وین ورک، معمار مسیر شغلی از مبتدی تا حرفه‌ای

هدف هر کسی از شروع به کار در یک موقعیت شغلی این است که در مسیری که علاقه دارد و یا آغاز به کار  کرده است پیشرفت کند. این موضوع ارتباط چندانی به سطح ارشدیت ندارد و دغدغه‌ی تمام افراد شاغل به حساب می‌آید.

این موضوع با دو عامل به نتیجه می‌رسد؛ اول میزان دانش و علمی که یک کارجو کسب کرده است و دوم تجربه‌ای که در زمینه‌ی فعالیت خود دارد. نکته‌ی قابل توجه اینجاست که از آنجایی که رقابت در بازار استخدام بسیار شدید است و شرکت‌ها و سازمان‌ها عموما تمایل به استخدام افرادی دارند که از قبل این تجربه‌ها و دانش‌های مورد نیاز را کسب کرده باشند. اما چگونه می‌توان به بهینه‌ترین حالت مسیر شغلی خود را آغاز کنیم یا در موقعیتی که قرار داریم پیشرفت کنیم.

تقویت مهارت‌ها، شرط اصلی پیشرفت مسیر شغلی

پیشرفت در هر موقعیت کاری، نیازمند کسب مهارت‌ها و ابزارهای مرتبط است. به عنوان اولین قدم برای آنکه بتوان به این مهارت‌ها و ابزارها به طور کامل تسلط پیدا کرد این است که آن‌ها را آموزش ببینیم؛ در واقع آموزش به عنوان اساسی‌ترین راه یادگیری مهارت‌های فنی به حساب می‌آید. به طور کلی افرادی که یک رشته و یا ابزاری را به صورت اصولی و از منابع معتبر آموزش می‌بینند، عمیق‌تر از افرادی که فقط با تجربه آن‌ها را کسب کرده‌اند بر آن موضوع مسلط هستند، زیرا آموزش به صورت تجربی صرفا دارای مواردی است که به آن‌ها نیاز پیدا کرده‌اید و بر کل فلسفه‌ی آن و تمام امکاناتش مسلط نخواهید شد. اما بهترین راه کسب آموزش و مهارت‌های مورد نیاز برای موقعیت‌های شغلی متعدد کدام است؟

آموزش آنلاین، بهترین راه برای یادگیری ابزارها و مهارت‌های متعدد

در چند سال اخیر به دلیل رویدادهای متعدد، نحوه‌ی رفتار و تمایلات افراد دستخوش تغییرات فراوانی شده است. به عنوان مثال همه‌گیری کرونا، ترافیک و آلودگی هوا از جمله مواردی هستند که باعث از بین رفتن تمایل عموم به خروج از منزل و حضور در اجتماعاتی مانند کلاس‌ها شود. از همین رو بسیاری به یادگیری از طریق آموزش آنلاین روی آورده‌اند. کلاس‌های آنلاین به دلیل آنکه تمام دوره‌ی آموزشی به صورت ویدیو در اختیار افراد قرار می‌گیرد، آن‌ها قادر هستند تا هر زمان که تمایل دارند و به دفعات متعدد، به مباحث آموزشی مراجعه کنند.

اما بسیاری از افراد به دلیل اینکه نمی‌توانند در دوره‌های آموزش آنلاین از حضور مدرس بهره ببرند این مدل از یادگیری را نمی‌پسندند. اما نکته اینجاست که به دلیل زمان نامحدود در دوره‌های آموزشی آنلاین، مباحث تا حد امکان بسط داده می‌شوند و مثال‌ها و نمونه‌های بسیاری در حین آموزش مورد بررسی قرار می‌گیرند. به همین جهت، نیاز به یک مدرس در دوره‌های آنلاین به حداقل می‌رسد.

وین ورک، همراه مسیر شغلی کارجویان

وین ورک به عنوان سایت جامع و هوشمند استخدام و آموزش آنلاین، سعی می‌کند تا در تمام مراحل مسیر شغلی همراه کاربران خود باشد. وین ورک با تکیه بر هوش مصنوعی سعی می‌کند تا بهترین کارجو را برای یک موقعیت شغلی پیشنهاد دهد. پروفایل آنلاین وین ورک که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، به عنوان یک رزومه‌ی آنلاین با نام کاربری منحصر به فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد و این امکان را بوجود می‌آورد تا بتوان کارجویان را با توجه به هر آگهی به صورت هوشمند ارزیابی و طبقه‌بندی نمود.

اما وین ورک به همین موضوع بسنده نکرده است. این سایت استخدام با محصولی تحت عنوان مدرسه وین ورک با دوبله دوره‌های آموزشی معتبر جهانی و ساخت دوره‌های آموزش آنلاین از مباحث به روز و پرکاربرد سعی بر آن دارد تا کارجویان را در پیشرفت مسیر شغلی آن‌ها همراهی کند.

همچنین وین ورک علاوه بر دوره‌های پیشرفته برای کارشناسان حوزه‌های مختلف، برای افرادی که قصد دارند در حوزه‌ای که به آن علاقه دارند کار خود را آغاز کنند نیز خدمات آموزشی در نظر گرفته است. وین ورک با تولید دوره‌های آموزشی مهارت‌ها و ابزار اساسی، افرادی را که سابقه‌ی کاری ندارند را با ارائه‌ی آموزش‌های آنلاین بخصوص آماده‌ی ورود به بازار کار می‌نماید. به عنوان مثال، دوره‌ی آموزش آنلاین اکسل به عنوان یکی از بهترین منابع و راهکارها برای یادگیری این مهارت و ابزار کاربردی به حساب می‌آید و باعث می‌شود تا در رقابت برای استخدام شدن در یک موقعیت شغلی به عنوان فردی بدون سابقه‌ی کاری شانس شما افزایش یابد.

وین ورک، در مسیر تحول استخدام و کاریابی

وین ورک با گذشت حدود یکسال از فعالیت خود، همواره سعی بر آن داشته است تا فرآیند استخدام متخصصین در شرکت‌ها و کسب‌وکارهای متعدد را متحول کند. این سایت با تکیه بر هوش مصنوعی و الگوریتم‌ها منحصر به خود، شانس استخدام بهترین متخصص برای یک موقعیت شغلی را تا حد زیادی افزایش داده است. حال با اضافه کردن محصول مدرسه وین ورک گامی دیگر برای رسیدن به تکمیل خدمات کاریابی و استخدام برداشته شده است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH