سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو با بدنه تیتانیومی و نمایشگر ضدخش در راه است

سامسونگ در تدارک عرضه سری گلکسی واچ 5 در اواخر سال جاری میلادی است. مدل‌های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک پیش‌تر در سال 2021 روانه بازار شدند و اکنون اطلاعات جدیدی در رابطه با مدل جانشین آنها منتشر شده است.

آخرین اطلاعات لو رفته توسط یک خبرچین مشهور با نام Ice Universe با مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است. اگرچه امروزه اکثر اسمارت‌واچ‌های درجه یک بازار دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم یا فولاد ضدزنگ هستند؛ اما به‌نظر می‌رسد که غول فناوری کره‌ای خود را برای برداشتن یک گام روبه جلو آماده می‌کند.

ظاهرا گلکسی واچ 5 پرو با ساختار تیتانیومی عرضه خواهد شد. در حال حاضر رقیب این شرکت یعنی اپل اقدام به عرضه اسمارت‌واچ‌های خود با بدنه تیتانیومی کرده است. بنابراین تعجب‌آور نیست که سامسونگ نیز همین روند را دنبال کند. گلکسی واچ 5 پرو جدا از ساختار تیتانیومی جدید خود ظاهرا از شیشه یاقوت کبود نیز بهره خواهد برد.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که این گلس از دوام بالاتری برخوردار بوده و در برابر خط و خش به شکل بهتری از نمایشگر دستگاه محافظت خواهد کرد. شخص خبرچین ادعا می‌کند که ساعت هوشمند پیشرفته آینده سامسونگ مجهز به زه قابل چرخش و سیستم‌عامل Wear OS خواهد بود. همچنین وی افزود که گلکسی واچ 5 پرو فاقد حواشی باریک در اطراف نمایشگر خواهد بود.

گلکسی واچ 4 گلف ادیشن

شایان به ذکر است که بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل آینده از طراحی عریض‌تر نسبت به دستگاه نسل قبلی خود برخوردار خواهد بود. متاسفانه موارد فوق تنها اطلاعات قابل دسترس پیرامون اسمارت‌واچ آینده سامسونگ به‌شمار می‌روند. بنابراین به منظور دستیابی به جزئیات بیش‌تر کماکان بایستی منتظر بمانیم.

گلکسی واچ 4 کلاسیک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH