بازی

در این بازی دسته جمعی، یک نفر گوشی را بر روی پیشانی خود می‌گذارد. بر روی گوشی یک کلمه نوشته خواهد شد که می‌تواند جسم، شخص، حرکت و یا هرچیزی باشد. سپس دیگران باید بدون اشاره مستقیم، آن را برای شخص توصیف کنند. اگر کلمه درست حدس زده شد امتیاز مثبت و اگر نه، سراغ کلمه بعدی خواهند رفت. تیمی که بتواند در مدت زمان معین، کلمات بیشتری را حدس بزند برنده خواهد بود.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Warner Bros. International Enterprises
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان (با پرداخت‌های درون برنامه‌ای زیاد!)
  • امتیاز: 3.6


بهترین بازی های اندروید و iOS : سند باکس

Minecraft

پرفروش‌ترین بازی تاریخ صنعت گیم به یک دلیلی به این مقام رسیده است و آن دلیل هم بهترین بودن آن است!

بهترین بازی اندروید و iOS

این بازی المنت‌های سوروایول زیادی را نیز درخود جا داده است اما مهمترین ویژگی ماینکرفت آزادی و حق انتخاب‌های آن است. شما در این بازی می‌توانید هر سازه‌ای که دوست دارید را بسازید! با یک سرچ ساده و دیدن سازه‌هایی که مردم ساخته‌اند کاملا متوجه این جمله خواهید شد: “هرچیز که بخواهید می‌توانید بسازید.”

گیم‌پلی و گرافیک بازی تا حد ممکن ساده است و اما این سادگی باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Mojang
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: 7.49 دلار
  • امتیاز: 4.6


Roblox

روبلاکس در اصل مجموعه بسیاری از مدل بازی‌های مختلف است، اما سازنده بازی اصرار بر سند باکس بودن آن دارد. این بازی قطعا جایی در لیست بهترین بازی های اندروید و iOS دارد و به خاطر خواسته سازنده، آن را در بخش سند باکس قرار می‌دهیم!

بهترین بازی اندروید و iOS

در روبلاکس شما تجارب بسیار زیاد و مختلفی خواهید داشت و حتی می‌توانید تجربه‌های جدیدی برای دیگر بازیکنان خلق کنید. گرافیک ساده و گیم‌پلی جذاب و متنوع آن تضمین می‌کند که تجربه تکراری کمی را روبلاکس ببینید. این بازی کلا درمورد ساخت تجربه‌های مختلف و اشتراک گذاری آن‌هاست.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Roblox Corporation
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : پازل و معمایی

Where is my Water

در این لیست از بازی‌ها تعداد عناوین نوستالژی زیادی حضور دارند که به اکثر آن‌ها اشاره کردیم و خواهیم کرد.

بهترین بازی معمایی

یکی از این بازی‌های نوستالژی، تمساح دوست داشتنی بود که می‌خواهد حمام کند اما آب قطع است! و این وظیفه انسانی و قلبی ماست که آب حمام او را برایش تامین کنیم. گیم‌پلی بازی پازلی و بسیار خاص است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Disney
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: 1.99 دلار
  • امتیاز: 4.6


Candy Crush Saga

در این سبک از بازی‌ها، نسخه‌های مختلف بسیار زیادی وجود دارد، اما هیچ یک نتوانسته‌اند به موفقیت کندی کراش دست یابند.

بهترین بازی

آبنبات‌های رنگی بازی را جابه‌جا کنید تا ست‌های سه‌تایی (یا بیشتر) از آبنبات‌های یکسان بسازید. با این کار امتیاز خواهید گرفت و آبنبات‌های بیشتری وارد بازی می‌شوند. روند بازی به قدری ادامه خواهد داشت که دیگر نتوانید بازی را ادامه دهید!

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: King
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


Cube Escape Collection

این بازی در اصل مجموعه‌ای از دیگر بازی‌های Cube Escape است که هر کدام بسیار موفق بودند.

بهترین بازی معمایی

در این مجموعه از بازی‌ها شما سعی می‌کنید تا با حل کردن معماهای مختلف از اتاقی که در آن قرار دارید فرار کنید. معماهای بازی کمی چالشی و سخت هستند و برای حل کردن آن‌ها باید کمی فسفر بسوزانید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Rusty Lake
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.7


Cut the Rope

رساندن آبنبات به موجود کوچیک و دوست داشتنی، وطیفه اصلی ما در بازی Cut the Rope است.
بهترین بازی معمایی

در این بازی آبنبات‌ها از طناب آویزان شدند و شما باید در زمان مناسب این طناب‌ها را قطع کنید تا آبنبات به سمت هدف پرت شود. بازی معماهای زیاد و جالبی دارد که برای حل کردن بعضی از آن‌ها باید کمی بیشتر تفکر کنید. حتی بعد از حل کردن آن‌ها باید چندبار تلاش کنید تا در نهایت بتوانید در زمان مناسب ایده خود را اجرا کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: ZeptoLab
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


Monument Valley

یک بازی با گرافیک بسیار جذاب و خاص که گیم‌پلی جذاب و خاص را نیز را باهم ارائه می‌دهد.

بهترین بازی

در طول این بازی شما باید به مادر و دختر قصه کمک کنید تا در هر مرحله به نقطه انتهای مسیر خود برسند. البته روشی که شما این کار را انجام خواهید داد با دیگر بازی‌ها متفاوت است و همه چیز به زاویه دید شما بستگی دارد!

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Ustwo Games
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: 3.99 دلار
  • امتیاز: 4.8


2048

یک بازی عددی ساده اما چالش برانگیز!

بهترین بازی

در این مورد از لیست بهترین بازی های اندروید و iOS ، چند کاشی در اختیار شما قرار می‌گیرد که هر کدام یک عدد توان دویی روی آن‌ها نوشته شده است. شما فقط می‌توانید تمام کاشی‌ها را در 4 جهت مختلف تکان دهید، با این کار کاشی‌هایی که به یکدیگر برخورد می‌کنند و عدد برابری دارند باهم ترکیب شده و یک کاشی با عدد مجموع خودشان را می‌سازند. هدف نهایی بازی رسیدن به عدد 2048 است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Androbaby
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


Old man’s Journey

با مرد پیر بازی “ماجراجویی مرد پیر” همراه باشید و با حل کردن معماهای مختلف راه را برای او باز کنید.

بهترین بازی معمایی

این بازی گیم‌پلی خاص به همراه مراحل و معماهای خاصی دارد که مثل آن را احتمالا ندیده‌اید. شما با تغییر دادن محیط مانند کم یا زیاد کردن ارتفاع یک تپه سعی می‌کنید مسیری را برای پیر مرد باز کنید تا به مسیر خود ادامه دهد. همچنین در طول این مسیرها داستان زیبایی برای شما روایت خواهد شد.

برخی اطلاعات بازی:


Homescapes

اگر اهل خانه‌داری و کارهای خانه و طرفدار بازی‌های ساده با سبک وصل‌کردنی مثل کندی کراش هستید، این بازی برای شماست.

بازی خانه داری برای گوشی homescapes

قبل‌تر با بازی شبیه‌ساز مزرعه‌داری و شهرسازی Township با استودیوی Playrix آشنا شده بودیم. عنوان Homescapes هم یکی از بازی‌های سری Scapes این استودیو است که با گیم‌پلی بسیار ساده مرتب‌کردنی و انجام مینی‌گیم‌های معمایی ولی ساده، به تعمیر خانه خود خواهید پرداخت.

اگر از این بازی لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم دو بازی دیگر این سری، به نام‌های Gardenscapes و Fishdom که تقریبا همانند همین نسخه ولی با تم‌های باغ‌بانی و پرورش ماهی هستند را هم نصب و تجربه کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Playrix
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


بهترین بازی های اندروید و iOS : شبیه‌سازی

Goat Simulator

شبیه‌ساز بز! بله درست شنیدید، شما در این بازی در نقش یک بز بازی خواهید کرد و در نقشه‌های بزرگ بازی سرگرم خواهید شد.

یکی از بازی‌هایی که هیچکس حتی سازنده آن انتظار نداشت به موفقیتی برسد، Goat Simulator است. هر چیز بازی ساده است، از گرافیک تا گیم‌پلی، اما با این حال به طرز عجیبی، بازی کردن آن بسیار لذت بخش (بز در حال ماشین راندن!) است. البته بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز، این بازی دقت واقع‌گرایانه ندارد و ادویه تخیل را نیز به آن افزوده است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Coffee Stain Publishing
  • مناسب برای توجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


Cash, Inc. Money Clicker Game & Business Adventure

هدف شما در این بازی که Cash یا پول نام دارد فقط یک چیز است: پول و پول بیشتر!

بهترین بازی شبیه سازی

در بازی کش شما سعی دارید با راه‌اندازی کسب و کارهای مختلف، درآمد بیشتری کسب کنید و با آن درآمد، درآمد بیشتری به دست آورید. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است، به قدری که شما با لمس کردن صفحه، انتخاب می‌کنید پول‌تان کجا سرمایه‌گذاری شود و بعد درآمد خود را دریافت می‌کنید. صداگذاری جذاب و پول درآوردن در بازی باعث شده تا لذتی اعتیادآور را تجربه کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Lion Studios Plus
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.7


Prison Empire Tycoon-Idle Game

سری بازی‌های تایکون معمولا قصد دارند تا با شبیه‌سازی برخی فعالیت‌ها یا سازمان‌ها، یک بازی استراتژیک جذابی را ارائه کنند.

بهترین بازی شبیه سازی

در  این بازی از سری، استودیو Codigames قصد دارد تا مدیریت زندان‌ها را به دست شما بسپرد. شما باید زندان خود را ارتقا دهید، امنیت آن را بالا ببرید و حتی سعی کنید فعالیت‌های زندان را به سمت درآمدزایی هدایت کنید. در بازی باید حواستان به زندانی‌ها باشد، که هم رضایت آن‌ها را جمع کنید تا فکر فرار به سرشان نزند و اگر یک زندانی شروع به فرار کرد جلوی آن را بگیرید و کاری کنید که دیگر این فکر را از سرش خارج کند!

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Codigames
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


TV Empire Tycoon – Idle Game

وقتی یک سری بازی‌ها تمرکز شبیه‌سازی دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند، قطعا نمی‌توان فقط به معرفی یک بازی از آن‌ها بسنده کرد.

بهترین بازی شبیه سازی

در این بازی از سری تایکون، شما به مدیریت یک کانال تلویزیونی می‌پردازید. بخش‌ها و زیرمجموعه‌های مختلفی همچو اخبار و مسابقات ورزشی راه‌اندازی کنید و با مدیریت آن‌ها سعی کنید درآمد و محبوبیت بیشتری برای کانال خودتان جذب کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Codigames
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.2


Township

از زندان‌داری و مدیریت شبکه تلویزیونی فاصله بگیریم؛ حالا نوبت آن است که محصولات خود را از مزرعه‌تان برداشت کنید و با سود پول آن، شهر خود را بسازید.

بازی شبیه‌سازی مزرعه‌داری و کشاورزی اندروید township

هویج، گندم، ذرت و سایر محصولات زمین‌های کشاورزی خود را برداشت کنید و به گاو و گوسفندهای خود برسید، یادتان نرود که سری هم به مرغ‌ها بزنید تا تخم مرغ‌های تازه را جمع‌آوری کنید! بیزینس خود را گسترش دهید و حتی به دنبال گنج در جزایر دورافتاده بروید.

به طور خلاصه، با Township از مزرعه‌داری و کشاورزی در یک بازی فوق‌العاده دوست‌داشتنی و بامزه لذت ببرید و تماشا کنید شهرتان چطور رشد خواهد کرد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Playrix
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


Cats & Soup – Cute idle Game

اگر فکر کردید بازی قبلی دوست‌داشتنی‌ترین بازی لیست ما بود، اشتباه می‌کردید. حالا به یک بازی به معنای واقعی کلمه، «کیوت» می‌رسیم!

دانلود بازی گربه برای گوشی cats and soup

در یک بازی بی‌نهایت دوست‌داشتنی برای طرفداران بی‌شمار گربه‌ها، سوپ بپزید و ریلکس کنید! این عنوان به هیچ عنوان یک بازی هیجان‌انگیز و با امکانات بالا نخواهد بود، بلکه فقط مناسب آرامش و لذت بردن از تماشای غذا درست کردن گربه‌ها است. بازی به همین سادگی است که گفتیم، پس سریع‌تر نصب کنید و چند روزی با آن سرگرم باشید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: HIDEA
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.8


بهترین بازی های اندروید و iOS : استراتژی

Clash of clans

کلش آف کلنز نه تنها یکی از بهترین بازی‌های استراتژی در موبایل است، بلکه با ایده‌های جدیدی که عرضه کرد، این ژانر را برای همیشه تغییر داد و باعث تکامل یافتن آن شد.

بهترین بازی کلش اف کلنز

بازی کلش آف کلنز بسیار محبوب شد و حتی در کشور خودمان نیز بسیاری آن را می‌شناسند. قبل از کلش آف کلنز تقریبا تمام بازی‌های استراتژی موبایل تفاوت زیادی با بازی‌های کارتی نداشتند و صرفا در حد جا به جا شدن چند عدد بر روی صفحه بودند. دست آوردی که کلش آف کلنز برای سبک استراتژی داشت، قابلیت کنترل افراد هنگام نبرد است که باعث می‌شود ابعاد تفکر و نقشه کشیدن را به سطحی جدید ببرد. در این بازی شما سربازهای مختلف را کنترل می‌کنید و با قوانین ساده اما هوشمندانه به نبردهای مختلف با دیگر دهکده‌ها می‌روید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Supercell
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


Bad Piggies

یک بازی درمورد یکی از منفورترین و در آن واحد دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های فرعی بازی‌ها!

بهترین بازی استراتژیک

بازی Bad Piggies درمورد خوک‌های سبز رنگ بازی Angry Birds است که شما را وادار می‌کند تا در جبهه مخالف بازی بجنگید. البته تفاوت دو بازی، فقط در هدف کلی نیست و بلکه تقریبا تمام بخش‌های دو بازی حتی ژانرشان با یک دیگر متفاوت است. در این بازی شما به خوک‌ها کمک می‌کنید تا ماشین‌ها و سازه‌های مختلفی بسازند تا در شرایط و مسیرهای مختلف به خط پایان برسند. گیم‌پلی خاص و دقت بالای شبیه‌سازی‌های آن باعث شده تا بتوانیم Bad Piggies را یکی از بهترین بازی های استراتژی بنامیم و آن را به لیست اضافه کنیم.

برخی اطلاعات بازی:


Plague Inc

یک بازی استراتژیک تقریبا متفاوت که به شما وظیفه کشتن تمام افراد روی زمین را می‌دهد!

بهترین بازی ویروسی

در این بازی شما کنترل یک ویروس را در دست دارید و سعی می‌کنید تا ویروس را از حالت اولیه تحویل بگیرید و یک ویروس خطرناک و کشنده تحویل دهید. در طول بازی شما به صورت کلی دو خصوصیت ویروس مبنی بر قدرت ابتلا و قدرت کشندگی را مدیریت می‌کنید و با استفاده از این دو باید انسان‌ها را از این کره خاکی محو کنید!

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Ndemic Creations
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.7


Plant Vs. Zombies

یک بازی استراتژیک که احتمالا بارها آن را دیده و شاید تجربه نیز کرده‌اید! به صاحب خانه بدشانس بازی کمک کنید تا با کاشتن چند گیاه از خانه خود در مقابل حمله زامبی‌ها دفاع کند.

بهترین بازی اندروید و iOS

در طول بازی شما چند گیاه مختلف با کارایی‌های مختلف در دست خواهید داشت که با جمع‌آوری نور آفتاب می‌توانید آن‌ها را بکارید تا از قدرت آن‌ها استفاده کنید. البته این که چه گیاهی را در چه مکانی قرار می‌دهید به شما و استراتژی شما بستگی دارد. زامبی‌ها در موج‌های مختلف به سمت شما حمله خواهند کرد و ابتدا گیاه‌ها را خواهند خورد، اگر گیاه‌ها تمام شوند و به خانه برسند شما بازی را خواهید باخت.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: ELECTRONIC ARTS
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


Clash of Kings

اگر کلش آف کلنز، بخش جدیدی را به ژانر استراتژیک اضافه کرد و در آن بخش بهترین است، Clash of Kings یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک در بخش قدیمی ژانر است و هنوز جذابیت و موفقیت بسیاری دارد.

بهترین بازی کلش اف کینگز

در بازی، شما حاکم هستید و سعی دارید تا دهکده خود را گسترش دهید و سربازهای مختلف تربیت کنید و با پیشرفت در بخش‌های مختلفی همچو تجهیزات دفاعی و تولید منابع، در نهایت به یک حکومت مقتدر تبدیل شوید. در بازی بازیکنان زیادی با شما همسایه خواهند بود که شما می‌توانید با آن‌ها اتحادی تشکیل دهید و یا آن‌ها را به غارت ببرید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Elex Wireless
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.1


بهترین بازی های اندروید و iOS : بتل رویال

PUBG

وقتی می‌خواهیم به بازی‌های ژانر بتل رویال بپردازیم، نمی‌توان بازی که این ژانر را به محبوبیتی که الان دارد رساند را نادیده گرفت.

بهترین بازی pubg

بازی پاب‌جی که احتمالا تعداد زیادی از شماها آن را می‌شناسید. اولین بازی بتل رویال نیست اما توانست بتل رویال را به یک سبک مجزا تبدیل کند. بازی با برچسب قیمت 30 دلاری عرضه شد و توانست 70 میلیون نسخه بفروشد که عدد بسیار بالایی حتی برای بازی‌های داستانی است چه برسد به بازی‌های تمام آنلاین. البته بازی هم‌اکنون به خاطر رقابت داغ، رایگان شده است. شما در بازی به همراه بازیکنان دیگر در یک جزیره اسپان می‌شوید و ابتدا سراغ جمع‌آوری منابع و اسلحه‌ها می‌روید و سپس به کشتن دیگر بازیکنان خواهید پرداخت.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Level Infinite
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.1


Apex

بعد از موفقیت بزرگ به دست آمده توسط پاب‌جی، پابلیشرهای بزرگی سعی کردند تا یک حضور موفق در این سبک داشته باشند.

بهترین بازی apex

یکی از این پابلیشرها، EA بود که سعی کرد دنیای تایتان‌فال با تمام مکانیزم‌های گیم‌پلی جذاب آن را به ژانر بتل رویال بیاورد. نتیجه این تلاش Apex نام دارد که هم‌اکنون جزو محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال است. چیزی که این بازی را از دیگر بتل رویال‌ها جدا می‌کند، گیم‌پلی بسیار جذاب و خاص آن است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: ELECTRONIC ARTS
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


Call of Duty: Mobile

وقتی که بازی‌های بتل رویال به اوج محبوبیت خود رسیدند و حتی پابلیشرهای مختلفی در این زمینه موفق بودند، به راحتی می‌شد حدس زد که سری کال آف دیوتی که محبوب‌ترین سری شوتر تاریخ است هم وارد این ژانر خواهد شد.

بهترین بازی کالاف دیوتی

البته نسخه موبایل کال آف دیوتی علاوه بر بخش جذاب بتل‌ رویال، بخش مبارزات عادی در مپ‌های محبوب بازی‌های قبلی را نیز دارد تا یک تجربه شوتر کامل را برای شما ایجاد کند. اگر به سبک شوتر علاقه دارید، حتما باید نسخه موبایل COD را تجربه کنید چرا که از کامل‌ترین و بهترین بازی های موبایل است.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Activision Publishing, Inc
  • مناسب برای مثبت 17 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


Cyber Hunter

البته که پابلیشرها و نام‌های بزرگ، تنها افرادی نیستند که در این ژانر فعالیت می‌کنند و به موفقیت می‌رسند، بلکه بازی‌سازان مستقل نیز در این ژانر بزرگ حضور دارند.

بهترین بازی بتل رویال

همه‌چیز در این بازی مانند یک بتل رویال عادی است اما یک تفاوت کوچیک در گیم‌پلی بازی باعث شده است تا تجربه آن کاملا متفاوت و جذاب شود. این تغییر، امکان بالا رفتن از دیوار راست است! در بازی سایبر هانتر شما می‌توانید از هر سطحی بالا بروید. این تغییر جزئی باعث شده تا سبک بازی بازیکنان تغییر کند و جذابیت بازی بالا رود.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: NetEase Games
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.0


Agar.IO

تعریف بازی بتل رویال، شوتر بودن نیست، بلکه به طور کلی به بازی‌هایی که تعداد بازیکن بسیار زیادی را در یک دست از بازی جا می‌دهند، بتل رویال می‌گویند.

بهترین بازی موبایل

در این بازی متفاوت نسبت به دیگر بازی‌های لیست، شما در قالب یک حباب هستید که با جذب حباب‌های کوچک‌تر، بزرگ می‌شوید. با خوردن بازیکنان کوچک‌تر از خودتان، آن‌ها را از بازی حذف خواهید کرد و مانند دیگر بازی‌های بتل رویال، آخرین نفری که زنده بماند برنده خواهد بود.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Miniclip.com
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 3.9


بهترین بازی های اندروید و iOS : رقابتی

Brawlhalla

شاید اسم این بازی را نشنیده باشید، اما یکی از بهترین بازی های رقابتی موبایل همین Brawlhalla است.

بهترین بازی فایتینگ

این بازی در مقایسه با برخی دیگر بازی‌های رقابتی یک سر و گردن بالاتر است. چرا که بازی برای ساخته شدن در موبایل طراحی شده است. اما اکثر بازی‌ها صرفا پورت ساده از نسخه کنسول و پی‌سی هستند. این بازی دو بعدی که توسط یوبیسافت ساخته شده است، گیم‌پلی بسیار جذاب دارد و بازی‌های مختلف و بخش چندنفره تا 8 بازیکن به صورت همزمان دارد. به طور کلی اگر به این ژانر علاقه دارید، حتما تجربه این بازی را از خود دریغ نکنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Ubisoft Entertainment
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


Shadow Fight 3 – RPG fighting

وقتی نسخه اول این سری عرضه شد یک بازی دو بعدی ساده بود که با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شد. به مرور، بازی بهتر و بهتر شد تا با عرضه نسخه سوم، بازی سه بعدی نیز شده و در همه جهات پیشرفت چشمگیری داشته است تا یکی از بهترین بازی های رقابتی شمرده شود.

بهترین بازی فایتینگ

بازی حالت داستانی نیز دارد که در مابین مسابقات برای شما روایت می‌شود. در طول بازی شما با زره‌ها و اسلحه‌های مختلفی کار خواهید کرد که هر کدام حرکات ویژه خاص خود را دارند و باعث می‌شود تا گیم‌پلی بازی تکراری نشوند. اگر به بازی‌های فایتینگ سنتی علاقه دارید، Shadow fight 3 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: NEKKI
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


Bowmasters

بازی Bowmasters تجربه رقابتی بسیار خوبی برای شما و دوستانتان رقم خواهد زد. با وحشیانه‌ترین اسلحه‌ها هدف‌گیری کنید و به جون دشمنانتان بیوفتید!

بهترین بازی اندروید

در این بازی شما فقط وظیفه هدف‌گیری دارید، دو متغیر زاویه شلیک و قدرت آن را انتخاب کنید و به صورت نوبتی به دشمنتان شلیک کنید. در نهایت شخصی برنده است که بتواند زودتر حریف خود را به قتل برساند. 60 شخصیت متفاوت در بازی وجود دارد که با مرور زمان و پیشرفت در بازی آن‌ها را باز خواهید کرد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Playgendary Limited
  • مناسب برای مثبت 17 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


Skullgirls: Fighting RPG

یکی دیگر از بازی‌هایی که صرفا پورت ساده نیست و جذابیت و DNA خاص خود را دارد، Skullgirls نام دارد.

بهترین بازی فایتینگ

این بازی ترکیب دو ژانر فایتینگ و نقش آفرینی است و تمرکز ویژه‌ای بر هر دو بخش دارد.این به این معنی است که شما در این بازی کاراکتر خود را شخصی‌سازی کرده و ارتقا خواهید داد. گیم‌پلی بازی بیشتر شبیه فایتینگ‌های سنتی است ولی همچنان تواسنته جذابیت آن بازی‌ها را به روش مناسبی به موبایل بیاورد.

معرفی بهترین بازی‌های رایگان در سبک‌های مختلف

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Autumn Games, LLC
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.7


Tank Stars

یک بازی بسیار جذاب که شباهت زیادی به بازی Bowmaster دارد و اگر از آن جذابیتش بیشتر نباشد، کمتر از آن نیست!

بهترین بازی اندروید و iOS

در دنیای دوبعدی این بازی شما کنترل یک تانک را برعهده خواهید گرفت که تیرهای خاص و عجیبی دارد که هر کدام به یک شیوه خاص به دشمن آسیب می‌زنند. تانک خود را جا‌به‌جا کنید تا از تیررس دشمن خارج شود و با تنظیم کردن زاویه و قدرت شلیک، به سمت دشمن شلیک کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: CASUAL AZUR GAMES
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


Injustice: Gods Among Us

همانطور که در توضیحات بازی‌های قبلی گفتیم، از اینجا به بعد صرفا با بازی‌های رقابتی آشنا می‌شویم که برگرفته از بازی‌های کنسول و پی‌سی هستند.

بهترین بازی اینجاستیس

در این بازی شما در نقش شخصیت‌های مختلف دنیای DC بازی می‌کنید و به رقابت با دیگر بازیکنان می‌پردازید. گیم‌پلی بازی شاید ایده‌آل نباشد و بعد از مدت طولانی کمی تکراری حس شود.

برخی دیگر از بازی‌ها مانند مورتال کمبت و استریت فایتر نیز مانند اینجاستیس بر روی پلتفرم موبایل حضور دارند اما بسیار شبیه به یکدیگر هستند و همان ایرادات را دارند، به همین دلیل به معرفی یکی از آن‌ها بسنده می‌کنیم.

برخی اطلاعات بازی:


League of Legends: Wild Rift

وقتی درمورد بازی‌های رقابتی صحبت می‌کنیم، نمی‌توان به سبک MOBA اشاره نکرد. بازی‌های این سبکی، مانند DotA و League of Legends مدت‌هاست به محبوبیت بسیار زیادی رسیده‌اند و جزو بازی‌های بسیار اعتیادآورد محسوب می‌شوند!

پوستر بازی لیگ آف لچندز وایلد ریفت

نسخه موبایل League of Legends، بر خلاف بسیاری از بازی‌های پورت‌شده از PC، یک نسخه بهینه و بسیار لذت‌بخش است. در یک رقابت 5 به 5 هیروی خود را انتخاب کنید و به نبرد دشمنان خود بروید. هدف یک چیز است: تخریب مقر تیم حریف به نام نکسوس!

پس اگر اهل بازی‌های رقابتی استراتژیک و خصوصا سبک MOBA هستید، به هیچ عنوان League of Legends: Wild Rift را از دست ندهید. این بازی بهترین تجربه این سبک روی موبایل را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Riot Games
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 3.6


بهترین بازی های اندروید و iOS : ایرانی

شمشیر تاریکی

شاید بتوان شمشیر تاریکی را یکی از اولین و موفق‌ترین بازی‌های ایرانی دانست. این بازی با موفقیت‌های زیادی که به‌دست آورد بر روی کنسول‌ها نیز منتشر شد.

شمشیر تاریکی

شما در بازی شمشیر تاریک در نقش یک نینجا بازی می‌کنید که با حرکات خاصی که دارد سعی می‌کند به نقطه پایان هر مرحله برسد و در طول مسیر همه دشمنان خود را بکشد و جوایز مخفی شده در مراحل را نیز پیدا کند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Crescent Moon Games
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: 1.99 دلار
  • امتیاز: 4.3


آمیرزا

دو بازی آمیرزا و کوییز آف کینگز هر دو با 5 میلیون دانلود در گوگل پلی، جزو موفق‌ترین و بهترین بازی های موبایلی ایران محسوب می‌شوند.

بهترین بازی ایرانی امیرزا

در بازی کلمه‌ای آمیرزا به شما تعدادی حروف مختلف داد می‌شود و وظیفه شماست که تا می‌توانید با استفاده از آن‌ها کلمات بامعنی بسازید. به‌قدری که فکر می‌کنید بازی ساده و راحت نیست و در بعضی از مراحل بسیار درگیر خواهید شد تا کلمات آخر را نیز پیدا کنید.

نکته: این بازی نسخه IOS نیز دارد ولی در اپ استور نیست. برای دانلود آن باید از دیگر سایت‌ها استفاده کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Brain Ladder Game Studio
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.7


پسر خوانده

یک بازی کارتی جذاب با بیش از 2 میلیون دانلود در استورهای ایرانی!

بهترین بازی ایرانی

در بازی پسر خوانده شما شخصیت‌های مختلف را بازی می‌کنید و با گیم‌پلی کارتی به رقابت با دیگران می‌پردازید. بازی هم بخش آفلاین و هم آنلاین را باهم داشته و با گرافیک بسیار جذابی که دارد، یک بازی بسیار خوب به حساب می‌آید. فاز بازی مافیایی بوده و شما در بخش آفلاین آن سعی می‌کنید تا کنترل شهر را به‌دست آورید.

نکته: این بازی نسخه IOS نیز دارد ولی در اپ استور نیست. برای دانلود آن باید از دیگر سایت‌ها استفاده کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Leango Studio
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.7


Quiz Of Kings

دو بازی کوییز آف کینگز و آمیرزا هر دو با 5 میلیون دانلود در گوگل پلی، جزو موفق‌ترین و بهترین بازی های موبایلی ایران محسوب می‌شوند.

بهترین بازی ایرانی

در بازی کوئیز آف کینگز شما به صورت آنلاین به رقابت با دیگر بازیکنان می‌پردازید و به سوالات مختلفی در زمینه‌های گوناگون پاسخ می‌دهید. هرکدام از شما که تعداد پاسخ‌های صحیح بیشتری داشته باشد، برنده خواهد شد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Elyas Nadali
  • مناسب برای تممت سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


هشت خوان: نبردی استراتژیک

یک بازی کارتی دیگر، این بار در ایران باستان!

بهترین بازی ایرانی

در این بازی آنلاین شما می‌توانید هم نبردهای رو در رو بازی کنید و هم بازی‌های چند نفره که تا هشت بازیکن جا دارد. گیم‌پلی بازی کاملا کارتی بوده و شما در حین جمع‌آوری و بازی کردن کارت‌ها شاهد یک روایت از داستان ایران باستان نیز خواهید بود.

نکته: این بازی نسخه IOS نیز دارد ولی در اپ استور نیست. برای دانلود آن باید از دیگر سایت‌ها استفاده کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Abro Studio
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.1


بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : کارتی

Clash Royale

شرکت سوپرسل، یکی از بهترین سازندگان بازی موبایل است. هر بازی جدیدی که توسط این استودیو منتشر می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به میلیون‌ها کاربر می‌رسد و جزو بهترین بازی های ژانری می‌شود که بازی در آن منتشر شده است.

بهترین بازی ایرانی

این بازی از سوپرسل نیز انقلاب جدیدی در ژانر خود معرفی کرد و به همین دلیل باید آن را در لیست بهترین بازی های اندروید و iOS قرار دهیم. اینجا وقتی کارت را بازی می‌کنید، سربازها در جایی که گفتید اسپان می‌شوند و به رقابت می‌پردازند و مثل دیگر بازی‌ها که یک سری عدد رد و بدل می‌شوند، ساده نیست. در این بازی استراتژی و مدیریت منابع حرف اول را می‌زنند و بازی به قدری کامل است که هر چه قدر آن را بازی کنید، بازهم تکنیک‌ها و مهارت‌هایی هستند که از آن‌ها بی‌خبرید.

اگر می‌خواهید این بازی را تجربه کنید، پیشنهاد می‌شود حتما این مقاله را بخوانید: آموزش و معرفی تمام کارت های کلش رویال

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Supercell
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


Hearthstone

تجربه نشان داده که وقتی بلیزارد بازی جدیدی عرضه می‌کند باید به آن توجه خاصی داشته باشیم.

بهترین بازی کارتی

بازی Hearthstone یک از بهترین بازی های استراتژیک کارتی است که توسط بلیزارد منتشر شده است. در طول بازی شما کارت‌های مختلفی جمع‌آوری خواهید کرد و با مکانیک‌های خاص بازی از آن‌ها استفاده خواهید کرد. از همان روز اول عرضه بازی به موفقیت بسیار زیادی رسید و تا هم‌اکنون نیز با دریافت آپدیت‌ها، بازیکنان بیشتری را به خود جذب می‌کند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Blizzard Entertainment, Inc
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 3.6


Legends of Runeterra

Riot games نیز به غولی بزرگ در صنعت گیم تبدیل شده است با عرضه بازی‌های متنوع بزرگان صنعت را به چالش می‌کشد. تا کنون با عرضه بازی‌های League of Legends و Valorant در حال رقابت با بازی‌های Warcraft و Counter بوده که توانسته وارکرفت را پشت سر بگذارد.

بهترین بازی کارتی

این بار شاهد عرضه بازی کارتی توسط رایت گیمز هستیم که بسیاری آن را رقیب مستقیم Hearthstone می‌دانند. بین این دو بازی شباهت‌های زیادی وجود دارد اما با این حال Legends of Runeterra قصد دارد تا با تغییرات جزئی فرمول این بازی‌ها را به تکامل برساند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Riot Games
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.6


GWENT: The Witcher Card Game

در صنعت امروزه رسم است که وقتی یک آی‌پی موفق می‌شود، آن را به هر حوزه ممکن گسترش دهند. بازی ویچر که به موفقیت رسید به مرور کتاب‌های قدیمی آن ترجمه شدند، سریال آن ساخته شد، دنباله بازی آن ساخته شد و اسپین‌آفی از آن برای موبایل‌ها عرضه شد.

بهترین بازی کارتی

این بازی یک اسپین‌آف کارتی از دنیای ویچر است که بسیاری از شخصیت‌ها و موجودات آن را دربر دارد. در این بازی شما به صورت آنلاین به مبارزه با دیگر بازیکنان می‌پردازید و در این مسیر کارت‌های بیشتری را جمع خواهید کرد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: CD PROJEKT S.A
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


MARVEL SNAP

این بار شما به جای ثانوس بشکن بزنید! اگر اهل دنیای ابرقهرمانان و به خصوص مارول هستید، خبر خوب آن است که بازی‌های باکیفیت زیادی برای موبایل ساخته شده‌اند که در دنیای مارول هستند. MARVEL SNAP یکی از آن‌هاست که جزو تحسین‌شده‌ترین بازی‌های کارتی موبایل به شمار می‌رود.

پوستر بازی کارتی موبایل اسنپ Marvel Snap

تیم رویایی مارول خود را با ترکیب قهرمانان و ابرشرورها تشکیل دهید و با سبک خود به رقابت با سایرین بپردازید. هر بازی تقریبا سه دقیقه طول خواهد کشید و استراتژی و حرکات شما در این زمان، تعیین‌کننده نتیجه خواهد بود.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Nuverse
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : سمی و رو مخ!

Getting Over it with Bennett Foddy 

با دیدن این بازی از دور، قطعا فکر خواهید کرد که این، یک بازی پلتفرمر است. اما اگر آن را از نزدیک ببینید و تجربه کنید متوجه می‌شوید که این بازی باید در ژانر خودش (یعنی بهترین بازی های اندروید و iOS : رو مخ) قرار بگیرد.

بهترین بازی

هدف بازی بسیار ساده است شما باید سعی کنید که شخصیت بازی را با استفاده از ابزاری که در دست دارد کنترل کنید و او را به سمت بالا هدایت کنید. شما باید یک نقطه مکانی را انتخاب کنید و با زمان‌بندی مناسب قلاب خود را به آن نقطه بندازید. با این کار شما کمی به سمت بالا حرکت خواهید کرد. اما اگر کوچک‌ترین حرکت اشتباهی را انجام دهید، تعادل را از دست خواهید داد و با سقوطی آزاد به نقطه اول بازی برمی‌گردید و تمام پیشرفت خود را از دست می‌دهید!

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Noodlecake
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: 4.99 دلار
  • امتیاز: 4.0


Dumb Ways to Die

معمولا در بازی‌ها شما قصد دارید که با کشتن بقیه دشمنان، خود را نجات دهید. اما در این بازی شما باید با حل معماهای مختلف، کاراکتر خود را به کشتن دهید.

بهترین بازی

گیم‌پلی بازی و هرچیزی مرتبط به آن بسیار ساده هستند و شما باید در هر مرحله با حل معماهای ساده بفهمید که این بار باید به چه روش احمقانه‌ای بمیرید. دیدن بازی از دور باعث می‌شود که فکر کنید که این بازی نباید جزو بهترین بازی های اندروید و iOS قرار بگیرد اما بعد از بازی کردن متوجه می‌شید که Dumb Ways to Die باید در دسته بهترین بازی‌های رو مخ قرار گیرد.

‌برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: PlaySide Studios Ltd
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 3.9


Kick the Buddy

یکی از بی‌هدف‌ترین بازی‌های موبایل!

بهترین بازی

به صورت ساده، شما در بازی Kick the Buddy باید عروسک درون بازی را با استفاده از انواع و اقسام اسلحه‌ها بکشید، اما نکته مهم این است که این عروسک به هیچ‌وجه نخواهد مرد. شما در طول بازی فقط به این عروسک حمله‌ور خواهید شد که عملا حمله‌های شما بی‌تاثیر هستند!

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Playgendary
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.3


Buddy Toss

شما در بازی Buddy Toss باید کاراکترهای مختلف را به هوا پرتاب کنید و هر بار کاراکتر به سمت شما باز می‌گردد با تب کردن صفحه مجددا او را به هوا پرتاب کنید.

بهترین بازی

باید سعی کنید تا به موقع کاراکتر را پرتاب کنید، با این کار او را به ارتفاع بیشتری پرتاب خواهید کرد. رکورد ارتفاع پرتاب همان امتیاز شماست و باید سعی کنید با افزایش قدرت، رکورد بالاتری را به ثبت برسانید. در بازی Buddy Toss با دریافت امتیاز می‌توانید کاراکترهای جدید را باز کنید، قدرت خود را افزایش دهید و چالش‌های جدید را تجربه کنید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: BIGDOG GAMES
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.4


Slap Kings

بازی اسلپ کینگز گیم‌پلی ساده‌ای دارد، شما باید در یک مسابقه سیلی‌زنی برنده شوید، تنها کاری هم که لازم است انجام دهید، زدن سیلی به حریفان خود است. این بازی آنچنان در کنترل خشم و استرس موفق نیست اما گاهی اوقات می‌توانید عصبانیت خود را به جای انسان‌های واقعی، بر روی کاراکترهای این بازی خالی کنید.

بهترین بازی

در این بازی هرچه محکم‌تر سیلی بزنید، امتیاز بیشتری خواهید گرفت. امتیاز شما از مقدار جان حریف کم می‌شود و اگر بتوانید قبل از آنکه جان خودتان به پایان برسد، با ضربات محکم‌تر، حریفتان را از پای در بیاورید، برنده خواهید شد. بعد از هر پیروزی با دریافت امتیاز، می‌توانید قدرت سیلی‌ زدن یا جان خود را افزایش دهید.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Lion Studios
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.5


بهترین بازی‌ های اندروید و iOS : ترسناک

Dead by Daylight Mobile

یکی از موفق‌ترین بازی های ترسناک مستقل کنسول‌ها که به گوشی‌ها نیز آمده است!

بهترین بازی ترسناک

در این بازی آنلاین چهار به تک، یکی از بازیکنان در نقش قاتل است و قصد دارد که 4 بازیکن دیگر را به قتل برساند و منطقا 4 بازیکن دیگر باید جلوی او را بگیرند. بازی Dead by Daylight با آی‌پی‌های بزرگ ترسناک زیادی قرارداد بسته و توانسته شخصیت‌های آن‌ها را به بازی اضافه کند.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: Behaviour Interactive
  • مناسب برای مثبت 17 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 3.5


Eyes: Scary Thriller – Creepy Horror Game

یک بازی ترسناک با اتمسفری تاریک و جذاب با صداگذاری‌های جذاب!

بهترین بازی ترسناک

در این بازی شما وارد یک عمارت شدید که در آن یک قاتل نقشه قتل شما را در سر دارد. برای نجات خود باید از عمارت فرار کنید اما عمارت پر از معماهای مختلف است که گویی مانند یک ماز بزرگ می‌ماند!

برخی اطلاعات بازی:


Hello Neighbor

برخلاف بازی قبلی و بیشتر بازی‌های این سبک، این بازی اتمسفر تاریک و ترسناکی ندارد و برعکس اتمسفر آن خیلی روشن و شاد است!

بهترین بازی ترسناک

در بازی شما قصد دارید وارد خانه همسایه خود شوید تا به اسرار مخوف آن پی ببرید اما در چشمان همسایه‌تان شما به عنوان یک مزاحم دیده می‌شوید. یکی از نقاط قوت بازی که باعث افزایش جذابیت آن می‌شود، هوش مصنوعی بسیار قدرتمند آن است. به صورتی که به مرور زمان حرکات شما را بررسی می‌کند و بر اساس آن‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اگر چند بار از پنجره برای وارد شدن به خانه استفاده کنید، دفعه بعدی در آن محل یک تله ساخته خواهد شد تا جلوی شما را بگیرد. همه این‌ها باعث می‌شود تا بتوانیم ” سلام همسایه” را به لیست بهترین بازی های اندروید و iOS بی‌افزایم.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: tinyBuild
  • مناسب برای مثبت 10 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.0


Dead Effect 2

یک بازی موبایلی شوتر اول شخص علمی تخیلی نقش آفرینی با برخی المنت‌های ترسناک (!)

بهترین بازی ترسناک

توضیحات مختصر اما کاملی که بالاتر در مورد بازی به آن اشاره کردیم، به صورت کلی بازی را خلاصه می‌کند، این بازی ترکیب چند ژانر مختلف است که این ترکیب را به خوبی انجام می‌دهد. شما در مکان‌های علمی تخیلی، به نبرد با زامبی‌ها خواهید پرداخت که با المنت‌های نقش آفرینی نیز مواجه خواهید شد.

برخی اطلاعات بازی:

  • استودیو سازنده: App Holdings
  • مناسب برای مثبت 17 سال
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز: 4.2

دنیای بازی‌های پلتفرم گوشی بسیار بزرگ و گستره است و به همین دلیل نمی‌توان تمام بازی‌های خوب را در یک مقاله جمع کرد. با این حال ما همواره این مطلب را آپدیت می‌کنیم تا مجموعه‌ای کامل‌تر از بهترین بازی های اندروید و iOS را گردهم آوریم. شما نیز اگر یک بازی می‌شناسید که در این مقاله نبود در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید تا در به‌رو‌زرسانی بعدی آن را به لیست اضافه‌ کنیم.

7 در مورد “بهترین بازی اندروید و آیفون | لیست 118 بازی برتر + دانلود”

  1. چقدر مقاله کاملی بود؛ دوباره قدیمی ها رو دانلود کردم بازی کنم? از جدید ها هم چندتایی رو دانلود کردم الان دارم امتحانشون میکنم. واقعا خوشم اومد!

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH